Szukaj

Informacje o Volvo XC90 II SUV Plug-In 2.0 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid 391KM 288kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

SUV bez silników widlastych – da się? Da się. Może to i wada, bo próżno tutaj szukać bulgotu, który jest dostępny choćby u niemieckiej u konkurencji, ale za to wszystkie jednostki napędowe są naprawdę wydajne. XC90 nie należy do najlżejszych aut, dlatego podstawowy diesel 2.0 D4 190KM zapewnia tylko przeciętne osiągi. Choć to nie znaczy, że złe - co prawda czuć w tym przypadku sporą masę, ale spokojnym kierowcom taki wariant się spodoba, tym bardziej że jest dość elastyczny, a mocy brakuje głównie przy wyższych prędkościach i podczas wyprzedzania. Niedosyt skutecznie likwiduje wersja D5 oraz 2-litrowy motor benzynowy, który w najsłabszej wersji oferuje 254KM – to optymalne propozycje, które eksploatuje się po prostu przyjemnie. Najmocniejsza wersja T8 współpracuje z jednostkę elektryczną i wyciska ponad 400KM. W sam raz dla tych, którzy szukają szybkiego SUVa w niepozornym opakowaniu.

czytaj więcej
Powagosław
Znakomicie wyglądająca alternatywa wobec krzykliwych, często udziwnionych stylistycznie SUV-ów. Volvo nie musiało wymyślać niczego nowego, wystarczyło sięgnąć do tradycji wzornictwa skandynawskiego minimalizmu. To zawsze dobry sposób na ponadczasową elegancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie mów, co Ty możesz zrobić dla Szwecji, pomyśl, co Szwecja może zrobić dla Ciebie. A przepraszam, właśnie dała nam czystą formę nowego Volvo. To lepsze niż nowy katalog Ikei, Zlatan Ibrahimović, a nawet wąsy chłopaków z Abby. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 391 KM (288 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 640 Nm przy 2220-4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,3 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 93,2 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny

Usterki Volvo XC90 II

Liczba wpisów: 11
Błąd krytyczny ładowania akumulatora 12V, błąd hybrydy.
  • Volvo XC90 II SUV Facelifting 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • 33 tys. km
Błąd wyskoczył podczas jazdy. Najpierw pokazało błąd ładowania akumulatora 12V, po czym po 3-4 minutach pokazało błąd układu hybrydowego, auto przeszło w tryb awaryjny, ograniczenie do 50km/h i nakazało zatrzymanie. Laweta - serwis. Czekam na info z serwisu. Chyba pechowe to Volvo lub jakieś chińskie :) bo to już kolejna usterka. Do tego Volvo assistance w ramach auta zastępczego podstawia notorycznie segment D choć oddając auto serii 90 przysługuje auto z segmentu E - 4 raz wiozłem na lawecie do serwisu i zawsze ta sama gadka, że akurat wypożyczalnia nie ma. I z każdym kolejnym razem coraz gorsze fury. Boję się że przy następnej dostanę matiza.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Woda w bagażniku, pojemnik z prawej strony
  • Volvo XC90 II SUV 2.0 D5 225KM 165kW 2014-2016
  • wnętrze
  • 120 tys. km
Mam taki problem, że zbiera mi się woda w bagażniku od jakiegoś czasu i nie wiem nawet jak to możliwe i skąd? Woda zbiera się w pojemniku z prawej strony bagażnika w tym rozszerzeniu. Całe szczęście, że jest on plastikowy, ale woda potrafi zebrać się po jednej nocy do pełna. Możliwe, że to przez deszcz, nie wiem nawet jak to możliwe, bo wszystko powyżej jest suche, mokro jest obok pojemnika od strony środka.
Oczekuje na rozwiązanie
Volvo On Call wymagany serwis
  • Volvo XC90 II SUV 2.0 D5 235KM 173kW 2016-2018
  • instalacja elektryczna
  • 65 tys. km
Zapaliła się kontrolka volvo on call serwis i każdorazowo po uruchomieniu silnika należy na wyświetlaczu na desce rozdzielczej potwierdzać info o błędzie. Subskrypcja usługi volvo on call wygasla. ASO twierdzi że przywrócenie subskrypcji nie skasuje błędu, a sama diagnoza w a ASO to 400pln.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Volvo XC90 II SUV Plug-In