Drugi diesel

Po FX, teraz także model EX otrzymuje silnik wysokoprężny, który ma zdominować nasz rynek.

Po FX, teraz także model EX otrzymuje silnik wysokoprężny, który ma zdominować nasz rynek.

To może być bardzo ważna wersja, bo według polskiego importera Infiniti samochody napędzane turbodieslami mają stanowić 80 proc. Gamy modelu EX w naszym kraju, zwłaszcza że auto będzie oferowane także z homologacją ciężarową. Wraz z nowym silnikiem wzbogacono także poziomy wyposażenia napędzanych nim aut.

Trzylitrowy turbodiesel V6 ma moc moc 238 KM i maksymalny moment obrotowy 550 Nm. Ma on rozpędzać samochód do 100 km/h w 7,9 sekundy, a zadowalać się średnio 8,5 l oleju napędowego na 100 km. Ceny zaczynają się od 207 000 złotych, a więc zaledwie 400 wyżsj niż w wypadku benzynowego Infiniti EX37. Najwyższą pozycją w cenniku jest wersja GT Premium za 233 300 złotych.

(mysz)

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .