Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 - 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150 KM 110 kW

Ogólna ocena
3,69
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(67%) NIE(33%)
ZALETY + Silnik + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

łysy
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW (2015-2016) 4,77
Jaki jest Golf każdy widzi - szary, kwadratowy, przerażająco nudny, pozbawiony emocji, ot zwykłe toczydło do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Samochód dla osoby nie interesującej się motoryzacją, dla której auto to przyrząd taki sam jak pralka czy lodówka. To wszystko prawda, trudno się w tym szarym, nudnym Golfie zakochać czy obrócić się za nim po wyjściu z auta na parkingu. Nie da się jednak ukryć, że to bardzo dopracowane auto,...
dodano 6 miesięcy temu przez łysy
Dark
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW (2015-2016) 4,31
ZMIENIŁEM PO 1,5 roku z TSI 122 NA 150 km. Wcześniejszy model byl dla mnie zbyt nudny podczas jazdy. Chodzi głównie o zawieszenie i silnik dołożyłem też trochę do lepszego wyposażenia auta. Jeżdżę jeszcze krótko ale wreszcie mogę mówić o jakiejśtam przyjemności z jazdy no i wygląd czarnego koloru teraz na 17 i sportowym zawieszeniu przyciąga bardziej spojrzenia - no a to też ważne- ponoć
dodano ponad rok temu przez Dark
Jz
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW (2015-2016) 4,15
To już moja druga recenzja Golfa VII na tym forum. Poprzednim w wersji TSI 122 km Comfortline przejechałem 60 tys km a teraz mam wersje TSI 150 km Highline. Równolegle z zona użytkujemy Passata 1.8 TSI 160 km. Co do zasady jedna kwestia jest tu dla mnie decydująca. Jeżeli nie potrzebujesz większego samochodu i mało jeździsz autostradami to kup Golfa jeżeli nie to kup Passata. Powyżej 140 km/h na autostaradach Golf robi się mało stabilny i...
dodano 2 lata temu przez Jz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 29
Koszt ogólny 34,26 PLN
PB34.26 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2016

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII Hatchback 5d