Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Suzuki Swift VI 1.0 BoosterJet 111KM 82kW od 2017

Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Auta małe

Swift będzie oferowany z 1-litrowym BoosterJetem, W ofercie Suzuki ma znaleźć się także motor 1,2-litrowy, który występował będzie  również w układzie tzw mild-hybryd, znamym z modelu Baleno.

 

Powagosław

Nie jest to najbardziej stylowy maluch na rynku, ale oferuje całkiem udany i sprawdzony jak na Suzuki koncept nadwozia, niezłą markę i uczciwą cenę za to wszystko. Wygląda jak face-lifting poprzedniej generacji, ale lepiej tak niż psuć coś, co działa.

~Powagosław
Luzacjusz

Kogo właściwie obchodzi to jak ten samochód wygląda? Raczej mało kogo, a skoro jestem w mniejszości, z czystym sumieniem powiem, że Swifta zobaczyłem i o nim nie śniłem. Może dlatego mało kogo obchodzi jak ten samochód wygląda.

~Luzacjusz

Autodiagnoza Suzuki Swift VI

Liczba wpisów: 14
Kontrolka silnika - raz gaśnie raz się zapala.
dodał: addmir, 4 lata temu
Mam dość nietypowy problem z moim Swiftem. Otóż zapaliła mi się kontrolka silnika. Mechanik sczytał z komputera błąd katalizatora. Z tym, że np przy kontroli jakości spalin wszystko wykazało ok - no może ciut zawartość tlenu w spalinach była podwyższona (ale niewiele). I od tego czasu kontrolka to gaśnie to się zapala. Nie zauważyłem żadnych korelacji z ilością przejechanych km, czasu czy też rodzaju trasy. Po prostu czasem świeci a czasem nie. Mechanik nie za bardzo wie co może być przyczyną. Być może ktoś z Was miał podobny problem?
Stukanie podczas rozpędzania
dodał: ~Przemalm, 6 lat temu
Podczas rozpędzania, zwłaszcza do 3 biegu, spod maski wydobywa się dziwny stukot (coś jak przegób) ale mechanik stwierdził, że to na 100% nie to (raczej skrzynia biegów) ale może ktoś miał podobną usterkę.
falowanie obrotów na gorącym silniku duże spalanie
dodał: soviku, 6 lat temu
witam przy odpaleniu na zimnym silnik jest zalewany przez benzyne, po około 5 minutach auto sie przepala przestaje przerywać i można normalnie jechać lecz zostaje duże spalanie 14 na 100kM ,podczas postoju w korku gdy auto pożądnie sie rozgrzewa zaczynają falować obroty 800-1500 600-1500 i tak amplituda spada aż zgaśnie , żeby go odpalić trzeba poczekać pare minut aż ostygnie ,i tak w kółko .przy czym silnik sie nie przegrzewa bo temperatura jest w normie.

Dane techniczne Suzuki Swift VI 1.0 BoosterJet 111KM 82kW od 2017

Podstawowe parametry Suzuki Swift VI 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 111 KM (82 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 2000-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 79,5 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Suzuki Swift VI 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
System start&stop Dostępny

Publikacje o Suzuki Swift

Newsy o Suzuki Swift

Suzuki Swift VI Hatchback