Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.5 Strong Hybrid 116KM 85kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja Suzuki Vitara wróciła do oferty japońskiej marki 10 lat po wycofaniu, zastępując w niej modele Grand Vitara oraz SX4. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2013, noszący nazwę iV-4. Suzuki Vitara obecnie jest miejskim crossoverem SUV, w przeciwieństwie do oryginalnej Vitary, zorientowanej typowo terenowo. Samochód powstał na platformie podłogowej zapożyczonej od modelu SX4 S-Cross. W USA sprzedawany jako Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz

Nowy Suzuki Vitara

Cena od: 116 900 PLN
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 1462 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 138 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 74 x 85 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny

Usterki Suzuki Vitara III

Liczba wpisów: 14
Myszkowanie auta na drodze
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • zawieszenie
  • 55 tys. km
Witam Mam Vitarke od 2015 r auto od roku zaczęło dziwnie zachowywać się na drodze, a dokładnie na nierównościach drogi ( zapadnięte studienki). Po najechaniu na zapadnięta studzienkę tylnia osią, auto jak być traciło stabilnosc-uczucie jak by tylnia oś się ślizgała, zsuwała takie uczucie daje. Jak zima jest błoto pośniegowe, lekki lód to auto myszkuje na drodze, tył auta jak by tracił stabilność i lata na boki i to dzieje się przy prędkości powyzej 50km/h, przy zmienejszeniu prędkości jest oki. Auto było na zbieżnoaci i tyl nie mieście się we wzorach...a ustawić się tego nie da... co z tym zrobić....???
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Bieg wsteczny
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • inne
  • 70 tys. km
mam problem z biegiem wstecznym. Czasami po prostu nie chce się wbić i trzeba się na prawdę długo nakombinować żeby się udało. jako że samochód jeszcze na gwarancji to w serwisie sprawa zgłaszana juz kilka razy i oczywiście nie stwierdzają żadnego problemu. Według nich ten typ skrzyni tak ma i nic się nie da z tym zrobić. Jako rozwiązanie usłyszałem żeby przy parkowaniu przodem zostawić samochód na biegu wstecznym wtedy przy wyjeżdżaniu nie będzie problemu (co się uśmiałem to moje). Czy ktos miał.ma ten sam problem i jak go rozwiązać??
Problem rozwiązany
3 komentarze
Awaria automatycznej skrzyni biegów
  • Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW od 2020
  • inne
  • 800 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 10
Po przejechaniu 800 km awarii uległa automatyczna skrzynia biegów. Auto zostało naprawione dopiero po 14 dniach. Jest to mój czwarty nowy samochód: 1 miałem przez 10 lat, 2 - również przez 10 lat, 3 przez 7 lat i 4 przez 2 lata. W żadnym z tych aut przez czas ich użytkowania, nie wystąpiła żadna poważna awaria. Na podstawie moich doświadczeń nie polecam aut firmy Suzuki. Moim zdaniem lepiej kupić jakieś auto budżetowe, bo jest dużo tańsze. W ten sposób można zaoszczędzić sporo pieniędzy a przecież również ma gwarancję w przypadku usterki.
1 komentarz
Suzuki Vitara III SUV Facelifting