Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,1
~Łukasz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Golf to Golf klasa sama w sobie, chodź myślałem że ostatni wypust będzie lepiej dopracowany, mialem rocznik modelowy 2020, a drobne problemy jednak wkurzały, musiałem kupic zaprawke w VW bo co kilka tygodni pojawiały się odpryski lakieru na masce zderzaku a nawet slupkach B, raz w czasie ulewy spadł mi na dach kawałek kałązki i również na dachu lakier uszkodzony, nie wiem czym oni lakieruja nowe samochody ale chyba farbami plakatowymi :D uszczelki dzwi przecieraja lakier i trzeba zabezpieczać folia, ostatnią rzeczą która dalej po lifcie jest na minus to manualna skrzynia biegów, problem z za sprzeglaniem 2 i 3 czasem wstecznego, reszta same plusy, najlepsze multimedia z grupy VAGa, mega responsywne i dopracowane, materiały wykonczenia boczków, kokpitu, siedzeń to wzór w tej klasie, wyciszenie tez bardzo dobre, silnik bardzo ładne reaguje na pedał gazu, ale trochę potrafi kangurować, jest jakaś bolączka tego silnika również z manualem.
4,5
~NNK
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Ocena za całokształt w tej klasie to żadne odkrycie, Astra, Focus czy i30 gorsze plastiki jakieś niedociągnięcia, albo wyższe spalanie, jeździłem więc piszę z życia w Golfie jest wszystko dopracowane lepiej, wiadomo w Audi będzie jeszcze lepiej ale to inna klasa.
4,9
~Krzysztof B
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Cóż, jest to moje pierwsze nowe auto. Możliwe, że ten fakt przysłonia faktyczny odbiór auta. Miejcie to na uwadze. Nie mniej jednak uważam, że jest to bardzo dobrze wykonane, komfortowe i ładne (rzecz gustu) auto! Jest to samochód, którego w ogóle nie planowałem kupować :) Oglądałem i jeździłem prawie wszystkim co oferuje konkurencja w podobnej kwocie. Na samym końcu został golf. Szkoda, bo oszczędziłbym sobie czasu, gdybym przejechał się nim na początku...
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting