Tutaj jesteś:
Kierowca mastah
Profil kierowcy mastah
PRZEBIEG
6
OBROTY
mastah
SPS
20 lat za kółkiem
Goczałkowice-Zdrój
Goczałkowice-Zdrój
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 12 lat, 1 miesiąca i 12 dni
1579 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
1579 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
Jeździ:
Nissan Primera,
Ford Fusion Fordek
Wcześniej jeździł:
Ford Fiesta Szatan,
Volkswagen Polo Traktorek
Obecne auta (2)
Nissan Primera
Marka:
Nissan
Model:
Primera
Generacja:
III
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.8 i 16V
Przebieg:
62 000 km
Ford Fusion Fordek
Marka:
Ford
Model:
Fusion
Nadwozie:
Mikrovan
Silnik:
1.4 Duratec
Nazwa auta:
Fordek
Przebieg:
100 627 km
Samochód kupiony w 2009 roku od pierwszego właściciela, który auto zakupił w salonie Forda.
W chwili obecnej mało używany, od momentu kiedy zacząłem użytkować Polo, Fordem jeździ moja ukochana :) Ostatnio więcej stoi w garażu niż jeździ.
Wyposażenie nie jest zbyt bogate, warto byłoby wspomnieć o klimatyzacji, wszystkie szyby są obsługiwane manualnie. Auto posiada dwie poduszki powietrzne.
Obsługa Fordka na razie ograniczyła się do wymiany płynów i filtrów. Przy przebiegu 88 tys. wymieniłem rozrząd, pompę wody i wszystkie możliwe paski. Poza tym wymienione zostało łożysko przedniego prawego koła.
Słysze jeszcze delikatne szmery w tylnej osi, prawdopodobnie łożysko osi też trzeba będzie niedługo wymienić.
W chwili obecnej mało używany, od momentu kiedy zacząłem użytkować Polo, Fordem jeździ moja ukochana :) Ostatnio więcej stoi w garażu niż jeździ.
Wyposażenie nie jest zbyt bogate, warto byłoby wspomnieć o klimatyzacji, wszystkie szyby są obsługiwane manualnie. Auto posiada dwie poduszki powietrzne.
Obsługa Fordka na razie ograniczyła się do wymiany płynów i filtrów. Przy przebiegu 88 tys. wymieniłem rozrząd, pompę wody i wszystkie możliwe paski. Poza tym wymienione zostało łożysko przedniego prawego koła.
Słysze jeszcze delikatne szmery w tylnej osi, prawdopodobnie łożysko osi też trzeba będzie niedługo wymienić.
Byłe auta (2)
Ford Fiesta Szatan
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 KAT
Nazwa auta:
Szatan
Szatan ze względu na numer rejestracyjny z końcówką 666 :)
Mała fiestka o fajnej dynamice, duża przyjemnosć z jadny i jeszcze większe spalanie - ok 10 l.100km :) szybko została sprzedana. Jak też przystało na ten model i rocznik zaczęła dostawać pryszczy i rdzewieć.
Zdjęć niestety nie posiadam.
Mała fiestka o fajnej dynamice, duża przyjemnosć z jadny i jeszcze większe spalanie - ok 10 l.100km :) szybko została sprzedana. Jak też przystało na ten model i rocznik zaczęła dostawać pryszczy i rdzewieć.
Zdjęć niestety nie posiadam.
Volkswagen Polo Traktorek
Marka:
Volkswagen
Model:
Polo
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 D AEF
Nazwa auta:
Traktorek
Przebieg:
199 767 km
VW Polo 1.9 D, samochód w rodzinie od 2007 roku. Sprowadzony z Francji, wyposażony w dwie poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy i chyba nic więcej godnego uwagi, no może poza aluskami :)
Bardzo fajny do jazdy jak w mieście tak i w trasie. Autko zyskało ode mnie przydomek "Traktorek" ze względu na dość głośną pracę silnika, jak i trzeszczące i stukające plastikowe elementy kabiny - zwłaszcza na wolnych obrotach.
Spalanie tego egzemplarza oscyluje w granicach 5.3 w trasie (Szczecin - Wrocław - Bielsko-Biała) przy prędkościach 100-130km/h co uważam za niezły wynik.
Oczywiście inaczej sprawa wygląda z codziennymi dojazdami do pracy - 50km drogą DK1/S1 i w mieście (Bielsko-Biała) - tu spalanie wychodzi różnie ale nie przekroczyło 6.6 l/100km - najczęściej jest to 6.2-6.3.
Jeśli chodzi o awaryjność to nie było na szczęście z nim większych problemów. Jedyne co mnie powstrzymało od dojazdu do pracy to mróz tegorocznej zimy (max -25 o poranku). Wtedy wyszedł problem ze świecami - zostały wymienione i nawet w takim mrozie autko odpalało (po kilku próbach) stojąc całą noc na powietrzu.
Ostatnio podczas wymiany filtrów i oleju została wymieniona linka sprzęgła - miała przetartą osłonę teflonową co blokowało ją chwilami w jednej pozycji. Po wymianie sprzęgło chodzi leciutko.
Bardzo fajny do jazdy jak w mieście tak i w trasie. Autko zyskało ode mnie przydomek "Traktorek" ze względu na dość głośną pracę silnika, jak i trzeszczące i stukające plastikowe elementy kabiny - zwłaszcza na wolnych obrotach.
Spalanie tego egzemplarza oscyluje w granicach 5.3 w trasie (Szczecin - Wrocław - Bielsko-Biała) przy prędkościach 100-130km/h co uważam za niezły wynik.
Oczywiście inaczej sprawa wygląda z codziennymi dojazdami do pracy - 50km drogą DK1/S1 i w mieście (Bielsko-Biała) - tu spalanie wychodzi różnie ale nie przekroczyło 6.6 l/100km - najczęściej jest to 6.2-6.3.
Jeśli chodzi o awaryjność to nie było na szczęście z nim większych problemów. Jedyne co mnie powstrzymało od dojazdu do pracy to mróz tegorocznej zimy (max -25 o poranku). Wtedy wyszedł problem ze świecami - zostały wymienione i nawet w takim mrozie autko odpalało (po kilku próbach) stojąc całą noc na powietrzu.
Ostatnio podczas wymiany filtrów i oleju została wymieniona linka sprzęgła - miała przetartą osłonę teflonową co blokowało ją chwilami w jednej pozycji. Po wymianie sprzęgło chodzi leciutko.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 17.05.2012 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 3 |
Liczba wystawionych ocen | 2 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Rock, Metal
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Szczecin - Bielsko-Biała
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Szczecin - Amman
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Audi A8 L
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych