Szukaj

Informacje o Volvo V60 II Kombi

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Wyższa klasa średnia

Nowe Volvo V60 jest o ponad 12 cm dłuższe od modelu poprzedniej generacji. Długość nadwozia to 476,1 cm. O 10 cm zwiększony jest rozstaw osi (do 287,1 cm). Wysokość samochodu wynosi 143 cm, a szerokość z lusterkami – 204 cm, samochód jest o 5 cm węższy i niższy modelu poprzedniej generacji. Bagażnik Volvo V60 II generacji ma pojemność 530 litrów,jest to aż o 100 litrów więcej niż w poprzedniej generacji modelu.
Nowe Volvo V60 dzieli nowoczesną płytę podłogową SPA z innymi modelami m.in. XC90 i XC60.

czytaj więcej
Powagosław
Ja też kiedyś myślałem, że Volvo to jak kostka masła, zawsze będzie wyglądać tak samo. Sportowe coupe w ciele rodzinnego kombi? Świat się zmienia. Volvo też ma prawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Kiedyś to Bond twierdził, że świat to za mało. Teraz Volvo mówi, że bezpieczny i jakościowo nienaganny wóz to za mało. To więcej oznacza zadziorną stylistykę, na widok której zimny Szwed obleje się rumieńcem. Tak jak na widok Szwedki Izy Scorupco, która rozbierała się przed Bondem. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4761 mm
Szerokość 1850 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2040 mm
Wysokość 1427 mm
Rozstaw osi 2872 mm
Rozstaw kół - przód 1610 mm
Rozstaw kół - tył 1610 mm
Zwis przedni 848 mm
Zwis tylny 1041 mm
Prześwit 130 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1074 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1020 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 895 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 966 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1425 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1384 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1364 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 529 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Całokształt - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,3
~Michał
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Samochód kupiłem używany, od pierwszego właściciela w dobrym stanie z pełną książeczką serwisową. Kupiony głównie ze względu na wygląd oraz fakt że starsze Volva w naszej rodzinie zawsze się dobrze spisywały, ale już po około 6 miesiącach jestem zawiedziony totalnie. Silnik głośny, klekocze jak traktor, skrzynia biegów... oj skrzynia biegów, nie sądziłem nawet że taki badziew jest montowany w samochodach w 2018 roku. Gdy jest zimna szarpie aż niekiedy na mokrej nawierzchni zrywa przyczepność, gdy się chce przyśpieszyć dynamiczniej np. wjeżdżając na autostradę to gubi się w biegach, daje kickdown do odcięcia, potem szuka wyższego biegu przez 5 sekund. We wnętrzu skrzypi prawie każdy plastik na wybojach. Przy prędkości powyżej 90 kmh we wnętrzu jest niesamowicie głośno, szum wiatru, wycie silnika, w 18 letnim Saabie było ciszej i wygodniej.
4,9
~ddominus
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
Jest to kolejny model V60 którym jeżdżę. Silnik B3 wybrany celowo, do dojazdów do pracy, z uwagi na to, że główny jest przebieg na trasie z niewielką jazdą w mieście. Różnica między starym V60 D4 181 km a nowym jest znaczna. Przede wszystkim rozmiary auta. Nowe jest dłuższe, szersze i sprawa wrażenie jeszcze masywniejszego od poprzednika. auto jest duże, przestronne i miejsca jest wszędzie sporo, nawet na drugiej kanapie z tyłu. Auto typowo na trasę do spokojnej jazdy bez szaleństw. W jednej z wcześniejszych ocen auta jest wskazane, że jest to samochód do spokojnego przemieszczania się z punktu A do punktu B bez żadnych fajerwerków i szaleństw. Potwierdzam tę opinię. Samochód bardzo komfortowy, płynie po drodze niezależnie do prędkości czy jest to 50 km/h czy 140 km/h. Pozytywnie zaskakuje spalanie w miękkiej hybrydzie i opcja "żeglowania" gdy samochód jest rozpędzony i powoli wytraca prędkość np przy dojeździe do przejazdu kolejowego czy też jazdy w kolumnie pojazdów gdy nie ma możliwości wyprzedzania. Silnik się wyłącza i jedzie się na wspomaganiu elektrycznym co powoduje, że spalanie spada do 0 a samochód jedzie dalej i powoli wytraca prędkość. Skrzynia biegów jest 7 biegowa działa płynnie i nie szarpie. W tym zakresie mam odmienne odczucia od jednego z piszących tu opinię. Wynika to z tego, że jest to nowa skrzynia w tym modelu. Nowy interfejs 2023 jest genialny - czytelny, prosty i intuicyjny. Nie wiesza się i google daje radę. Ogólnie samochód zaskoczył komfortem jazdy, bezpieczeństwem systemów wspomagania jazdy i jakością wykonania.
4,5
~ED
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 211KM 155kW
Auto fajne, ale zakładanie jakiś ograniczeń na prędkość to jakaś pomyłka. Niedługo producent telewizorów założy nam kaganiec na oglądanie TV Bzdura. Niemiecka autostrada i cała wielka trójka odjeżdża mi w siną dal. W nawiązaniu do tego, po co mi ponad 200KM a są i wersje mocniejsze skoro nie mogę ich wykorzystać. Nie mogę wyłączyć funkcji auto start, bo producent ograniczył taką możliwość, co jest kolejną bzdurą. Generalnie Volvo chce mi narzucać, co mi wolno POMYŁKA! Jeżeli masz wydać swoje pieniądze proponuje poszukać auta u konkurencji.
Średnie spalanie dla Volvo V60 II Kombi
7,3 – 10,8
l/100 km
6,7 – 7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Volvo V60 II
Kombi 2.0 T5 250KM 184kW
auto kupiłem , odebrałem z salonu w lutym 2019 roku wersja r- design T5 250 KM automat. poprzednie auto to v60 D5 z 2011 roku manualna skrzynia. Po przejechanych 9 tys km zero jakichkolwiek zastrzeżeń co do auta, jestem naprawdę bardzo zadowolony zarówno z faktu ze kupiłem auto z silnikiem benzynowym jak i z faktu ze dałem się przekonać do skrzyni automatycznej oraz pakietów wyposażenia które naprawdę sprawiają że to auto daje przyjemność z jazdy. Zdecydowanie Państwu odradzam kupno tego auta z silnikiem D3 czy T4 bo to zbyt małe silniki jak na to auto, także jeśli chodzi o wyposażenie proszę nie żałować na nawigacje sensus która działa rewelacyjnie i wyświetla się miedzy zegarami. pakiet winter, light czy system blis oraz kamery wraz z czujnikami parkowania to mistrzostwo no i oczywiście automat. Serdecznie każdemu polecam.
8,6
Volvo V60 II
Kombi 2.0 T5 254KM 187kW
To moje pierwsze auto benzynowe silnik T5 volvo v60 R - design z 2019 roku ( nie można 2019 roku wybrać w zakładce wiec podałem 2018 )Poprzednie auta były to diesle v60 D5 205 KM i v60 CC D4 190 KM. Wszyscy pisali i mówili o dużym spalaniu benzyny - testy na youtube pokazywały spalanie na poziomie 12-15 l/100. Napisze tak to jest jakaś kompletna bzdura, z auta korzystam normalnie jeżdżąc zarówno po mieście jak i do rodziny do miejscowości oddalonej około 40 km ( inne miasto ). czasem lubię przycisnąć ale ze względu na częste wożenie dziecka raczej jest to styl jazdy normalny ( nie dziadkowy- by było jasne ) . Średnie spalanie jakie jest na poziomie - 8,5-9,5L/100km. Przypominam ze diesel D4 190KM jeżdżąc dokładnie tak samo miał spalanie na poziomie 7,8- 8,2L/100KM i częsty problem z filtrem DPF mimo przebiegu 40 tys km co było głównym powodem zakupienia kolejnego auta z silnikiem benzynowym. Z auta jestem naprawdę bardzo zadowolony. Kupującym polecam silnit T5 z automatem i proszę nie żałować na wyposażeniu: automat, BLIS, kamera 360, pakiet light, winter oraz nawigacja to musi w tym aucie być. Prosze nie kusić sie na słabo wyposażenie
8,0
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
Silnik po dotarciu, około 1500km. Generalnie na auto ważące 1730kg plus ja spalanie jest do przyjęcia. 6.8 spaliło po przejechaniu 30km autostradą 140-150 km/h i 50 km drogą krajową około 80-90 km/h. Samą krajówką obstawiam 6.2 do 6.5 co na tą masę jest bardzo ok. Po mieście spalanie to 7.8 do 8.5 zależy jak się staram, i czy działa start/stop. Dynamicznie miasto to pod 10l. Jeszcze nie butowałem po górach, ale czas pokaże. Auto fajne, ale za słabe jak na tą masę. Jak kupowałem nie wiedzialem ze waży ponad 1700kg, i chyba chip go czeka... powinni sprzedawać wersję D5.

Usterki Volvo V60 II

Liczba wpisów: 7
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
1 komentarz
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
2 komentarze
Volvo V60 II  Kombi