Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Passat B8 GTE 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW od 2016

Volkswagen Passat B8 GTE 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW od 2016
Lata produkcji: 2016 - teraz
Segment: Klasa średnia

Popularne są diesle, choć lepiej omijać motor 1.6 TDI. Nie dlatego, że jest nieudany, ale w tym aucie męczy się pod maską. Ma sens głównie we flotach – do użytku prywatnego lepiej wybrać żwawszy 2.0 TDI. Najsłabszy oferuje 150KM, a najmocniejszy bagatela 240. Już ta pierwsza propozycja jest wystarczająca. Wśród motorów benzynowych optymalny jest 1.4 TSI 150KM. Pracuje subtelnie, jest cichy, kulturalny, elastyczny i oszczędny pod warunkiem płynnego operowania prawą stopą.

Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Nowy Volkswagen Passat

Cena od 178 190 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Volkswagen Passat B8 GTE 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218 KM 160 kW
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Volkswagen Passat B8 GTE 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW od 2016

Podstawowe parametry Volkswagen Passat B8 GTE 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Produkowany od 2016 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 218 KM (160 kW)
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1500-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje Podana moc dla układu hybrydowego. Moc silnika spalinowego 115KM. Maksymalny moment silnika spalinowego 250Nm
Przeniesienie napędu Volkswagen Passat B8 GTE 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny

Publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B8 GTE
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Passat B8 GTE