Szukaj

Informacje o Volkswagen Polo VI Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2017, obecnie produkowana, szósta generacja Volkswagena Polo pod względem stylistycznym niewiele się zmieniła, czerpiąc inspirację z rozwiązań zastosowanych w najnowszych modelach Golf i Passat. Samochód został zaprojektowany przez Klausa Bishoffa. Volkswagen Polo VI zbudowany został na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB A0 (dedykowanej wszystkim samochodom miejskim w grupie Volkswagen), podobnie jak m.in. Seat Ibiza piątej generacji. Inaczej niż poprzednicy, Polo szóstej generacji dostępny jest na Starym Kontynencie wyłącznie w odmianie pięciodrzwiowego hatchbacka (wersja sedan - Virtus - dostępna jest wyłącznie na południowoamerykańskim rynku).
czytaj więcej
Powagosław

Projektanci Volkswagena uznali chyba, że bycie małym Golfem to wystarczająco atrakcyjny horyzont dla Polo. Ale nie jest też tak, że nowy model zupełnie niczym nie zaskakuje. Widzieliście to designerskie wnętrze?

~Powagosław
Luzacjusz

Polo jest jak twoja teściowa, która nosi tę samą fryzurę od 25 lat. Możesz łudzić się, że pewnego dnia wystrzyże się na Rihannę, ale w sumie… po co miałaby to robić? Zresztą, fryzjerka nawet nie wie, kim jest Rihanna.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 2000-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
3,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wyciszenie + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Luki
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Duże jak na swoją klasę. Mam 1,90cm i mieszczę się sam za sobą mając pare centymetrów luzu za kolanami. Silnik fajny elastyczny i bardzo ekonomiczny szczególnie w mieście. Jak się wkręca na obroty to trochę słychać trzy cylindry, ale ja akurat lubię ten warkot. Warto dopłacić za active info display bo wygląda obłędnie. System info rozrywki wraz z android auto reaguje nadzwyczaj szybko bez jakiegokolwiek zamulania. Z systemu start stop zacząłem korzystać dopiero po 1500km załącza się kiedy kierowca chce nie wiem czemu tak gadają na tą funkcje. Bardzo przydatna funkcja precrash w standardzie - można się zagapić bez konsekwencji. Zostaje światło - ledy dają naprawdę rade szczególnie długie (to mnie naprawdę zaskoczyło). Minusy może cena ale porównując jakość materiałów, wielkość samochodu to różnica się zaciera na tle konkurencji. Jeszcze duży tunel środkowy i ten problem z środkowym pasem, którego vw nawet po roku od premiery nie naprawił czeka mnie z tego powodu jeszcze wezwanie serwisowe.
1,4
~out
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
negatywne zaskoczenie
4,8
~Equ
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Kapitalna jednostka - kiedy trzeba, można bezpiecznie przycisnąć z zapasem mocy. Kiedy chcemy zaoszczędzić - wystarczy trzymać 90-100 km/h w trasie na szóstym biegu, by spalanie zeszło do 4,6-4,8 l (!) na setkę. Przecież to bajka! Silnik lubi obroty od 2000 w górę. Osiągi jak z Golfa II GTI w małym, miejskim bzyku - nie ma wstydu na trasie. (Silnik)
Volkswagen Polo VI Hatchback 5d