Szukaj

Testy i opinie

Ostatnio dodane oceny samochodów

Zobacz oceny dla samochodu
4,5
~paweł_domo
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 I
Silnik 2.0 HDI od PSA z katalogowo 163KM i 340Nm - na hamowni przy 200000 km przebiegu wyszło 161KM i 362Nm. Po wgraniu nowej mapy uzyskałem odpowiednio 205Km i 408Nm. Silnik bardzo sprawnie daje sobie rade z masą samochodu, nawet przy maksymalnym załadowaniu przestrzeni pasażerów oraz bagażnika. Przy delikatnej, ale wcale nie wolnej jeździe spalanie jest bardzo satysfakcjonujące. Przy bardziej energiczniejszej jeździe pali przyzwoicie, a...
4,6
~Wiśniewski
Cabrio 2.0 16V 140KM 103kW
Peugeot 307 II
Auto oryginalne, nie można go oceniać w kategorii auta rodzinnego ani auta na dojazdy do pracy. Typowy drugi, szybciej trzeci samochód w rodzinie, i w tej kategorii spełnia się idealnie. Tani w zakupie, nie rdzewieje, dobre silniki benzynowe, może więcej palą, ale za to są idealne do LPG. Cena np. sprzęgła komplet 250 zł , w innych markach z turbiną i dwumasą 1500 - 2000. Kłopoty z elektroniką oczywiście zdarzają się we wszystkich autach...
4,1
~Alfista
Limuzyna E90 320i 170KM 125kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Szukałem auta niedużego, jednak mieszczącego prawie 2-metrowego kierowcę. Nastawiałem się na ciekawe japońskie kompakty, BMW Serii 1 lub jakieś coupe, jednak szczęśliwym trafem wypadło trochę przypadkiem na uniwersalną 4-drzwiową Serię 3 i nie żałuję wyboru. Wcześniej jeździłem Alfą 159 w dieslu 1.9 JTDm i jakość wykończenia, przede wszystkim wnętrza, jest według mnie w tym BMW na dużo lepszym poziomie. Wymienione na końcu poważniejsze...

Ostatnio dodane raporty zużycia paliwa

Zobacz raporty dla samochodu
14,0
SUV 2.5 i 192KM 141kW
BMW X3 E83
Wcale takie nie jest oszczedne jak niektorzy bzdury pisza. Srednie spalanie wychodzi miedzy 16 a 19 a potrafi jak sie podepta ponad 20 na 100 spalic. Najmniej udalo mi sie zejsc przy trasie mieszanej miedzy 100/130km/h to 12 litrow. Co tu sie spodziewac jesli jest staly naped na 4 buty i auto wazy prawie 1900kg bez kierowcy. Jezdze czesto z dzieckiem wiec nie deptam to moje spalanie powinno byc spokojnie na poziomie 12ltr w miescie a jest 16 ponad. Korekty paliwowe sa wporzadku. Juz sie pogodzilem z tym ze w focusie 1.6 spalanie mialem maks 9ltr a tu taki przeskok. Ale jakosc jazdy o niebo lepsza. Takze nie sluchajcie jak ktos gada ze niskie spalanie bo to nie prawda.
6,7
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Mam zamontowany gaz i stąd zużycie 7-8 litrów , wolnossący silnik 1,8 znakomicie znosi gaz , przejechałem 20 tys km w różnych warunkach , w mieście (Warszawa) średnio 7 litrów gazu , na autostradzie spali nawet 8 litrów gazu. najbardziej lubi zakorkowane miasto gdzie schodzi do 6 litrów gazu co daje na dziś przy cenie 1,85 zł/litr bardzo dobry wynik ok. 12 zł na 100 km. jak dla mnie rewelacja , auto posiada automatyczna skrzynię biegów , ogromny (600 l ) bagażnik i jest bardzo tanie w utrzymaniu.Polecam
14,2
Sedan 750i 407KM 299kW
BMW Seria 7 F01
Mam model przed liftowy z 6-biegową skrzynią i napędem Xdrive. Podobno z 8-biegową skrzynią i napędem tylko na tył pali mniej. Niestety nie udaje się zjechać ze zużyciem poniżej 10l/100, raz się udało utrzymać coś koło 10,7 w trasie (nie autostrada), ale jak tylko wjechałem do miasta, to adios;-D Zaznaczam jednak, że był to eksperyment i normalnie ciężko tak jeździć. Trzeba się pogodzić ze średnim zużyciem paliwa na poziomie 12,8 - 13,8 l/100 km i tyle. Komfort jazdy super, kamera Night Vision - mega przydatna - polecam. Poza tym napęd X-drive jest rewelacyjny - wcześniej miałem BMW z napędem na tył i zdecydowanie polecam napęd na 4 koła. Pozdrawiam.
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ostatnio dodane usterki

Zobacz usterki dla samochodu
wyciek z pompy wodnej
  • Skoda Superb III Liftback 1.4 TSI 150KM 110kW 2015-2018
  • układ chłodzenia
  • 140 tys. km
Występowanie usterki:
Po przejechaniu ok.138000 km (auto ma 4 lata),zaczęło ubywać płynu w zbiorniku wyrównawczym o czym ostrzegł komunikat dźwiękowy i świetlny.Po dolaniu wszystko wróciło do normy...na jakieś 1000 km.I to samo.Zauważyłem plamy pod samochodem.Po zgłoszeniu się do ASO okazało się ,że do wymiany jest pompa wodna.Koszt 1300zł.Auto jest jeszcze na...
Układ hamulcowy
  • Renault Twingo I 1.2 60KM 44kW 1996-2007
  • układ hamulcowy
  • 130 tys. km
Występowanie usterki:
Wieczne problemy z hamulcem. Przy 121 tys. wymiana przewodów z cylindrami hamulca. Usterka naprawiona. Przy 136 tys, przy przeglądzie okazuje się, że tył ma 20% mocy hamowania. Wymiana cylindra hamulcowego usterka naprawiona. Przy 140 tys. migająca kontrolka co jakiś czas. Od czasu do czasu czuć zapach spalonych hamulców i miękki pedał...
nieszczelność układu z płynem DEf z następowym zalaniem akumulatora oraz zwarciem układów elktronicznych
  • Jaguar XE Sedan 2.0 i4 180KM 132kW 2015-2018
  • silnik
  • 40 tys. km
Występowanie usterki:
Uczulam na zwracanie uwagi na pojawienie się białych plam na dywaniku w bagażniku !!. Mozę to świadczyć o przeciekaniu płynu i zlewaniu się go do komory pod kołem zapasowym gdzie znajduje się akumulator, a następnie do uszkodzenia akumulatora oraz zamoknięcia skrzynki z bezpiecznikami z ich zastępowym spaleniem. Serwis jak mi wiadomo ma...

Najnowsze testy euroncap

Opinie LPG

2,5
Hatchback Facelifting 1.6 VTI 122KM 90kW
Citroen C4 I
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 83 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Decyzja o założeniu instalacji gazowej zapadła z dwóch podstawowych - zasadniczo standardowych dla wszystkich powodów: 1. Samochód pali dużo - w trasie 8,5 litra jadąc 130-140 km/h (tempomat) 2. Przebieg roczny około 40.000 kilometrów Założyłem instalację gazową LPG Tech w cenie około 4000 zł - jedna z lepszych na rynku, jeżdżę stosunkowo dużo więc jakość była dla mnie...
3,5
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Citroen C5 III
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Citroen C5 2.0i 2009 41tys km przebiegu Umowilem sie z warsztatem mailowo na: KME TUR, Barracudy na trojnikach, butle 650/250 (66l), KME Qnext Plus wszystko za 2800zl. Przy oddaniu auta- palcem na zderzaku wskazalem gdzie DOKLADNIE chce miec wlew do gazu- na boku pod chromowanym elementem (wlew gazu bylby poziomo). W trakcie montazu (2 dni) Pan Adam dzwoni ze ma butle...
4,3
Hatchback 1.6 100KM 74kW
Volkswagen Golf IV
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Jestem użytkownikiem Volkswagena golfa 4, od sześciu lat jeżdżę na gazie zamontowanym w auto mix, Krystian Klapuch w Skrzyszowie. Wszystko jest w porządku, silnik pracuje bez zarzutu, ogólnie jestem bardzo zadowolony. Polecam ten warsztat.

Ostatnio dodane oceny motocykli

Testy i opinie

Dział „Testy i opinie” to bez wątpienia najbardziej popularny serwis AutoCentrum.pl i to on najlepiej oddaje podstawową ideę portalu. Jest to bowiem miejsce, w którym kierowcy o różnym stażu i doświadczeniu między sobą mogą podzielić się wiedzą o swoich samochodach. Zakładamy, że nie ma przecież głębszej wiedzy niż ta, wynikająca z doświadczenia setek tysięcy kierowców, na co dzień użytkujących samochody.

Autotesty, trwające krótki czas, nie wystarczą, by dogłębnie poznać samochód. Niejednokrotnie potrzebne są tygodnie, by „wyczuć” auto. Z jednym pójdzie nam szybciej, z innym – dłużej. To kwestia indywidualna. Niemniej ten czas potrzebny na rozszyfrowanie samochodu, odkrywanie jego wad i zalet to okres zdobywania cennej wiedzy. Można powiedzieć, że to prywatne, indywidualne testy samochodów osobowych i nie tylko.

Kierowcy dla kierowców

W naszym serwisie „Testy i opinie” kierowcy dzielą się informacjami na temat aut, które kupili (lub nie) i którymi jeżdżą. Poruszana tematyka jest bardzo szeroka. Może to być ogólna ocena samochodu wraz z przyznawaniem gwiazdek, może to być raport spalania na podstawie zapisów z rzeczywistych tankowań, albo historia usterek auta czy doświadczenie z instalacją LPG i punktem, który ją montował. Codziennie do naszej bazy danych dochodzą dziesiątki nowych opinii – zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Jedni polecają dany model, podkreślając jego zalety i dodając maksymalną ilość gwiazdek za niezawodność, ekonomiczność, komfort czy za ogólne wrażenia. Inni, jeśli przytrafiły im się problemy z samochodem, opisują występujące usterki i uzasadniają, dlaczego ostateczna ocena jest niższa.

Wszystkie te informacje zbierane są po to, by pomóc innym użytkownikom, szukającym odpowiedzi na różne pytania związane z eksploatacją samochodu. Jedni chcą poznać opinie o danym modelu przed zakupem auta, inni próbują rozwiązać problem, który wystąpił podczas codziennego użytkowania. Dziesiątki tysięcy czytelników dziennie odwiedza nasz serwis, aby zapoznać się ze zgromadzonymi w ten sposób danymi i zdobyć potrzebną wiedzę. A ta zebrana w dziale „Testy i opinie” jest ogromna: setki tysięcy opinii czy raportów mówią same za siebie. I – co istotne – nie są to oderwane od rzeczywistości i przeprowadzone w laboratoryjnych warunkach testy samochodowe, ale informacje „z życia wzięte”, pochodzące z „pierwszej ręki”, czyli od użytkowników. Tym bardziej więc są cenne. Wynikają przecież z codziennych obserwacji i użytkowania w różnych warunkach.

Tworzymy ranking awaryjności

Co ważne, zgromadzone dane dotyczące problemów z samochodem, najczęściej pojawiających się usterek, typowych awarii, a nawet wad produkcyjnych danego modelu pozwalają stworzyć ranking awaryjności samochodów.

Testy Euro NCAP

W dziale „Testy i opinie” znajdziesz też testy samochodów, przeprowadzone przez ENCAP (European New Car Assessment Programme), czyli organizację, która od lat sprawdza auta pod kątem bezpieczeństwa. Testy aut obejmują m.in. zderzenie boczne i czołowe oraz zderzenie ze słupem.

Czytaj więcej