Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Do wyboru bÄ™dzie kilka jednostek napÄ™dowyc: trzycylindrowa jednostka 1.0 l oraz czterocylindrowe odmiany o pojemnoÅ›ciach odpowiednio 1.5 i 2.0 l, w gamie wysokoprężnych jednostek znajdzie siÄ™ diesel o pojemnoÅ›ci 2.0 l. Z oferty zniknie wersja elektryczna, w jej miejsce wskoczyÅ‚ model ID.3,  zadebiutujÄ… dwie opcja hybrydowe (Mild Hybrid) oraz Plug-in oparte o silnik 1.5 TSI o Å‚Ä…cznej mocy 204 KM.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(54%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Michalina
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW
Nie wiem skąd w sieci tyle negatywnych komentarzy, jak dla mnie samochód sprawdza się w 100%. Jeżeli ktoś nie godzi się na tabletozę zawsze może wybrać inny model. System sterowania działa płynnie i wcale nie trzeba spędzić w samochodzie ok. 20 min przed wyruszenie w drogę żeby ogarnąć ustawienia. Wsiadasz, regulujesz pozycję fotela i w drogę !!!. Większością najważniejszych przycisków steruje się z kierownicy, klima automat więc wystarczy tylko raz ustawić. Na razie spisuje się bez zarzutów, oby jak najdłużej.
2,0
~Maciek
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW
Byłem użytkownikiem Golfa 6,7 i 7.5 a od roku 8. Auto ze 130 KM silnikiem jest ekonomiczne, zrywne, Duza ilość nowinek technicznych, tabletów ale największym mankamentem który został rozwiązany w droższej 150 KM jest fatalne zawieszenie oraz układ kierowniczy, który nie nadąża nie usztywnia się Przy prędkościach autostradowych auto pływa jak latawiec lub wóz na resorach piórowych co przekłada się na ciągle korygowanie toru jazdy. DRAMAT . W zakrętach wydaje Ci się że dokrecacsz po czym auto przechyla się i tracisz tor jazdy.... wrażenia z dynamicznej jazdy beznadziejne . Nie polecam zwłaszcza jeśli byłeś użytkownikiem poprzednich generacji. Minusem jest zestaw głośnomówiący który działał wcześniej beż zarzutu teraz się zawiesza albo nie słyszę swojego rozmówcy.... Generalnie auto to konsumenta 50+ na miasto i kościoła
3,3
~Maciej
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW
Samochód oceniam bardzo przeciętnie (wcześniej byłem użytkownikiem Golfa Vi, VII , i VII 1/5 ). Widać duży wpływ "księgowych" na wyposażenie i jakość wykończenia (dużo twardego plastiku między innymi gdzie opierasz nogę o kanał środkowy . Dodatkowo każdorazowo przy włączaniu auta załącza się SYSTEM KONTROLI PASA RUCHU - niebezpieczny w niektórych sytuacjach na drodze . System ANDROID AUTO , nie rozumiem VW dlaczego zrezygnowano z poprzedniego, który w mojej ocenie działał dobrze... Problemy z zestawem głośnomówiącym ja słyszę rozmówcę on mnie nie - pomaga tylko twardy reset .... VW po dwóch wizytach w salonie nie ma pomysłu co dalej...

Usterki Volkswagen Golf VIII

Liczba wpisów: 12
Problemy z elektronikÄ…
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW od 2020
  • instalacja elektryczna
  • 2 tys. km
Witam, Mamy Golfa 8 od 22 stycznia, przejechaliśmy do tej pory 2300km. Dramat!!! Panel dotykowy załącza się jak chce, najczęściej jest czarny, czyli wszystkie funkcje nie są dostępne. Problemy połączenia ecall "SOS", kontrolka czerwona, informacja na panelu zgłoś się do serwisu. Asystent parkowania jest obecnie niedostępny - praktycznie standard codzienny Pobieranie ustawień, czynność ta trwa czasami kilka minut, a czami cały przejazd autem, czyli do pracy około 30km. Temat o który nie widzę aby ktoś pisał, dwa razy zaczął sam hamować z prędkość 90 km/h do praktycznie zera, pomimo braku zagrożenia z przodu, nikt nie jechał, nikt nie stał, totalnie pusta droga. Ogromne zagrożenie dla naszego auta i auta za nami. Kierowca z tyłu myślał, że robię to specjalnie, nie wytłumaczalna sytuacja dla Policji w przypadku kolizji. W czasie kontaktu z serwisami, a obdzwoniłem kilka, otrzymałem info, że to Golf 8 i są problemy z elektroniką, co mnie to powinno interesować. W czasie pobytu w serwisie, nie zostało poprawione nic, info od serwisanta następujące "Jak podłączyliśmy kompa, to wyskoczył komunikat , "Nie ingeruj w oprogramowanie samochodu, pracujemy nad rozwiązaniem problemów, VW"". Dziś piszemy oficjalne zgłoszenie do VW, bo to auto zagraża bezpieczeństwu nie tylko naszemu.
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
System Infotainment zawieszanie
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW od 2019
  • inne
  • 2 tys. km
Witajcie, Funkcjonowanie systemu Infotainment pozostawia wiele do życzenia. Nasz Golf ma 2 tys. km i niespełna 3 miesiące jeżdzenia. System się zawiesza, RDS nie pobiera informacji, przełącza się samoczynnie na media z telefonu. Kilka razy zawiesił się tak, że cały ekran był czarny, nie zmienisz ustawień klimy, stacji w radiu, nie działa park assist, ... Samoczynnie wylogowuje użytkownika z WeConnect, włączają się ustawienia Gościa. Czasem pobieranie ustawień potrafi trwać kilka minut. Zaczynasz jechać i po jakimś czasie fotel się przestawia do twoich ustawień... problemy zgłoszone w ASO umówiony termin aktualizacji oprogramowania. Dam znać czy się poprawi. Po telefonie do ASO mam wrażenie że problem jest im dobrze znany. Ktoś też ma takie sytuacje u siebie?
Problem rozwiÄ…zany
22 komentarze
Błąd AdBlue + błąd kontrolki pasów bezpieczeństwa pasażera + błąd wyświetlacza
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 2.0 TDI SCR 115KM 85kW od 2019
  • ukÅ‚ad wydechowy
  • usterka fabryczna
Po wyjechaniu z salonu nowym autem, tego samego dnia zapaliła się ikonka silnika i powiadomienie o usterce układu wydechowego - sprawdź AdBlue. Rano w drodze do serwisu zapalił się kolejny komunikat i dołączyła kolejna kontrolka, że zapłon silnika zostanie wyłączony za 1000 km mimo prawidłowego zasięgu AdBlue na zegarach. Fotel pasażera gdy nikt na nim nie siedział piszczał, że są nie zapięte pasy. Po powrocie z serwisu ekran boczny kompletnie się wyłączył, przy okazji wyłączając czujniki parkowania. Klima chodziła jak wcześniej ustawiona bez możliwości zmiany.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Volkswagen Golf VIII Hatchback