Moda motoryzacyjna, czyli nie tylko samochody

Przeciętny fan motoryzacji ma bardzo ciężko. Jeśli za przedmiot swoich marzeń obrał na przykład markę z segmentu premium, niemalże w tym samym momencie może stracić sens swojego życia, gdy dojdzie do niego, że nigdy nie będzie mu dane stać się posiadaczem wyidealizowanego modelu. Aby jednak nie musieć zmieniać na siłę swoich upodobań, może on swoje motoryzacyjne miłostki kultywować.

Producenci samochodów, wbrew temu co sugerowałaby ta nazwa, nie handlują wyłącznie samochodami, czy też elementami związanymi z ich funkcjonowaniem. Ważną, choć naturalnie mniej dochodową częścią ich działalności sprzedażowej zajmuje oferta różnego rodzaju ciuchów czy ogólnie mówiąc markowych gadżetów.

Przy czym oferta takich sklepów jest bardzo różnorodna. Główną grupę produktów stanowią ubrania, najczęściej są to t-shirty oraz bluzy, a także czapeczki, ale można znaleźć również i inne elementy odzienia. Są takie, na których logo marki zostało wyeksponowane na widocznym miejscu, są i takie, gdzie zostało ono schowane, by jednak nie rzucało się specjalnie w oczy. Podobnie rzecz ma się z butami. Dominuje sportowe obuwie, ale można spotkać również i takie zdecydowanie bardziej eleganckie.

Ważną i dość popularną grupę gadżetów związanych z motoryzacją stanowią zegarki. Tu również możemy dostrzec podział na modele sportowe oraz bardziej szykowne. Zdarza się, iż niektóre modele nawiązują swoim kształtem, kolorystyką do kultowych modeli danej marki.

Coraz popularniejszą grupą produktów, poprzez którą producenci samochodów próbują podbić serca pań, są kosmetyki - od wytwornych perfum po różnego rodzaju specyfiki służące do codziennej pielęgnacji ciała.

Motoryzacyjne dodatki (i nie tylko) znajdziesz na oladi.pl

Ponadto w sklepach producentów samochodów można znaleźć takie produkty, jak gadżety elektroniczne, okulary przeciwsłoneczne, wyposażenie wnętrz oraz szereg użytecznych przedmiotów (zapalniczki, latarki, długopisy, zabawki, szklanki etc).

Trzeba oczywiście jasno sobie powiedzieć, że obecność produktów z logo danej marki, nie oznacza, iż dana marka była jego producentem. Najczęściej jest to efekt współpracy z firmami z danej branży (obuwniczej, odzieżowej, kosmetycznej itp.). Z reguły im marka samochodowa jest bardziej premium, tym również bardziej luksusowa bywa firma, produkująca dla niej konkretny produkt.

Takie działanie firm motoryzacyjnych, poza aspektem dodatkowych przychodów (choć jest to raczej ułamek w ogólnych przychodach firmy), ma na celu promowanie często lifestylowego wizerunku firmy, utrzymanie wiernych klientów oraz właśnie chęć wyjścia naprzeciw tym fanom, których nie stać na kupno samochodu danej marki.

Dodano: 7 lat temu,
autor: Artykuł Sponsorowany,
zdjęcia: Materiały prasowe
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .