Szukaj

Informacje o Toyota C-HR I Crossover

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz

Toyota C-HR I Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4360 mm
Szerokość 1795 mm
Wysokość 1565 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Rozstaw kół - przód 1550 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Zwis przedni 915 mm
Zwis tylny 805 mm
Prześwit 160 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 377 l
Kąt natarcia 15 stopnie
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,3
~andrzej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto uzytkowane przez blisko miesiąc .... pożyczone przez córkę po wypadku jej autem....Cóż mogę powiedzieć.Nie jestem fanem konkretnych marek,miałem kiedyś Tojcynę i mi pasowała, ale to auto to nieporozumienie....Chyba,ze tak się teraz robi auta.Może tak być.Fatalna,ale naprawdę fatalna skrzynia dosłownie jak w moim skuterze,wyjąca i sprawiająca wrażenie non stop przeciążonej.W środku poczucie tandety -chyba ze to wersja na wypożyczalnie....Skóra na kierownicy jak pierś z kury w Mac-u...jakby polepiona z kawałków i sypiąca sie przy takim niewielkim przebiegu...Podobnie tapicerka wymęczona i wrażenie tandety....Nie porównuje do Mietka ale np do Mazdy 6 to porównać to niedorzeczne...Nie ta epoka....Wracając do tego autka z wyglądu co się komu podoba,mnie po paru razach zaczęły drażnić idiotyczne klamki tylnych drzwi,zresztą zajmowanie miejsca z tyłu i ciasnota to osobna historia.Fotel kierowcy jakiś ciężki do ustawienia,jakby regulacja w 3 kierunkach to było za mało -chyba ze mam za długie nogi a za krótkie ręce.Auto ma standardy prostego autka miejskiego i gdyby tyle kosztowało to było by ok,natomiast kreowane na suv-podobne coś to nieznosny ,przyciasny i tani w obcowaniu muł.Dla mnie z tego prosty wniosek że przed kupnem trzeba z autem "sie otrzaskać" z dwa tygodnie minimum bo jazdy próbne niewiele dają.Dodam że optycznie to auto ma coś w sobie ale jakość czy raczej jej brak oprócz ŻADNYCH właściwości jezdnych wyklucza je z aut wartych zainteresowania.Aaaaa....co ciekawe...jeżdząc autem zauwazyłem za kierownicami tego modelu głównie starsze panie 50+ .... i to niech będzie sugestia dla kogo jest to auto :) I teraz najlepsze - mojej córce auto się podobało jak stwierdziła "mogła by takie mieć" Jestem ciekaw jak ona by je oceniła...że sliczna ,biała Toyota z automatem i mało pali :)))))
4,1
~rav
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Samochód bardzo dobrze się prowadzi, ale silnik o ile w mieście jest na prawdę żwawy to już na autostradzie wyraźnie się męczy. Auto sprawia wrażenie większego na zewnątrz niż w środku i daje się to odczuć zarówno z przodu, gdzie jesteśmy mocno zabudowani, jak i na dość klaustrofobicznej tylnej kanapie. Bagażnik mógłby być większy, ale to wszystko efekt stylizacji nadwozia na coupe. Świetnie sprawdza się w mieście (chociaż widoczność robi swoje). Wyjazd na wakacje z rodziną robi się już skompilowany z zapakowaniem się. Z jednym dzieckiem w miarę jeszcze daje rade. Ogólnie brakuje trochę miejsca w środku i mocy silnika. Gdyby nie to to mógłbym polecić.
2,6
~Jarek Katowice
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Ja naprawde cały czas zachodzę w głowę, jak to jest z tą "magią" toyoty. Czy ludzie faktycznie kupują samochody tylko na podtawie wyglądu zewnętrznego czy opinie kolegi, sąsiada czy reklam? Otrzymałem CHR jako samochód słuzbowy wersje Hybrid ze skrzynią CVT. Skrót CVT mozna przełożyc na jezyk polski - najgorszy koszmar każdego fana motoryzacji który jezdził w zyciu innymi autami oprócz wspomnianej toyoty. Dlaczego Toyota zawzięcie wciska ludziom na siłę hybrydy ze skrzynia cvt, nie mam pojecia. Toyotowska hybryda to takie połączenie doskonałemj reklamy i wciskania technologi przez handlowców w salonie którzy maja po kilka szkolen tygodniowo gdzie piora im mózgi wkładajc na siłe do głowy informacje - tylko toyota, tylko hybryda tylko skrzybnia ecvt. Drogie Panie i Panowie - nie tylko Toyota gdyz np technologia hybrydy w Hyundaiu posiada rewelacyjna skrzynie dct która bije na gowę lub nawet kilka głów technologie toyoty, nie tylko hybryda rozumiem, że nie macie silnika diesla a diesel to samo zło i pomiot szatana, lecz dieslem jezdzi sie jesli nie 100razy lepiej to napewno 99 razy lepiej niż toyotowska hybryda, i zdecydownie nie wciskajcie ludziom skrzyni cvtt czy ecvt gdyż nalezy sobie powiedziec jasno i wyraznie, ze skrzynia cvt to najgorszy pomysł w historii motoryzacji (było kilka złych pomysłów ale cvt to pretendent do pasa mistrzowskiego) jesli ktos lub jak silnik wyjac nie jedzie i nie jadąc wyje to tak skrzynia cvt sprawdzi sie w 101% a jesli ktos wymaga od auta chocby minimum funu, przyjemnosci, duszy to prosze omijac salony toyoty szerokim łukiem. A hasło, że sie nie psuje to jedna wielka bzdura bo wiele marek dzis sie nie spuje a oferuje dużo wieksza przyjemnosc z jazdy (Hyundai, Kia itp) Zdecydowanie polecam odbyc jazdy testowe w innych markach, piejzdzic poprobowac a nie kierowac sie opiniami innych.
Średnie spalanie dla Toyota C-HR I Crossover
5,3 – 7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto z 2018 roku. 4 dni temu skradzione. Przez 3 lata zrobilem 72 tys glowie po Warszawie. W zimie plali z 1 litr wiecej. Tankowalem po 37 l i na tym przejezdzalem srednio 750 km. Bywalo ze i 840. W miescie ponizej 5. Na spokojnej jeździe chodziłem ponizej 4. Na trasie ok 160 km potrzebnymi drogami ok 4.2. Malo. Zamowilem teraz sport 2.0 porównamy. Do 1.8 selection bordowa skora zlej jakosci. Po 2 latach fotel kierowcy przecieramy. Podobnie kierownica. Tylne tarcze 2x do wymiany gdyż rysy. Probowalem komunikowac Samsunga s8 porazka. Przyspieszanie przy wyprzedzaniu slabe i wyjacy silnik. Powyżej 130 mocny szum powietrza tak ze sluchanie radia niemozliwe. Czekam na nowe oby lepsze
4,3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Codziennie pokonuję trasę podmiejską + korki przed samym miastem (ok. 20 km, z czego 1/3 w korkach). Spalanie ok. 4.2 litrów. W zimie ok 0.5l więcej jeżeli włączy się ogrzewanie. Na autostradzie przy ciągłej jeździe ok. 140km/h (Kraków, Praga, Kraków): 5,5l. Problem pojawia się na krótkich dystansach (dojazd do lidla czy przedszkola, na zimnym silniku), wtedy spalanie potrafi dojść do 8l - ale to dotyczy wszystkich aut. Zanim nauczyłem się jeździć hybrydą, auto spalało 0.5 litra więcej. Dla porównania: mały diesel na tej samej trasie pali 6.8 litra :)
4,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód systematycznie zmniejsza ilość zużywanego paliwa. Na początku przez pierwsze 800 kilometrów palił około 6,3 litra. Pierwsza trasa to 500 km drogi ekspresowej na której przy wykorzystaniu adaptacyjnego tempomatu i ustawionej prędkości 130 km/h spalił 6,5 litra (Białystok Modlin). Wracając na wjeździe do miasta zresetowany z naładowanym akumulatorem jadąc przez Białystok około 23 na odcinku 10 km spalił 3,6 litra na 100 km. Przez następne 300 km palił około 6 litrów na 100 km. Następny odcinek to trasa Białystok Giżycko Białystok na tej trasie około 400 km (z jazdą po Giżycko około 100 km) Spalił średnio 4,7 litrów na 100 km. Po powrocie do Białegostoku pali średni na docinku 200 km 5,3 litra na 100 km. Konkluzja po pierwszym użytkowaniu jest taka że samochód ten znakomicie sprawdza się w mniejszych miejscowościach takich jak Giżycko gdzie na odcinku 100 km samochód palił około 4,2 litra. Miasto gdzie średnie prędkości przejazdowe to 20-30 km na godzinę bez dwupasmówek. Inaczej wygląda to w Białymstoku gdzie jest dużo szybsza jazda na odcinkach dwupasmowych i trochę więcej świateł ( o korkach nie wiele powiem bo w Białymstoku to nieczęsty temat). Docelowo samochód ma ustabilizować swoje spalanie około 8000 km. Przy umiejętnej jeździe osób u których dowiadywałem się na temat spalania samochód jeździ średnio spalając 4,5 litra. Mam kilka innych spostrzeżeń którymi chętnie podzielę się z osobami zainteresowanymi tym modelem Toyoty... szczerze jest to naprawdę bardzo interesująca propozycja która daje dużo uśmiechu na twarzy, Gdy będę dalej dopiszę kilka słów. Chcecie popytać w podpisie macie maila EDIT taką informację dostałem zamieszczając raport "Minimalne spalanie przy oszczędnej nie możę być większe niż średnie minmalne spalania." Pomijając błędy w przypadku hybrydy komunikat nie ma sensu minimalneŚrednie minimalne zużycie paliwa na odcinku 10 km to 3,6 litrów na 100 a Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie to 4,6 litra nie mógłbym zamieścić tego raportu w związku z tym zapisane jest odwrotnie. Autocentrum nie jest przystosowane do HYBRYD :)

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11
awaria napędu hybrydowego :)
  • Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023
  • silnik
  • 3 tys. km
Samochód posiadam od 30 kwietnia. Auto przejechało 3618 km .W tym czasie 3 x pojawiła się awaria napędu hybrydowego , z czego niestety 2 x w czasie jazdy. Przy spokojnej jeździe komputer wyłącza nagle wszystkie systemy wspomagające jazdę, gwałtownie spada moc silnika. Po wyłączeniu auta świeci się kontrolka check engine, a komputer sygnalizuje awarię napędu hybrydowego - mimo to samochód normalnie jedzie i normalnie przyspiesza. Niestety serwis nie potrafi podać przyczyny awarii. W związku z uszkodzeniem przez jakieś zwierzątko maty wygłuszającej na pokrywie silnika było podejrzenie że to wszystko jest spowodowane uszkodzeniem przewodów przez zwierzęta - ale pierwsza usterka pojawiła się po przejechaniu 100 km od nowości. Obecne czekam na wiadomości z serwisu . Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toyoty napędzanej zachwytem ;)
Problem rozwiązany
5 komentarzy
problem z uruchomieniem
  • Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019
  • instalacja elektryczna
  • 8 tys. km
Wystąpił problem z uruchomieniem samochodu - został odpalony z kabli. Wyświetlał się komunikat - system hybrydowy nie działa i inne kontrolki. Samochód w okresie gwarancji - ma niecałe dwa lata. Po wizycie w ASO Toyota nie stwierdzono żadnej usterki. Po zresetowaniu oddano mi samochód jako sprawny. Po 2 tygodniach awaria powtórzyła się - ponownie został odpalony z kabli. W serwisie stwierdzono usterką akumulatora - został wymieniony na nowy. Do tej pory przez 3 tygodnie jest ok, awaria nie powtórzyła się.
Problem rozwiązany
20 komentarzy
AWARIA elektrycznego hamulca recznego EFB
  • Toyota C-HR I Crossover
  • układ hamulcowy
  • 78 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 18
Nie 5
Blokada elektrycznego hamulca ręcznego tak że samochodu nie da się uruchomić . Nie można przełożyć biegu z P na D (Drive) . Po odłączeniu i podłączeniu akumulatora, jeszcze gorzej , komputer zwariował i mrygają wszystkie swiatła i włącza się alarm.Czy jest jakiś sposób na odblokowanie hamulca recznego w Toyota CHR?
5 komentarzy
Toyota C-HR I Crossover