Tutaj jesteś: Kierowca Somebody







Prześlij sugestię
Profil kierowcy Somebody
PRZEBIEG
20
OBROTY
0
offline (ostatnio widziano 7 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 2 miesięcy i 29 dni
1968 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 8

Jeździ: Honda Jazz
Wcześniej jeździł: Ford Orion
więcej »
Obecne auta (1)
Honda Jazz
Marka:
Honda
Model:
Jazz
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.2
Przebieg:
180 000 km
Moc silnika:
78 KM
28
komentarzy
8
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
2012.09 (79 tyś )
2013.06 (96 tys )
2015.11 (180 tys )
2016.08 (216 tys)
SPALANIE
Spalanie przy prędkości 120 km/h 5,9-6,1 litra (może być mniejsze, ale ewentualnie latem.

Najniższe zanotowane spalanie to koło 4,1 litrów. w opcji full eco-driving (zero autostrad, zero korków) jazda do 90 km/h ( w tym dużo wiosek), hamowanie skrzynią, łączny odcinek około 100 km bez zatrzymywania (klimatyzacja OFF)

Ogólnie średnie spalanie w granicy 5,5 - 6,0 litrów.

AWARYJNOSC
Samochód uważam, za mało awaryjny. Dużym plusem jest małe spalanie, ale już na autostradzie nie wygląda to zbyt idealnie. Samochód idealnie pasuje dla pary.

BAGAŻNIK
Bagażnik jest duży jak na swoją klasę.
Chciałbym podkreślić ze mazda 3, która jest samochodem nieco obszerniejszym posiada bagażnik o pojemności 340 litrów (hatchback), JAZZ posiada 380 litrów ( mowa tutaj o mojej generacji )

OGÓLNE WRAŻENIE
Samochód posiada bardzo cienki lakier, ale nie jest tragicznie. Męczące trochę jest regulacja zaworów (co 40 tyś.) wiele osób tego nie robi, po czym są kłopoty.
Samochód dostaje lekkiej "zadyszki" na autostradzie.
Przyjemnie się jedzie w granicy 120-130 km/h wyższe prędkości męczą na dłużej trasie, a spalanie diametralnie się zwiększa.

Oprócz wymiany oleju, filtrów (nie paliwowy), wymianę łożysk w skrzyni i oleju. samochód sprawuje się idealnie.

PLUSY

+BEZAWARYJNOŚĆ (PRAWIE 190 TYŚ BEZ POWAŻNEJ AWARII )
+RELATYWNIE NISKIE SPALANIE
+ERGONOMIA WNĘTRZA (WYDAJE SIĘ Z ZEWNĄTRZ NA MAŁY, W ŚRODKU NA DUŻY
+TANIE UTRZYMANIE
+DO 90 KM/H IDEALNIE CICHO
+ŁATWO SAMODZIELNIE SERWISOWAĆ SAMOCHÓD
+ŁATWO SIĘ PARKUJE W MIEŚCIE, DUŻA ZWROTNOŚĆ
+ŁAŃCUCH

MINUSY

-DROGI W ZAKUPIE
-REGULACJA ZAWORÓW I WYMIANA ŚWIEC CO 40 TYŚ
-IDEALNIE BYŁOBY WYMIENIAĆ OLEJ CO 10 TYŚ
-CIENKI LAKIER
-WYCISZENIE MOGŁOBY BYĆ TROCHĘ LEPSZE
-CZUĆ BOCZNY WIATR NA AUTOSTRADZIE ( ALE MUSI PORZĄDNIE WIAĆ )
- SPALANIE JAK NA SILNIK MOGŁOBY BYĆ MNIEJSZE
- JAKOŚĆ PLASTIKÓW
- PRZEDNI SŁUPEK UTRUDNIA WIDOCZNOŚĆ
Byłe auta (1)
Ford Orion
Marka:
Ford
Model:
Orion
Generacja:
III
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.8 D
Przebieg:
500 000 km
Moc silnika:
60 KM
7
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Samochód został zakupiony 97 roku w Niemczech jako 5 letni samochód. Chociaż podobno pierwsza rejestracja miała miejsce dopiero w roku 94r. Najprawdopodobniej samochód był już wtedy skręcony z 170 tyś na 75tyś. Obecnie licznik oscyluje w okolicy pół miliona. Z samochodem nie było żadnych problemów normalne wymiany, klocków, rozrządu (cena zniechęca), oleju filtrów i się jeździ... Chciałbym dodać, że od kilku lat jeżdżę na bioesterze(e100) i nie mam żadnych problemów. Wielkim mankamentem jest poziom wyciszenia... sama myśl o dłużej podróży tym samochodem po prostu zniechęca. Rdzy nie byłoby dużo gdyby nie liczyć źle zakonserwowanego podwozia, samochód po prostu sypie się od dołu.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji 05.04.2011
Liczba wystawionych komentarzy 15
Liczba wystawionych ocen 8
Liczba wpisów w blogach aut 0
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 0
Liczba postów na forum 0
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
8 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl