Szukaj

Konieczna regeneracja przekładni kierowniczej.
BMW Seria 3 E46

  • Autor: ~Polak
  • Kategoria: układ kierowniczy
Wymiana przy 170 000 km.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 65
Nie wystąpiła: 23

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

To nie kwestia maglownicy tylko szybko siadają pompy i ludzie zapominają o wymianie plynu do wspomagania, idą opieki metalu z pompy ba magiel i koniec magla tyle w temacie
Odpowiedz
172000 i do regeneracji
Odpowiedz
Nie mogę zapanować nad samochdem!
Odpowiedz
Miałem nieco ponad 170,000 i musiałem wymienić, ale co ciekawe to gościu który się tym zajmuje mówił że już kiedyś była w regeneracji, także mam już trzecią :)
Odpowiedz
190 000 jade dalej
Odpowiedz
180 wymiana magla
Odpowiedz
a piszczenie w zakretach to własnie na 100% brak płynu w ukladzie dolac i jest znow cicho ale wymiana tuz tuz .auto w zakrecie sie przechyla i plyn ucieka z pompy i stad pisk ale to nie jest grozne pozdro dla bmwowiczów
Odpowiedz
ja mam 21100 i nie stety tez mi cieknie ostro ale spoko luz po za tym ze sciaga bo kolo ma luz na boki to jest ok ale wymieniam na ori uzywke ponoc regeneracja to lepsze niz uzywka ale koszt tez wiekszy ok 1200zl w dobrej firmie na miejscu robia wszystko plukaja uklad ustawiaja zbierznozsc bo to po remoncie podstawa z wymjianą oleju . a co do uzywki to koszt waha sie od 300zl do 700zl najlepiej od niemcow brac ze wzgledu na ich drogi a nasze:(
Odpowiedz
jak ci piszczało wspomaganie to prawdopodobnie masz niski stan płynu w spomaganiu lub go już tam wogule nie ma tylko jest w osłonie maglownicy a reszta się już sama nasuwa.może się mylę oby.pozdrowienia
Odpowiedz
BMW Seria 3 E46