Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Toyota Corolla IX

Lata produkcji: 2001 - 2009
Segment: Niższa klasa średnia
Produkcja dziewiątej generacja Corolli ruszyła w 2002 roku (w Japonii dostępna od roku 2000), a zakończyła się w roku 2007. Auto pod żadnym względem nie przypominało swojego poprzednika. Najbardziej w oczy rzucała się zmieniona stylistyka. Projektanci Toyoty stworzyli samochód zgodnie z modą na zgrabne kompakty o zwartej bryle. W 2004 roku model przeszedł modernizację. Corolla po raz pierwszy dostępna była również w wersji kompaktowego minivana nazwanego Verso lub Corolla Spacio (w Japonii). Na rynku azjatyckim oferowano też luksusową wersję Corolli – Altis.
Powagosław

Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.

~Powagosław
Luzacjusz

Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

~Luzacjusz

Toyota Corolla IX – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Toyota Corolla IX

Ogólna ocena
4,18
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(85%) NIE(15%)
ZALETY + Poważne usterki + Ergonomia + Silnik
WADY - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

Wojtek
Toyota Corolla IX Hatchback
1.4 D-4D 90KM 66kW (2004-2009) 4,08
Generalnie mam to autko od niedawna, więc póki co nie mogę wiele powiedzieć o jego niezawodności. Do tej pory spisuje się świetnie. Fajny dynamiczny silnik który ma bardzo niewielki apetyt na paliwo. Nie udało mi się przekroczyć 6.1 litra po mieście. Na pewno lepsza opcja niż 2.0 d4d. Moc ta sama, moment niewiele mniejszy za to duużo lżejszy więc dynamika nie ucierpiała. Na korzyść przemawia również rozrząd na łancuchu oraz brak dwumasowego...
dodano 7 lat temu przez Wojtek
mister Edek
Toyota Corolla IX Hatchback
1.6 i 16V 110KM 81kW (2001-2009) 4,15
Ogólnie auto poprawne. Uważam, że jest to dobre, w miarę niezawodne auto. Sprawiło kilka problemów, ale w dalszej części opiszę dokładniej. W porównaniu do starszej generacji bardziej awaryjne (sąsiad jest posiadaczem i bardzo sobie chwali), z kolei w porównaniu do następczyni (Auris), jest dużo lepiej (auriska była w rodzinie). Corollka wyróżnia się elastycznym, ekonomicznym silnikiem przy dobrym prowadzeniu. Jest w miarę komfortowa i...
dodano 2 lata temu przez mister Edek
Marcin
Toyota Corolla IX Hatchback
1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW (2001-2009) 4,85
Jeśli ktoś kocha japoński urok wysokoobrotowych silników, to polecam. Jest głośno, trzeba trochę silnik pokręcić, trochę namachać się skrzynią biegów, ale taki jest ich urok. Auto wygląda bardzo niepozornie, ludzie robią fajne miny, gdy objedzie ich Corolla. Spalanie bardzo dobre, awaryjność na niskim poziomie, osiągi rewelacyjne, oczywiście pamiętając, że to 1.8.
dodano 7 lat temu przez Marcin

Autodiagnoza Toyota Corolla IX

Liczba wpisów: 38
drganie kirownic podczas hamowania
dodał: majk, 7 lat temu
w czasie hamowania czuje drgania na kierownicy wymieniałem już tarcze i problem zniknął na kilka miesięcy i znowu to samo
Głośna praca silnika po przekroczeniu 120km/h.
dodał: ergol, 3 lata temu
po przkroczeniu 120km/godz.występuje głośne ;buczenie' sprawdziłem łożyska kół,opony,są dobre,do 120km/godz.jesat spokojnie silnik pracuje normalnie równo.
Wariuje tylna wycieraczka.
dodał: ~zorro43, 9 lat temu
Po włączeniu pracy przerywanej, nie trafia na położenie końcowe, pracuje tak długo z przerwami, aż trafi, co często trwa kilkadziesiąt sekund. Objawy się pogłębiają, do tego stopnia, że trzeba wyłączyć styk z samej wycieraczki, bo w ogóle się nie wyłącza.
Swieci się kontrolka VSC i TRACK OFF
dodał: tadwol, 5 lat temu
Kontrolki zapałają się w czasie jazdy. Trudno określić dlaczego. Nie żadnych innych objawów. Auto jedzie i odpala dobrze. Po jakimś czasie (po uruchomieniu silnika) kontrolki gasną. Znów po jakimś czasie w czasie jazdy zapalają się. Ten "jakiś czas" jest różny - od dwóch do kilku dni.
Falowanie obrotów. Gaśnięcie silnika
dodał: 11ms11, 4 lata temu
Zaczęło sie od tego,że nie działało mi ogrzewanie kabiny. 2 dni później przy odpalaniu na zimnym silniku wchodził na 2200 obrotów co nigdy się nie zdarzało. Następnie dołączyło falowanie obrotów w zakresie 1200-2500 podczas jazdy na niedogrzanym jeszcze silniku aż w końcu silnik zaczął gasnąć w najmniej odpowiednim miejscu. Na szczęście odpalał, ale dopiero po kilku minutach. Po poradzie mechanika wymieniłem termostat i na jakieś 3 tygodnie był spokój a później od nowa to samo. Ponownie wymieniłem termostat tym razem na lepszej firmy i znowu na 3 tygodnie wszystko ok, aż wczoraj znowu auto...

Autorentgen Toyota Corolla IX

Liczba wpisów: 63

Nietrwałe siłowniki klapy bagażnika w kombi.

dodał: ~WPI, 4 lata temu
Fabrycznie zamontowane Stabilusy są nietrwałe i drogie. Od początku niechętnie podnosiły klapę, a pod koniec życia trzeba było się ręka asekurować, żeby opadającą klapą w głowę nie oberwać. Na szczęście są tańsze i moim zdaniem lepsze sprężyny gazowe Lesjöfors. Komplet do corolli kosztuje 120 zł z przesyłką. Wymiana to 10 min roboty oczywiście samemu. Banał :-)

Huczące opony.

dodał: ~kerim, 8 lat temu
Ząbkowanie opon, które huczą podczas jazdy.Za namową serwisu toyoty kupiłem nowe opony. Po 1000km znowu było słychać łopotanie opon. W okresie zimowym na zimowych oponach problem zanika. Jest to wada amortyzatorów we wszystkich toyotach.

Rdzewiejące stelaże foteli

dodał: Tabur, 6 lat temu
Parę dni temu przy niskiej temperaturze około -16stopni rano próbowałem zapalić mojego Berlingo ale poniewż zdechł akku dałem spokój i zapaliłem Corollke , zapaliła bez wiekszego problemu . W tym czasie wymontowałem akumulator z Berlinga i zaniosłem do ładowania w garażu. W miedzyczasie korolka zgasła i teraz nawet nie zipnie mimo ze akumulator kręci normalnie . Zresztą akumulator naładowałem ponownie i ani mru mru . Moze jakieś sugestie. Ja podejrzewam filtr paliwa ale na tym mrozie nie bardzo mam jak coś z nim sprawdzić.

Sprzęgło, plastiki.

dodał: ~Cobretti, 9 lat temu
to jest stanowczo za mało!!! napisz lepiej nie kupuję - nie stać mnie - wolę WV. w najbliższej rodzie są 2 Trojki - bardzo stara i stara i nie mam pojęcia o czym piszecie? może komentowane tu jest co innego ...?

Rdzewiejący zbiornik paliwa.

dodał: scrag, 4 lata temu
Korozja potrafi zeżreć nieźle zbiornik paliwa, przez co ten przecieka i czuć mocno woń benzyny w aucie i na zewnątrz. Koszt nowego w ASO to ok. 2K PLN :( Ponoć wada ta dotyczy tylko niektórych wersji (m. in. kombi i sedan), w hatchbacku podobno to się nie zdarza ze względu na zbiornik z tworzywa sztucznego.

Dane techniczne Toyota Corolla IX

Moc silników 90–192 KM
Pojemność silników 1,4–2,0 l
Prędkość maksymalna 175–225 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,4–14,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Toyota Corolla IX
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 9338
Koszt ogólny 26,54 PLN
LPG20.56 PLN
ON30.58 PLN
PB33.56 PLN
Wydatki serwisowe 8,70 PLN Pozostałe wydatki 13,02 PLN

Publikacje o Toyota Corolla

Newsy o Toyota Corolla

Toyota Corolla IX