Lancia Delta z nowym dieslem

Lancia odświeżyła model Delta wprowadzając do niego nowy silnik oraz modyfikując stylistykę.

Lancia odświeżyła model Delta wprowadzając do niego nowy silnik oraz modyfikując stylistykę.

Przód Delty został upodobniony do nowego Chryslera 200 przez przeprojektowanie grilla. Do oferty dołączono również nowe wzory felg. Podmiana atrapy chłodnicy to kolejny przykład jak Fiatowi zależy na integracji obu marek.

Amerykańskie samochody sprzedawane są pod europejskimi markami i na odwrót. A teraz dochodzą do tego subtelne nawiązania stylistyczne. Co czeka nas w przyszłości?

Koncern postarał się również o wzbogacenie palety silnikowej do siedmiu jednostek. Podstawowym wariantem benzynowym (również z fabryczną instalacją LPG) jest doładowany silnik 1.4 o mocy 120 KM. Miłośnicy większej mocy mogą zainteresować się 140-konną wersją 1.4 oraz jednostką 1.8, która osiąga 200 KM.

Motor, który debiutuje w Delcie to spełniający normy Euro 5, diesel 1.6 Multijet o mocy 105 KM, osiągający 300 Nm momentu obrotowego. Delta z takim oszczędnym wariantem silnikowym rozpędzi się do setki w nieco ponad dziesięć sekund i osiągnie 186 km/h. Reszta jednostek wysokoprężnych nie uległa zmianom - nadal mamy silniki Multijet 1.6 (120 KM), 2.0 (165 KM) oraz 1.9 (190 KM). Odmieniona Delta trafi do sprzedaży w połowie marca.

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .