Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Suzuki Swift VI 1.0 BoosterJet 111KM 82kW od 2017

Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Auta małe

Swift będzie oferowany z 1-litrowym BoosterJetem, W ofercie Suzuki ma znaleźć się także motor 1,2-litrowy, który występował będzie  również w układzie tzw mild-hybryd, znamym z modelu Baleno.

 

Powagosław

Nie jest to najbardziej stylowy maluch na rynku, ale oferuje całkiem udany i sprawdzony jak na Suzuki koncept nadwozia, niezłą markę i uczciwą cenę za to wszystko. Wygląda jak face-lifting poprzedniej generacji, ale lepiej tak niż psuć coś, co działa.

~Powagosław
Luzacjusz

Kogo właściwie obchodzi to jak ten samochód wygląda? Raczej mało kogo, a skoro jestem w mniejszości, z czystym sumieniem powiem, że Swifta zobaczyłem i o nim nie śniłem. Może dlatego mało kogo obchodzi jak ten samochód wygląda.

~Luzacjusz

Autodiagnoza Suzuki Swift VI

Liczba wpisów: 14
Kontrolka silnika - raz gaśnie raz się zapala.
dodał: addmir, 4 lata temu
Mam dość nietypowy problem z moim Swiftem. Otóż zapaliła mi się kontrolka silnika. Mechanik sczytał z komputera błąd katalizatora. Z tym, że np przy kontroli jakości spalin wszystko wykazało ok - no może ciut zawartość tlenu w spalinach była podwyższona (ale niewiele). I od tego czasu kontrolka to gaśnie to się zapala. Nie zauważyłem żadnych korelacji z ilością przejechanych km, czasu czy też rodzaju trasy. Po prostu czasem świeci a czasem nie. Mechanik nie za bardzo wie co może być przyczyną. Być może ktoś z Was miał podobny problem?
Centralny zamek nie otwiera wszystkich drzwi.
dodał: TheNaturaT, 4 lata temu
Jeździłem wieloma samochodami ale niestety tylko jednym Swiftem (który posiadam) i nie spotkałem się z tak dziwnym systemem. Podczas otwierania drzwi z pilota (centralny zamek) otwierają się wyłącznie drzwi kierowcy. Drzwi pasażera oraz bagażnik są cały czas zamknięte. Drzwi pasażera mogę otworzyć wyłącznie przyciskiem wewnątrz samochodu (przycisk obok sterowania lusterkami w drzwiach kierowcy) lub przyciskiem przy klamce drzwi pasażera. W żadnym samochodzie nie spotkałem się z takim systemem. Stąd moje pytanie - czy jest to normalne? Jak to naprawić (przycisk z pilota otwiera...
Układu zapłonowy
dodał: ~Wiesław, 2 lata temu
Zapalanie silnika czasami za drugim razem z mocną przygazówką. Podczas jazdy krótko przygasła ( dławi się ) Wyłączając silnik czasami zakołysze całym samochodem

Dane techniczne Suzuki Swift VI 1.0 BoosterJet 111KM 82kW od 2017

Podstawowe parametry Suzuki Swift VI 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 111 KM (82 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 2000-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 79,5 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Suzuki Swift VI 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
System start&stop Dostępny

Publikacje o Suzuki Swift

Newsy o Suzuki Swift

Suzuki Swift VI Hatchback