Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja Suzuki Vitara wróciła do oferty japońskiej marki 10 lat po wycofaniu, zastępując w niej modele Grand Vitara oraz SX4. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2013, noszący nazwę iV-4. Suzuki Vitara obecnie jest miejskim crossoverem SUV, w przeciwieństwie do oryginalnej Vitary, zorientowanej typowo terenowo. Samochód powstał na platformie podłogowej zapożyczonej od modelu SX4 S-Cross. W USA sprzedawany jako Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz

Nowy Suzuki Vitara

Cena od: 97 900 PLN
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1373 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm przy 2000-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,9 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 ALLGRIP
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Krecik Kato
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Mam to auto od pól roku i cały czas odczuwam radość z dokonanego wyboru. Pierwotnie planowałem kopic kolejne Audi A4 Allroad używane za ok 100tys , potem pomyślałem o nowym aucie i przetestowałem Hondę HRV , Subaru XV, Mazdę cx30 , Toyotę CHR, Suzuki S-Cross i na koniec Vitarę, która mnie zauroczyła. To świetny , lekko prowadzący się samochód do jazdy miejskiej i na krótkich dystansach. Taki fajny towarzysz do załatwiania codziennych spraw, auto skromne, neutralne , nie prowokujące do szaleństw Nic nikomu nie pokazuje ani nie udowadnia. Jeżeli mam nastrój mogę pojechać dynamiczniej i Vitara też jest w tym dobra.
4,7
~Greg SK
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Bardzo dobry wybór. Od początku zakupu aż do teraz jestem zakochany w tym aucie. Jazda, wygląd, ekonomika na bardzo dobrym poziomie. Jeśli chcecie mieć samochód wyróżniający się spośród tłumu golfów, passatów etc a nie chcecie wydawać 150 tysięcy to niema lepszego auta. Auto zdecydowanie dla wszystkich. Młodym się podoba i ma tzw "pazura" , a dla starszych idealny bo wsiada się wysoko a nie wślizguje jak do śpiwora w namiocie. Przy tym wszystkim auto jest w uczciwej cenie i w hybrydzie. Dbajmy o środowisko
4,9
~major2612
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Fajny, prosty samochód w sam raz do codziennej jazdy. Wystarczająco pojemny dla rodziny 2+2, również na krótki rodzinny wypad. Rozsądnie skalkulowana cena, dobre wyposażenie i fantastyczny silnik. Polecam, jest mnóstwa frajdy z jazdy.
Średnie spalanie dla Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW od 2020
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
dwie osoby plus bagaż wakacyjny trasa 700km plus powrót to samo z czego ok 1200km autostrad tempomat na 125km/h plus wyprzedzanie prawie połowa trasy w deszczu i wietrze ok 1,5h korków spalanie liczone z tankowań wyszło 6,0/100
5,3
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Zimą z klimą, droga krajowa. Wynik 4,4l/100km przy jeździe przepisowej i ekonomicznej. Jazda dynamiczna 5,5 l/100km w trasie. Auto dynamiczne i oszczędne. 4 cylindry i dobra cena w porównaniu do konkurencji z podobnym wyposażeniem i silnikiem. Polecam.
6,2
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Auto kupione jako nowe. Samochód bardzo ekonomiczny, średnia ze wszystkich tankowań od nowości do przebiegu około 5 tys km to 6,59 liczone na podstawie tankowań. Jeżdżę dość dynamicznie ale spokojnie gdy silnik jest zimny, do przebiegu około 4 tys zanim się silnik nie ułożył jazda trochę bardziej spokojna. Spalanie miasto: od 6,5-7,2 (7,2 zimą) Spalanie trasa : od 5,5-6,2 (w zależności od warunków) Autstrada: około 6,5-7,0 (przy około 130-140 km/h).

Usterki Suzuki Vitara III

Liczba wpisów: 14
Myszkowanie auta na drodze
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • zawieszenie
  • 55 tys. km
Witam Mam Vitarke od 2015 r auto od roku zaczęło dziwnie zachowywać się na drodze, a dokładnie na nierównościach drogi ( zapadnięte studienki). Po najechaniu na zapadnięta studzienkę tylnia osią, auto jak być traciło stabilnosc-uczucie jak by tylnia oś się ślizgała, zsuwała takie uczucie daje. Jak zima jest błoto pośniegowe, lekki lód to auto myszkuje na drodze, tył auta jak by tracił stabilność i lata na boki i to dzieje się przy prędkości powyzej 50km/h, przy zmienejszeniu prędkości jest oki. Auto było na zbieżnoaci i tyl nie mieście się we wzorach...a ustawić się tego nie da... co z tym zrobić....???
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Bieg wsteczny
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • inne
  • 70 tys. km
mam problem z biegiem wstecznym. Czasami po prostu nie chce się wbić i trzeba się na prawdę długo nakombinować żeby się udało. jako że samochód jeszcze na gwarancji to w serwisie sprawa zgłaszana juz kilka razy i oczywiście nie stwierdzają żadnego problemu. Według nich ten typ skrzyni tak ma i nic się nie da z tym zrobić. Jako rozwiązanie usłyszałem żeby przy parkowaniu przodem zostawić samochód na biegu wstecznym wtedy przy wyjeżdżaniu nie będzie problemu (co się uśmiałem to moje). Czy ktos miał.ma ten sam problem i jak go rozwiązać??
Problem rozwiązany
3 komentarze
Awaria automatycznej skrzyni biegów
  • Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW od 2020
  • inne
  • 800 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 10
Po przejechaniu 800 km awarii uległa automatyczna skrzynia biegów. Auto zostało naprawione dopiero po 14 dniach. Jest to mój czwarty nowy samochód: 1 miałem przez 10 lat, 2 - również przez 10 lat, 3 przez 7 lat i 4 przez 2 lata. W żadnym z tych aut przez czas ich użytkowania, nie wystąpiła żadna poważna awaria. Na podstawie moich doświadczeń nie polecam aut firmy Suzuki. Moim zdaniem lepiej kupić jakieś auto budżetowe, bo jest dużo tańsze. W ten sposób można zaoszczędzić sporo pieniędzy a przecież również ma gwarancję w przypadku usterki.
1 komentarz
Suzuki Vitara III SUV Facelifting