Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wyciszenie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,8
~Obserwator1
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Samochód oceniony już wcześniej ale należy się korekta wcześniejszej opinii. Poprzednio bardzo dobrze oceniłem pakiet serwisowy proponowany przez serwis na cztery lata , koszt ok. 1,5 tys. Informuję wszystkich zainteresowanych że to jest totalna ściema , płacicie za coś czego nie ma . Mając do wyboru dzierżawę działki na księżycu lub pakiet serwisowy teraz wybrał bym dzierżawę działki. Wymiana olejów proponowana przez serwis jest wskazywana przez komputer ( co 25 -30 tys km ) Czyli dla ogromnej większości kierowców nigdy nie będzie to miało miejsca . Niestety przy zakupie samochodu nikt mnie o tym nie informował. Nie wiadomo też co będzie jeżeli silnik ulegnie uszkodzeniu po gwarancji np po 3 latach . Jeżeli nie robicie przebiegów rocznych ok. 20 tys km to śmiało można tę opcję odpuścić. Ale są też pozytywy. Samochód spisuję się wyśmienicie. Oceniając golfa 7 na tle jego następcy stwierdzam że jest to samochód genialny .Zawieszenie tylne w VII wielowachaczowe , na następcy belka skrętna !!! Dużo lepsze materiały wykończeniowe w VII . Zbiornik paliwa w VII poj 55 l , w następcy 45 litrów. Pokrywa maski silnika w VII amortyzatory , w następcy kawałęk pręta metalowego. Przykładów można by wymieniać dużo . Podsumowując patrząc przez pryzmat innych samochodów dałbym 6 , ale nie można więc zostaje 5
4,9
~Obserwator
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Bardzo solidne , komfortowe auto. Jakość materiałów wykończeniowych i ich spasowanie na najwyższym poziomie . Konkurencję z aut kompaktowych zostawia daleko w tyle. Doskonałe zawieszenie , dobrze tłumi nierówności i jednocześnie dobre prowadzenie na zakrętach. Silnik stosowany w wielu autach grupy Volkswagen i bardzo ciężko jest złą opinie na temat tego silnika . Duży moment obrotowy sprawia że jazda takim autem to sama przyjemność . Spalanie w tym samochodzie jest na poziomie samochodów z silnikiem diesla. Najlepszy GOLF w historii Volkswagena !
2,4
~Bartek
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Najgorsze auto jakim jeździłem. Rozczarowanie goni rozczarowanie, braki w ergonomii i w logice. To pierwszy golf w rodzinie, służbowy. Nie mieliśmy wpływu na konfigurację więc niemało minusów z tego będzie wynikać. To nawet gorzej bo oznacza, że wiele podstawowych rzeczy nie jest oferowanych bez dopłaty a auto kosztowało 90 000 zł. Szczegóły w dalszej części oceny.
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting