Szukaj

Informacje o Subaru Impreza IV 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Pod maską znaleźć można gruntownie zmodyfikowany silnik wolnossący o pojemności dwóch litrów. Dzięki zastosowaniu bezpośredniego wtrysku paliwa generuje on moc 156 KM i 196 Nm momentu obrotowego. W silniku zoptymalizowano i ulepszono aż 80% podzespołów w stosunku do jednostki oferowanej w poprzedniej generacji. Silnik jest lżejszy i charakteryzuje go wyższa wytrzymałość oraz niższe zużycie paliwa.Z silnikiem współpracuje bezstopniowa przekładnia Lineatronic z możliwością ręcznej zmiany siedmiu wirtualnych przełożeń.

czytaj więcej
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 194 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 12,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Silnik
Subaru Impreza IV