Szukaj

Informacje o Volkswagen Polo VI GTI 2.0 TSI 200KM 147kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2017, obecnie produkowana, szósta generacja Volkswagena Polo pod względem stylistycznym niewiele się zmieniła, czerpiąc inspirację z rozwiązań zastosowanych w najnowszych modelach Golf i Passat. Samochód został zaprojektowany przez Klausa Bishoffa. Volkswagen Polo VI zbudowany został na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB A0 (dedykowanej wszystkim samochodom miejskim w grupie Volkswagen), podobnie jak m.in. Seat Ibiza piątej generacji. Inaczej niż poprzednicy, Polo szóstej generacji dostępny jest na Starym Kontynencie wyłącznie w odmianie pięciodrzwiowego hatchbacka (wersja sedan - Virtus - dostępna jest wyłącznie na południowoamerykańskim rynku).
czytaj więcej
Powagosław

Projektanci Volkswagena uznali chyba, że bycie małym Golfem to wystarczająco atrakcyjny horyzont dla Polo. Ale nie jest też tak, że nowy model zupełnie niczym nie zaskakuje. Widzieliście to designerskie wnętrze?

~Powagosław
Luzacjusz

Polo jest jak twoja teściowa, która nosi tę samą fryzurę od 25 lat. Możesz łudzić się, że pewnego dnia wystrzyże się na Rihannę, ale w sumie… po co miałaby to robić? Zresztą, fryzjerka nawet nie wie, kim jest Rihanna.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 4700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1500-4350 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,2
~Boguslaw
Volkswagen Polo VI
GTI 2.0 TSI 200KM 147kW
Auto bardzo ładne, szybkie i zwinne, a przy okazji w dobrej cenie. Niestety są też minusy. W ciągu miesiąca i 3.5 tys km mam problem ze skrzypiacym zawieszeniem (aso twierdzi że jest okej), co 2-3 jazdy występuje błąd "Usterka systemu start-stop" który znika po zgaszeniu silnika (aso sprawdziło, błąd jest ale jeździć obserwować bo nie ma przewidzianej procedury naprawy) i raz wystąpił błąd EPC przez który auto wcale nie jechało i falowały wolne obroty (też sam znikł, aso jak wcześniej).
4,4
~Walerian
Volkswagen Polo VI
GTI 2.0 TSI 200KM 147kW
Małe, choć nie malutkie, żwawe auto. Świetne w mieście i na dojazdy do niego, idealne do wykorzystania okazji do wyprzedzenia. Super frajda przy odejściu i na zakrętach. Twarde, choć nie uciążliwe, ale osobom z problemami z kręgosłupem bym nie polecił. Pierwszy VW w życiu, a obsługa prosta i intuicyjna, bardzo przemyślany infotainment. Póki co pełne zadowolenie i duuużo frajdy z jazdy!
4,5
~Piotr
Volkswagen Polo VI
GTI 2.0 TSI 200KM 147kW
Silnik jak i skrzynia biegów (DSG) są "w porządku". Moim poprzednim samochodem był Golf V GTI, który w pewnych sytuacjach był jednak bardziej żwawy. Na plus dla Golfa: - dużo ostrzejsza reakcja na gaz w trybie S - wyższa prędkość maksymalna - dużo lepsze przyspieszenie powyżej 100km/h aż do końca prędkościomierza Na plus dla Polo: - mniejsze spalanie (11.5 vs 13.5) przy takim samym użytkowaniu - silnik pracuje dużo ciszej i generuje dużo mniej wibracji - dynamika na dole jest lepsza (Silnik)
Volkswagen Polo VI GTI