Szukaj

Informacje o Toyota C-HR Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW od 2016

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

116-konny silnik benzynowy o pojemności 1.2l na trasę jest kompletnym minimum – zachowuje elastyczność, choć załadowany samochód robi się trochę ociężały. C-HR to jednak miejski „zwierz”, a w terenie zabudowanym ta jednostka napędowa sprawuje się świetnie – chętnie przyspiesza i jest zrywna przy niewielkich prędkościach. Diesle zastąpiła 122-konna hybryda. Zachowuje się podobnie do wariantu benzynowego, ale za to mniej pali i nieco chętniej reaguje na ruchy prawej stopy. Taki kaprys dla fanów ekologii.

czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 185 Nm przy 1500-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,5 x 74,5 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Widoczność

Wybrane oceny

5,0
~Ciro
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Toyota C-HR
Samochód drugi w rodzinie, użytkowany przez żonę głównie po mieście. Wcześniej miałem Lexusa NX300h, hybrydę i teraz widzę że ta Toyota w wielu elementach przypomina mi Lexusa. Oczywiście NX był lepiej wykończony ale to inna pułka cenowa. Toyota jest rewelacyjna jakość do ceny super więc mogę dać tylko max. gwiazdek. Rewelacyjne zawieszenie, układ kierowniczy i skrzynia biegów. Połączona z bezawaryjnością i sporą przestrzenią patrząc na wymiary zewnętrzne samochodu czyni go idealnym. Napisze Wam jeszcze jedną informacje. Kiedyś byłem fanem niemieckiej motoryzacji. Zjeździłem wiele A4, BMW, VW i wydawało mi się że to że znam się na motoryzacji i wiem co się popsuło w samochodzie jest normą. Samochód jak jeździ musi się psuć. Do czasu jak kupiłem subaru a potem lexusa którym zrobiłem 160 tys. bez jakiejkolwiek awarii. Teraz tak też odbieram Toyotę. Japońskie samochody się nie psują. Nigdy już nie dam się wkręcić w niemca. Od 3 tygodni mam Mercedesa C300. Po 400 km zatarł się silnik !. Wykończenie i jakość materiałów znowu to jak inna epoka a koszt zakupu 220 tys zł. Dlatego jeszcze bardziej doceniam że Toyota za 80 tys zł jest tak doskonale zrobiona. Polecam Wam CHRkę.
5,0
~robson277
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Toyota C-HR
Najbardziej zaskoczył mnie fakt jak taki mały silniczek potrafi tak dynamicznie napędzać auto ważące 1400kg.Skrzynia biegów chodzi jak zegarek,biegi można zmieniać jednym palcem.Zawieszenie bardzo dobrze wyłapuje wszystkie nierówności naszych wspaniałych dróg.Auto prowadzi się bardzo pewnie.Nie jest ani pod ani nadsterowne.System audio nawet standardowy gra świetnie.Niema potrzeby dopłacać do JBL.Jeżeli ktoś waha się nad zakupem C-HR-ki proponuję udać się do salonu i odbyć bezpłatną jazdę próbną i nie sugerować się opiniami innych.Ja nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na to auto bo jest warta swojej ceny.
4,6
~Piotr
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Toyota C-HR
Średnia poniżej 4 dla auta które nie ma uciążliwych usterek? (podsumowanie u góry). Zobaczcie na nowe FOCUS, ASTRA, MEGANE mają liczne usterki, a oceny wyższe ??? To chyba konkurencja. C-HR ma drobne denerwujące wady jak schowek na smartfona max 4", czy same plastiki z tyłu. Za to z przodu wykończone lepiej niż auto klasy średnie-wyższej. Auto może nie najtańsze, ale zobaczcie ile kosztuje nowa Mazda 3 w podstawie, czy CIVIC. A jak ktoś pisze, że kupił auto , bo piękne, a potem żali się, że nic nie widać z tyłu i do tyłu, to jakby kupił auto sportowe i żalił się, że nisko się siedzi. A może kupił auto przez internet i tego nie sprawdził :). Trzeba było kupić RAV4 - ta są duże szyby. Silnik, zawieszenie, skrzynia biegów, prowadzenie (bo to chyba jest w aucie najważniejsze, tak mi się wydaje) są super, a reszta to drobiazgi. Jeżdżę dużo autami służbowymi (różne modele wyższego segmentu) i C-HR pod tym względem w niczym mu nie ustępuje.
Toyota C-HR Crossover