Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 90KM 66kW od 2017

Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 90KM 66kW od 2017
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Nowy Volkswagen Golf

Cena od 80 890 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 90 KM 66 kW
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 90KM 66kW od 2017

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 90KM 66kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 1500-2500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 90KM 66kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 156

Nastawnik na pompie wtryskowej 1.9tdi(1z).

dodał: ~stan, 8 lat temu
piotrczudek@op.pl Witam właśnie mam ten problem, wszystko robiłem, wymienili mi w serwisie koło dwumas że niby to to, sprzęgło i inne, to jest koszmar. Jak najbardziej szarpie pomiędzy 1700 a 2300. Ma ktoś pomysł? Proszę o info

Gibające się koło pasowe na wale korbowym.

dodał: ~Artur, 8 lat temu
Śruba mocująca koło pasowe rozrządu do wału korbowego jest zbyt słaba, wydłuża się jednocześnie klin w kole jest zbyt mały, przez co wyrabia się. Koło pasowe zaczyna się chybotać na boki, jeśli w porę nie zauważy się tego gibania czeka nas wymiana wału razem z kołem i śrubą (najlepiej kupić zestaw od tdi na pompie, tam jest inne rozwiązanie, nie ma klina). W najgorszym przypadku, jeśli kierowca zignoruje problemy z odpalaniem (kopcenie na biało, brak mocy, kulawa praca silnika) usterka ta prowadzi nieuchronnie do urwania się koła pasowego, bądź ścięcia klina, w obu wypadkach prowadzi to do...

Wycieraczka tylna.

dodał: ~leo, 8 lat temu
Przyczyna tego leży w pękniętej (zużytej, sparciałej) uszczelce między szybą a wycieraczką lub też w skorodowanej metalowej rurce doprowadzającej płyn do dyszy spryskiwacza. Jeżeli woda z deszczu czy też ze spryskiwacza dostanie poprzez uszkodzoną uszczelkę do środka silniczka, następuje korozja elementów (zębatki napędzające).Efektem tego jest praca dyszy spryskiwacza razem z wycieraczką lub zatrzymanie (w wyniku korozji)mechanizmu. RADA. wyciągnąć, wymyć całość w benzynie i zamocować, będzie jeszcze hulać(wcześniej zakupić uszczelkę w serwisie)

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting