Wszystkie modele

Galerie

Alfa Romeo

Alfa Romeo

Prestiżowa włoska marka produkująca samochody osobowe o sportowym charakterze, kiedyś również auta wyścigowe. Założona w 1906 roku przez Alexandre Darracqa w miejscowości Portello pod Mediolanem, gdzie obecnie mieści się siedziba firmy. Początkowo nazywała się Darracq Italiana, później ALFA. Teraźniejsza nazwa pojawiła się po I wojnie światowej. Od 1986 roku marka należy do koncernu Fiat.

Historia marki Alfa Romeo

Aktualnie oferowane w Polsce modele Alfa Romeo


Pozostałe modele Alfa Romeo

Społeczność kierowców Alfa Romeo 145autoWcentrum - społeczność Alfa Romeo 145

najwyższe oktanyAuta - Alfa Romeo 145

Alfa Romeo 145 47,22

Alfa Romeo 145 1,6 BOXER 72,92

Alfa Romeo 145 57,79

Alfa Romeo 145 60,06

Alfa Romeo 145 Czarna owca 31,19

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Alfa Romeo 145

deste 33,33

onlyyou14 30,10

m1strzunio 90,71

meku89 30,03

Moniczkens 75,40

Feduu 55,51

maniek015 30,08

więcej kierowców

Oceny Alfa Romeo

Zobacz oceny innych modeli Alfa Romeo

Dzienniki kosztów Alfa Romeo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
7 659
Przejechany dystans
4 272 862 km
Zatankowanego paliwa
265 940 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 484
Wydanych pieniędzy
624 522 zł
Średnie wydatki na auto
1 385 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 744
Wydanych pieniędzy
645 996 zł
Średnie wydatki na auto
1 432 zł
Zobacz dzienniki kosztów Alfa Romeo (451)

Testy zderzeniowe Alfa Romeo

Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Alfa Romeo 1.6 LT JTD 'Distinctive', LHD
2010

Alfa Romeo Giulietta Nuova
Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo MiTo
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Alfa Romeo

Przedziały cenowe nowych aut marki Alfa Romeo

4C
Giulietta Nuova
MiTo

 

 

 
                   
 40 000 zł  90 000 zł  140 000 zł  190 000 zł  240 000 zł

Publikacje o Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB - oryginalna, szybka, oszczędna
 
Nasz test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Exclusive

Włoski kompakt wyróżnia się z tłumu. Ma ciekawie urządzone wnętrze i dobrze zestrojone zawieszenie, które pozwala na żwawą jazdę po zakrętach. Wisienką na torcie jest 170-konny silnik 1.4 TB MultiAir - zapewnia dobre osiągi, domagając się umiarkowanych porcji paliwa.

Czy warto kupić: używana Alfa Romeo 156 (od 1997 do 2005)

Propozycja dla koneserów włoskiego stylu. Piękna, szybka i kompetentna na zakrętach. Niestety ma też sporo wad. Na małą przestronność wnętrza i ograniczoną funkcjonalność można przymknąć oko. Trudniej pogodzić się z kapryśną mechaniką i elektryką. Czy warto kupić używaną Alfę Romeo 156?

Alfa Romeo 147 - styl życia
 
Nasz test Alfa Romeo 147 – styl życia

Samochody są jak zegarki. Można kupić jakiś nudny, który kosztuje straszne pieniądze, bo pochodzi ze Szwajcarii, albo gustowny i wyposażony w mnóstwo gadżetów, ale za niewielką kwotę, ponieważ marka jakby gorsza... To jednak nie musi oznaczać, że cały produkt też jest kiepski. Jaka jest Alfa Romeo 147?

Czy warto kupić: Alfa Romeo 147 (od 2000 do 2010)

Mimo 12 lat na karku Alfa Romeo 147 wciąż zachwyca urodą, a w mocniejszych wersjach także osiągami. Aktualnie używaną Alfę 147 można kupić za niecałe 15 tysięcy złotych. Kto zdecyduje się na taki krok, będzie musiał zaakceptować kaprysy włoskiego kompaktu segmentu Premium.

Czy warto kupić: używana Alfa Romeo GT (2003-2010)

Włosi są mistrzami w konstruowaniu pięknych i szybkich samochodów. Doskonałym przykładem jest Alfa Romeo GT. Coupé produkowane w Pomigliano d'Arco do najtrwalszych nie należy, ale powstało na bazie modeli 147 i 156, co korzystnie wpływa na koszty eksploatacji.

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Alfa Romeo