Szukaj

Informacje o Toyota Aygo II Hatchback 3d 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2018

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Auta najmniejsze
Wprowadzona na rynek w roku 2014, najnowsza, druga generacja Toyoty Aygo nadal jest efektem kooperacji Toyoty i koncernu PSA. Zaprezentowana została w mniej więcej tym samym czasie, co jej francuskie odpowiedniki: Citroen C1 oraz Peugeot 107. Stylistycznie model radykalnie odmieniono – został zaprojektowany z przeznaczeniem dla raczej młodszych odbiorców. Wyróżniającym elementem samochodu jest motyw na planie litery „X”, który biegnie poczynając od zderzaka, przez lampy, aż po lusterka boczne. Silnik dla Toyoty Aygo, tak jak w przypadku pierwszej generacji, produkowany jest w Polsce – w czerwcu 2014 rozpoczęto wytwarzanie zmodernizowanej jednostki.
czytaj więcej
Powagosław

Tak dziś powinny wyglądać nowoczesne auta miejskie: nastawione na indywidualizm, doprawione odrobiną szaleństwa, odróżniające się od siebie za wszelką cenę. Najciekawszy i najodważniejszy projekt Toyoty od lat.

~Powagosław
Luzacjusz

A co to? Maluch dla „X-Menów”? Pojazd z japońskiej kreskówki? Trochę przegięcie, trochę przebieraniec i cudak - fakt, ale pozytywny i bardzo kreatywny. To na pewno Toyota?

~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2018 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 69 KM (51 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 95 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
5,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria

Usterki Toyota Aygo II

Liczba wpisów: 5
tarcze i klocki
  • Toyota Aygo II Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2018
  • układ hamulcowy
  • 56 tys. km
Aygo 2015. Przebieg 56 tys. tarcze i klocki przód do wymiany. Koszt w serwisie to ponad 1400 zł !!! Nie spodziewałem się przy takim przebiegu. Dla porównania w golfie VI mam 128 tyś i tarcze przód spokojnie wytrzymają następny komplet klocków. To co prezentuje toyota to jakieś nieporozumienie. Jakościowo mocno odstają od konkurencji z zachodu pod każdym względem. Ceny serwisowania bardzo zbliżone jak nie wyższe. Komfort i jakość nieporównywalna na zdecydowany minus dla toyoty, która nauczyła się perfekcyjnie tłuc swoje autka na taśmie po taniości o czym przekonują się kolejni właściciele tej marki. Niezawodność to mit. Śmiem twierdzić że jedyną możliwością utrzymania wysokiej niezawodności tych aut jest trzymanie ich w garażu, częste odkurzanie i wyjazd raz na tydzień do kościoła.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Lpg
  • Toyota Aygo II Hatchback 3d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW 2018-2021
  • lpg
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Problem jest z instalacją gazową . Mianowicie polega na włączaniu auta w tryb awaryjny czyli palą się kontrolki od kontroli trakcji,ABS , ciśnienie opon,check engine . Instalacją montowana firmy Landi Renzo .
sprzęgło
  • Toyota Aygo II Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2018
  • układ napędowy
  • 52 tys. km
Przy przebiegu 52tyś padło sprzęgło. Uszkodzeniu uległ mechanizm dźwigni (pękła dźwignia) odpowiedzialny za pracę łożyska oporowego z dociskiem. Podobno wada fabryczna i w nowym zestawie był już inny numer części.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Toyota Aygo II Hatchback 3d