Szukaj

Informacje o Toyota C-HR Crossover

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz

Toyota C-HR Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4360 mm
Szerokość 1795 mm
Wysokość 1565 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Rozstaw kół - przód 1550 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Zwis przedni 915 mm
Zwis tylny 805 mm
Prześwit 160 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 377 l
Kąt natarcia 15 stopnie
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~w1963s
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Fajna sylwetka niezłe prowadzenie słaby silnik rycząca skrzynia bardzo kiepskiej jakości plastiki szczególnie drzwi oraz słupki, tapicerka fotela kierowcy po niecałych 3-ch latach zaczyna się przecierać kierownica skórzana już była wymieniana ta skóra sypie się jak łupież z głowy i perełka na koniec szalejąca elektronika ; czujniki parkowania odpalają kiedy chcą i jak im się spodoba system rozpoznawania znaków wyświetla co mu pasuje w danym momencie czujnik zmierzchu zbyt czuły serwis Toyoty nie potrafi sobie z tym poradzić tak się dzieje od początku jak odebrałem to auto.
4,7
~Luk z WRO
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Świetne auto. Zwinne. Wersja Selection ma naprawdę ciekawe wyposażenie, światła FULL LED, wszystkie systemy bezpieczeństwa od Toyoty, aktywny tempomat również na miasto w korki, grzana kierownica i fotele, lusterka sygnalizujące z martwym punktem, duże koła 18", świetny bezstopniowy automat, kamera + czujniki to idealne rozwiązanie na miasto, wersja Selection Platinium z czerwoną skórą - robi robotę. Hybryda to naprawdę cisza w aucie i płynna jazda i nieskie spalanie - auto waży 1,5 tony a pali 5l/100km - moja trasa do pracy to 5,5km. Auto kupiliśmy z myślą głównie o eksploatacji w mieście (Wrocław) i napiszę, że sprawdza się idealnie! Ale byliśmy już 2 razy nad morzem i też jechało się bardzo przyjemnie i spalanie autostradowe 130-160km/h na poziomie 6,2l, czyli całkiem znośnie. Multimedia mogłyby być trochę nowocześniejsze, ale w sumie nie dla multimediów kupiłem to auto. Szkoda, że nie ma opcji 180KM jak w Corolli, byłoby ciekawiej :-) ogólnie auto godne uwagi dla rodziny 2+1 bez wózka ;-) bo bagażnik jest mały 360l, ale zawsze można wrzucić box na dach jak ktoś potrzebuje. Ja oprócz 180KM dodałbym napęd na 4 koła.
5,0
~Ciro
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Toyota C-HR
Samochód drugi w rodzinie, użytkowany przez żonę głównie po mieście. Wcześniej miałem Lexusa NX300h, hybrydę i teraz widzę że ta Toyota w wielu elementach przypomina mi Lexusa. Oczywiście NX był lepiej wykończony ale to inna pułka cenowa. Toyota jest rewelacyjna jakość do ceny super więc mogę dać tylko max. gwiazdek. Rewelacyjne zawieszenie, układ kierowniczy i skrzynia biegów. Połączona z bezawaryjnością i sporą przestrzenią patrząc na wymiary zewnętrzne samochodu czyni go idealnym. Napisze Wam jeszcze jedną informacje. Kiedyś byłem fanem niemieckiej motoryzacji. Zjeździłem wiele A4, BMW, VW i wydawało mi się że to że znam się na motoryzacji i wiem co się popsuło w samochodzie jest normą. Samochód jak jeździ musi się psuć. Do czasu jak kupiłem subaru a potem lexusa którym zrobiłem 160 tys. bez jakiejkolwiek awarii. Teraz tak też odbieram Toyotę. Japońskie samochody się nie psują. Nigdy już nie dam się wkręcić w niemca. Od 3 tygodni mam Mercedesa C300. Po 400 km zatarł się silnik !. Wykończenie i jakość materiałów znowu to jak inna epoka a koszt zakupu 220 tys zł. Dlatego jeszcze bardziej doceniam że Toyota za 80 tys zł jest tak doskonale zrobiona. Polecam Wam CHRkę.
Średnie spalanie dla Toyota C-HR Crossover
5,4 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód systematycznie zmniejsza ilość zużywanego paliwa. Na początku przez pierwsze 800 kilometrów palił około 6,3 litra. Pierwsza trasa to 500 km drogi ekspresowej na której przy wykorzystaniu adaptacyjnego tempomatu i ustawionej prędkości 130 km/h spalił 6,5 litra (Białystok Modlin). Wracając na wjeździe do miasta zresetowany z naładowanym akumulatorem jadąc przez Białystok około 23 na odcinku 10 km spalił 3,6 litra na 100 km. Przez następne 300 km palił około 6 litrów na 100 km. Następny odcinek to trasa Białystok Giżycko Białystok na tej trasie około 400 km (z jazdą po Giżycko około 100 km) Spalił średnio 4,7 litrów na 100 km. Po powrocie do Białegostoku pali średni na docinku 200 km 5,3 litra na 100 km. Konkluzja po pierwszym użytkowaniu jest taka że samochód ten znakomicie sprawdza się w mniejszych miejscowościach takich jak Giżycko gdzie na odcinku 100 km samochód palił około 4,2 litra. Miasto gdzie średnie prędkości przejazdowe to 20-30 km na godzinę bez dwupasmówek. Inaczej wygląda to w Białymstoku gdzie jest dużo szybsza jazda na odcinkach dwupasmowych i trochę więcej świateł ( o korkach nie wiele powiem bo w Białymstoku to nieczęsty temat). Docelowo samochód ma ustabilizować swoje spalanie około 8000 km. Przy umiejętnej jeździe osób u których dowiadywałem się na temat spalania samochód jeździ średnio spalając 4,5 litra. Mam kilka innych spostrzeżeń którymi chętnie podzielę się z osobami zainteresowanymi tym modelem Toyoty... szczerze jest to naprawdę bardzo interesująca propozycja która daje dużo uśmiechu na twarzy, Gdy będę dalej dopiszę kilka słów. Chcecie popytać w podpisie macie maila EDIT taką informację dostałem zamieszczając raport "Minimalne spalanie przy oszczędnej nie możę być większe niż średnie minmalne spalania." Pomijając błędy w przypadku hybrydy komunikat nie ma sensu minimalneŚrednie minimalne zużycie paliwa na odcinku 10 km to 3,6 litrów na 100 a Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie to 4,6 litra nie mógłbym zamieścić tego raportu w związku z tym zapisane jest odwrotnie. Autocentrum nie jest przystosowane do HYBRYD :)
6,3
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
przejechałem 3.500km hybrydą , jezeli chciał bym spowolnić ruch w Katowicach zejde ze spalaniem do tych3,5 litra juz robiliśmy testy. Przy normalnej dynamicznej jedzie , bez spianania sie kiedy bedzie chodził silnik elektryczny wynik nie realny. Na trasie Katowice Pogorzelica ok 700 km średnie spalanie 8 litrów , max prędkość 180 km z boxem na dachu .... halas był taki ze nie było słychać prawie radia . Bez boxu jest podobny . ;) Fajne auto do miasta szkoda że tak kiepsko wyciszone ;(
6,0
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
CHR hybryda,trasą Bydgoszcz-Zakopane na autostradzie 160km/h, dalej normalna jazda 590km w zbiorniku na 40 km, powrót oszczędna jazda na autostradzie 115-125 w zbiorniku zostało na 202 km. Podsumowując jazda 160 km/ h spalanie w granicach 9 / 100
Toyota C-HR Crossover