Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 74,5 x 85,9 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2020
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,4
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Nie udało mi się jeszcze zejść poniżej 5,8 litra i to jadąc w tempie "dziadkowym" 80-90 km/h na trasie. Ogólnie dojazd do pracy krótkie odcinki ok 8-8,5 litra lub więcej. 7,7 test długodystansowy od początku zakupu auta. Z długiej trasy po autostradzie 150-170 km/h średnie spalanie wyszło mi 6,8 litra. Trochę dużo, spodziewałem się conajmniej o 0,5 litra mnie na każdym wyniku. Być może to wina opon bo jest na 17"/225 a przy 16"/205 pewnie byłoby to czego bym oczekiwał. Aczkolwiek w stosunku do Octavii 1,4 TSI 150KM ale bez ACT spalanie spadło o ok 0,9 litra także jestem zadowolony. (Silnik)
7,5
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto z przebiegiem 6000 km. Spalanie w trasie nad morze i z powrotem dojazd do autostrady 65 kilometrów z prędkością 90-100 km/h, autostrada 130km/h, spalanie średnie 7,2. W mieście dojazd do pracy 2,5 kilometra spalanie w przedziale 8- 9.9 litra. Jazda po centrum miasta dużo świateł, duży ruch- spalanie 10-11 litrów. (NIE WIERZĘ W BAJKI O SPALANIU W MIEŚCIE PONIŻEJ 7 LITRÓW) Spokojna trasa za miasto 5.4 litra. (Silnik)
6,4
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Gdyby w tym kraju ludzie potrafili stać w korkach a nie podjeżdżać po 20 cm to było lepiej bo Start&stop w korku szaleje. (Silnik)
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting