Tutaj jesteś:
Kierowca strowger
Profil kierowcy strowger
PRZEBIEG
6
OBROTY
strowger
FSW
28 lat za kółkiem
Świebodzin
Świebodzin
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 12 lat, 5 miesięcy i 18 dni
1214 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 4
1214 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 4
Jeździ:
FSO Polonez
Wcześniej jeździł:
FSO Polonez,
Daewoo Nubira
Obecne auta (1)
FSO Polonez
Marka:
FSO
Model:
Polonez
Nadwozie:
Caro Plus
Silnik:
1.6 GSi
Przebieg:
405 000 km
Moc silnika:
84 KM
Bezawaryjny, tani w utrzymaniu. Po prostu Polonez :)
Mimo przebiegu - wciąż bez remontu silnika... od nowości używany jest olej... mineralny. Obecnie ELF Sporti 15W/40. Jak znajdę więcej czasu, to wrzucę więcej fotek i machnę lepszy opis ;).
Pozdrowienia dla wszystkich fanów FSO!
Mimo przebiegu - wciąż bez remontu silnika... od nowości używany jest olej... mineralny. Obecnie ELF Sporti 15W/40. Jak znajdę więcej czasu, to wrzucę więcej fotek i machnę lepszy opis ;).
Pozdrowienia dla wszystkich fanów FSO!
Byłe auta (2)
FSO Polonez
Marka:
FSO
Model:
Polonez
Nadwozie:
Caro
Silnik:
1.5
Przebieg:
230 000 km
Auto wygrane w konkursie Gazety Lubuskiej w 1992 roku. Niestety już się nim ktoś pewnie ogolił ;).
Daewoo Nubira
Marka:
Daewoo
Model:
Nubira
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 i 16V CDX
Przebieg:
356 000 km
Moc silnika:
126 KM
Nubira z Korei, na rynek niemiecki. Zakupiona przypadkiem w sierpniu 2010 z przebiegiem 144kkm - od dealera Chevroleta we Frankfurcie. W ciągu roku od zakupu samochód przejechał 74 tysiące km. Bezawaryjnie. Obecny przebieg: 356 tysięcy km. Zaraz po zakupie założona sekwencyjna instalacja gazowa.
Wyposażenie: Klimatronik, soczewki, inne niż polskie światła z tyłu, pseudodrewno w środku, pełna elektryka i zaskakująco dużo wspólnych części z Leganzą (np. fabryczny centralny zamek z alarmem, włączniki zintegrowane z kluczykiem).
Silnik: Ten sam co w polskiej wersji, ale mniej koni: 2 sondy lambda, elektryczny EGR, 3 pinowa cewka zapłonowa, oznaczenie kodowe T20SED - wszystko z powodu konieczności spełnienia normy Euro 3.
Wyposażenie: Klimatronik, soczewki, inne niż polskie światła z tyłu, pseudodrewno w środku, pełna elektryka i zaskakująco dużo wspólnych części z Leganzą (np. fabryczny centralny zamek z alarmem, włączniki zintegrowane z kluczykiem).
Silnik: Ten sam co w polskiej wersji, ale mniej koni: 2 sondy lambda, elektryczny EGR, 3 pinowa cewka zapłonowa, oznaczenie kodowe T20SED - wszystko z powodu konieczności spełnienia normy Euro 3.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 12.01.2012 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 7 |
Liczba wystawionych ocen | 4 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Turcja :)
Kierowca strowger należy do 3 grup:
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych