Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Do wyboru bÄ™dzie kilka jednostek napÄ™dowyc: trzycylindrowa jednostka 1.0 l oraz czterocylindrowe odmiany o pojemnoÅ›ciach odpowiednio 1.5 i 2.0 l, w gamie wysokoprężnych jednostek znajdzie siÄ™ diesel o pojemnoÅ›ci 2.0 l. Z oferty zniknie wersja elektryczna, w jej miejsce wskoczyÅ‚ model ID.3,  zadebiutujÄ… dwie opcja hybrydowe (Mild Hybrid) oraz Plug-in oparte o silnik 1.5 TSI o Å‚Ä…cznej mocy 204 KM.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

5,0
~JaroRS
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW
Jestem bardzo zadowolony z samochodu. Wcześniej jeździłem Golfem IV, Leonem II, BMW 3 E90, Mazdą 3 i teraz Golfem VIII. Widać niesamowity postęp najnowszego Golfa względem wszystkich moich poprzednich samochodów. Teraz nie wróciłbym nawet do tylno-napędowego BMW 3 E90, bo VW jeździ się dużo przyjemniej na codzień. Jestem gadżeciarzem i uważam, że powinno odejść się w samochodach od wszelkiego rodzaju gałek i mechanicznych przełączników - mamy XXI wiek i każdy używa smartfona/tabletu. Więc jeśli dla kogoś problematyczna jest obsługa multimediów Golfa, to tkwi w XX wieku... Samochód z roku 2022 nie sprawia problemów, nic się nie zawiesza i wszystko działa tak jak powinno.
3,1
~WojciechM
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW
nie kupujcie Golfa 8 !!! Wielka firma Volkswagen całkowicie pokpiła sprawę. Zbyt wcześnie wypuszczono na rynek samochód niedopracowany, a usterki elektroniki powodują, że nie powinien być dopuszczony do ruchu. Oprogramowanie samochodu już dwukrotnie było aktualizowane, niestety bez rezultatu. Eksploatacja samochodu jest wręcz niebezpieczna z punktu widzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jakiś niedowład firmy VW i serwisu sprawiają, że bezradny klient jest pozostawiony samemu sobie. Tylko zakup samochodu przebiegł wyjątkowo sprawnie, wręcz wzorowo, reszta to masakra. Samochód sygnalizuje wizualnie i dźwiękowo niesprawność SOS System i Travel Asistant - podstawowych asystentów bezpieczeństwa. Komunikat kilka razy na minutę zapala się i gaśnie co potwierdzone jest sygnałem dźwiękowym. Jazda jest w związku z tym wyjątkowo uciążliwa. Samochód nie łączy się automatycznie z telefonem pomimo poprawnego sparowania. Żeby się połączył trzeba otworzyć i zamknąć drzwi kierowcy przy włączonym zapłonie ( to nie żart!) Rozmowę telefoniczną trzeba zakończyć czerwoną słuchawką telefonu bo z pozycji samochodu jest to niemożliwe. Trzeba więc cały czas telefon mieć pod ręką. Innych usterek nie opisuję bo szkoda czasu. Opisane wady są uciążliwe i stwarzają niebezpieczeństwo w ruchu drogowym. Serwis rozkłada ręce twierdząc, że komputer diagnostyczny żadnych usterek nie pokazuje. Monity do przedstawicielstwa VW w Poznaniu pozostają bez odpowiedzi. Kupujcie inne piękne auta, a to, póki co, omijajcie szerokim łukiem. Gwoli sprawiedliwości przyznam, że samochodzik pozbawiony tych karygodnych wad jest całkiem spoko. Ps. Z układem hamulcowym (poprzednia opinia) to prawda. Instrukcja obsługi także pozostawia wiele do życzenia.
3,4
~krwcu
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW
od zakupu przejechałem 100 000 km, samochód wygląda bardzo ładnie, jest wygodny jeśli chodzi o siedzenia, kierownice i przyspieszenie, całkiem przyzwoite spalanie jeśli jeździmy poniżej 120km/h na autostradzie, ale wiadomo to nie diesel, na tym można zakończyć chwalenie, z serwisem można powiedzieć jestem na ty, mógłbym tam nawet zamieszkać, ten system to tragedia dodatkowo niespodziewane usterki mechaniczne które co mnie intryguje występują pod koniec okresu gwarancyjnego

Usterki Volkswagen Golf VIII

Liczba wpisów: 12
Problemy z elektronikÄ…
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW od 2020
  • instalacja elektryczna
  • 2 tys. km
Witam, Mamy Golfa 8 od 22 stycznia, przejechaliśmy do tej pory 2300km. Dramat!!! Panel dotykowy załącza się jak chce, najczęściej jest czarny, czyli wszystkie funkcje nie są dostępne. Problemy połączenia ecall "SOS", kontrolka czerwona, informacja na panelu zgłoś się do serwisu. Asystent parkowania jest obecnie niedostępny - praktycznie standard codzienny Pobieranie ustawień, czynność ta trwa czasami kilka minut, a czami cały przejazd autem, czyli do pracy około 30km. Temat o który nie widzę aby ktoś pisał, dwa razy zaczął sam hamować z prędkość 90 km/h do praktycznie zera, pomimo braku zagrożenia z przodu, nikt nie jechał, nikt nie stał, totalnie pusta droga. Ogromne zagrożenie dla naszego auta i auta za nami. Kierowca z tyłu myślał, że robię to specjalnie, nie wytłumaczalna sytuacja dla Policji w przypadku kolizji. W czasie kontaktu z serwisami, a obdzwoniłem kilka, otrzymałem info, że to Golf 8 i są problemy z elektroniką, co mnie to powinno interesować. W czasie pobytu w serwisie, nie zostało poprawione nic, info od serwisanta następujące "Jak podłączyliśmy kompa, to wyskoczył komunikat , "Nie ingeruj w oprogramowanie samochodu, pracujemy nad rozwiązaniem problemów, VW"". Dziś piszemy oficjalne zgłoszenie do VW, bo to auto zagraża bezpieczeństwu nie tylko naszemu.
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
System Infotainment zawieszanie
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW od 2019
  • inne
  • 2 tys. km
Witajcie, Funkcjonowanie systemu Infotainment pozostawia wiele do życzenia. Nasz Golf ma 2 tys. km i niespełna 3 miesiące jeżdzenia. System się zawiesza, RDS nie pobiera informacji, przełącza się samoczynnie na media z telefonu. Kilka razy zawiesił się tak, że cały ekran był czarny, nie zmienisz ustawień klimy, stacji w radiu, nie działa park assist, ... Samoczynnie wylogowuje użytkownika z WeConnect, włączają się ustawienia Gościa. Czasem pobieranie ustawień potrafi trwać kilka minut. Zaczynasz jechać i po jakimś czasie fotel się przestawia do twoich ustawień... problemy zgłoszone w ASO umówiony termin aktualizacji oprogramowania. Dam znać czy się poprawi. Po telefonie do ASO mam wrażenie że problem jest im dobrze znany. Ktoś też ma takie sytuacje u siebie?
Problem rozwiÄ…zany
22 komentarze
Błąd AdBlue + błąd kontrolki pasów bezpieczeństwa pasażera + błąd wyświetlacza
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 2.0 TDI SCR 115KM 85kW od 2019
  • ukÅ‚ad wydechowy
  • usterka fabryczna
Po wyjechaniu z salonu nowym autem, tego samego dnia zapaliła się ikonka silnika i powiadomienie o usterce układu wydechowego - sprawdź AdBlue. Rano w drodze do serwisu zapalił się kolejny komunikat i dołączyła kolejna kontrolka, że zapłon silnika zostanie wyłączony za 1000 km mimo prawidłowego zasięgu AdBlue na zegarach. Fotel pasażera gdy nikt na nim nie siedział piszczał, że są nie zapięte pasy. Po powrocie z serwisu ekran boczny kompletnie się wyłączył, przy okazji wyłączając czujniki parkowania. Klima chodziła jak wcześniej ustawiona bez możliwości zmiany.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Volkswagen Golf VIII Hatchback