Szukaj

Informacje o Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Benzynowej wersji 1.2 TSI 105KM trochę brakuje werwy ale już większy 1.4 TSi 125KM ma niezłą elastyczność i radzi sobie nawet z załadowanym autem. Z kolei wersja wzmocniona do 150KM dorzuca jeszcze garść emocji. Jeśli dużo podróżujesz poza miastem, to diesel będzie ciekawą ofertą. 2.0 TDI 110KM to raczej propozycja dla handlowców, ale wersja 150-konna jeździ świetnie, a przy delikatnym traktowaniu mało pali.

Powagosław
Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1750-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Daro999
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Rozumiem dlaczego amerykanie tak kochają Jette. Bo to Passat i Golf w jednym. Do zakupu Jetty, skłoniła mnie poprzednia generacja Jetty którą miałem 10 lat i nigdy mnie nie zawiodła. Szósta generacja po liftingu oferuje jednak o wiele więcej niż poprzednia. Jest większa, przez co mamy więcej miejsca w środku i wygląda bardziej dostojnie. Teraz większość ludzi myli ją z Passatem a nie z Golfem. Plastiki w środku są przyjemne, kierownica ma elegancką skórę, a fotele są bardzo wygodne (dużo punktów ustawień) i dobrze trzymają w zakrętach. Mam silnik 1.4 TSI 150 km ze skrzynią DSG, co sprawia że autem można jeździć bardzo dynamicznie i z umiarkowanym a nawet niskim spalaniem. Normalnie na co dzień pali ok 6 l ale da się zejść nawet poniżej 5l. Przez 10 tyś km auto nie wzięło setki oleju. Zawieszenie jest twarde, powiedziałbym że nawet półsportowe ale dobrze trzyma w zakrętach i prowadzi się pewnie nawet na dziurawej/krzywej drodze czy przy dużych podmuchach wiatru na autostradzie. Zapewnia jakiś tam minimalny komfort który dla przeciętniaków wystarcza w zupełności.
4,9
~Ole-ole
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Ogólnie to fajne auto. Nazywane przez niektórych małym Passatem lub "dziadkowozem". Od większego brata niestety gorzej wykończone w środku, ale w wersji Highline i ze świetnym silnikiem CZDA mimo wszystko polecam. Jazda należy do przyjemności.
4,8
~Ianek
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Z czystym sumieniem polecam (przynajmniej nowy, co będzie przy dłuższej eksploatacji? Pożyjemy zobaczymy) . Spokojnie może konkurować z większym Passatem. Ja jestem zadowolony i osobiście żałuję, że nowa jetta nie bedzie sprzedawana w Europie. (przynajmniej na razie).
Średnie spalanie dla Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW 2014-2017
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Spalanie w mieście Kraków z Start-Stop: 6,4 l/100km (dystans 48km, srednia z 5 pomiarów). Spalanie w mieście Kraków bez Start-Stop: 6,8 l/100km (dystans 48km, średnia z 6 pomiarów). Spalanie na trasie przy: 70 km/h - 5,1 l/100km 90 km/h - 5,4 l/100km 120 km/h - 6,2 l/100km 140 km/h - 6,9 l/100km 160 km/h - 7,6 l/100km Samochód z DSG bardzo oszczędny i jestem zadowolony. 150 KM wystarczająco nawet dla osób preferujących dynamiczną jazdę, turbo załącza się płynnie i szybko na niskich obrotach. Wadą Jetty jest stosunkowo twarde zawieszenie i nie za tani serwis ASO. Pozdrawiam
9,7
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
W mieście przy zwykłej płynnej jeździe ciężko zejść poniżej 10L. Najniższe odnotowane spalanie to 7.2L przy czym było to w nocy oraz bardzo daleko przewidywałem sytuację na drodze, tak aby móc jeździć jak najbardziej ekonomicznie.
6,7
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Jestem zadowolony ze spalania. Jak w każdym samochodzie wszystko zależy jak się jeździ. Przy naprawdę nudnej jeździe spokojnie można zejść poniżej 6l. Jadąc w trasę przy większych prędkościach z dużo ilością przyspieszeń i wyprzedzania spalania oscyluje około 7 l - 8l. W mieście różnie ale 7l jest do zrobienia.
Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting