Szukaj

Informacje o Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW od 2017

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Auta małe
Toyota Yaris III wprowadzona została na rynek w roku 2011. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony wiosną 2011 roku, prototyp noszący nazwę Yaris HSD Concept. Model zarówno powiększył swoje wymiary względem poprzednika, jak również został odmieniony pod względem stylistycznym, zgodnie z designerskimi rozwiązaniami użytymi uprzednio w modelach Auris oraz iQ. Toyota Yaris trzeciej generacji została zbudowana na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika (XP Platform). Samochód oferowany jest w wariantach 3- oraz 5-drzwiowym.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Dane techniczne Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW od 2017

Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 111 KM (82 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 136 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,5 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Oceny Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW od 2017

Liczba ocen: 15
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(53%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Wentylacja i ogrzewanie + Brak drobnych usterek

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~yarisman
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Yaris (automat) to auto IDEALNE - głównie w jeździe po mieście i na trasę - choć powyżej 130 km/h trochę głośne. Dla menedżera biznesowego, małżeństwa z jednym dzieckiem (2+1), jak również dla aktywnych singli i seniorów. Znakomicie dopracowane wnętrze, z materiałami w bardzo dobrej jakości. Nic nie trzeszczy, stosunkowo dużo miękkości. Wygląd deski rozdzielczej nieco konserwatywny. Do tego nie wiadomo po co wąska półka po prawej stronie. Uwaga - przy zakupie nowego auta brak możliwości wyboru dodatkowego pojedynczego wyposażenia, jest wyłącznie w pakietach. Ale to nie przeszkadza Yarisowi w zajęciu 5 miejsca w ilości sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce w 2018 roku i najwięcej ze wszystkich aut marki TOYOTA. Brawo!
3,7
~Michal
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Generalnie auto z potencjałem lecz... silnik słabowity, zmiana biegów to koszmar (sprzęgło), wykończenie kabiny to nie ten wiek. Wyposażenie dodatkowe perfekt (rozpoznawanie znaków, asystent pasa ruchu, automatyczne światła, system multimedialny etc.) lecz niedopracowane. Mogłoby być super ale wyszło jak zwykle.
4,3
~Marcin
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Samochód bardzo dobry dla kobiet, na zakupy jako drugi w rodzinie itp. Piszę tą oczywistą oczywistość, bo widzę tutaj w niektórych ocenach dziwne bóle d... a to że hałasuje przy ponad 140km/h, albo pali ponad 9l na setkę. Typowe żale przedstawicieli handlowych, których szef obdarował za małym autem. Atutem tego samochodu jest brak słabych punktów, ot taki VW z Japonii. Jest to samochód moje żony.

Raporty spalania Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW od 2017

Liczba raportów: 20
Średnie spalanie dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW od 2017
6,3
l/100 km
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Przy bardzo oszczędnej jeździe (80-85kmh) można zejść w granicach 3.9. Momentami mi się to udawało. Oczywiście musi być kilka warunków i stosowanie zasad eco-drivingu. Wyżej podae wyniki dotyczą oszczędnej jazdy. Dojeżdżania do skrzyżowań bez przesadnego hamowania i tracenia prędkości. Wynik 4.0 przy dłuższej jeździe zanotowałem stosując tempomat z ustawioną prędkością 85-90kmh (czasem trochę zwiększałem, czasem pomniejszałem). Autko w porównaniu do poprzedniej generacji 1.33 (99KM), około 10 procent oszczędniejsze. Gratulacje dla inżynierów toyoty. Więcej mocy, mniej potrzebnej benzyny. Niestety to tylko autko zastępcze, także niebawem wracam do poprzednika. Pozdrowienia
5,8
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Są to dane dla Yarisa z automatyczną skrzynią biegów. Można jechać nim też w trybie ręcznym z 7 biegami do przodu, ale nie udało mi się osiągnąć takiego niskiego spalania, jak robi to automat - uwzględniając jednakowy czas dla osiągnięcia 500 m od startu w trybie automatu i ręcznym. Zawsze wygrywał automat przy tej samej dynamice jazdy! Przeciętne zużycie paliwa na automacie, tylko w mieście - to nie więcej jak 6,0 l/100 km.
9,3
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Nie spodziewałem się takiego spalania :/, przyspieszenie cudowne ale dużo pali jak na tak małe autko. Na trasie 300km przy stałej prędkości 140km/h (więcej nie jechałem bo spalanie rosło huhuh w górę) to bardzo dużo

Usterki Toyota Yaris III

Liczba wpisów: 8
Zacinające się blendy reflektorów
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Problem dotyczy soczewkowych reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, z lat 2012-2014. Zmiana świateł mijania drogowe jest realizowana przez elektromagnetycznie sterowane blendy. Po włączeniu długich blendy podnoszą się odsłaniając cały układ optyczny reflektora. Niestety, po przełączeniu z długich na krótkie blenda nie zawsze opada i pozostajemy z jednym światłem mijania i jednym drogowym, ku zgryzocie jadących z przeciwka. Wada dotyka zwykle prawego reflektora i na razie występuje okazjonalnie. Powiedzmy, że 2-3 razy na 100 przełączeń.
Korozja układu wydechowego
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Część wydechu koroduje błyskawicznie i od zewnątrz. Pierwszy katalizator i środkowy odcinek rury przelotowej po 3 latach wyglądają gorzej niż w 15-letnim aucie. Na razie defekt jest tylko kosmetyczny, szczelność zachowana. Drugi kanalizator i tłumik końcowy nie korodują!
Zacierająca się linka hamulca ręcznego
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Mechanizm hamulca ręcznego nie jest skutecznie zabezpieczony przed wpływem atmosfery w naszym klimacie. Usterka narasta stopniowo. Najpierw pojawiają się większy opór i mniejszy skok dźwigni. Potrafi zaciąć się w pozycji "zaciągnięty". :/
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017