Nowe Renault Clio wycenione w Wielkiej Brytanii

My już znamy ceny nowego Renault Clio na naszym rynku, ale czasami lubimy podejrzeć sytuację cenową w innych krajach. O ile porównywanie cen w Polsce i np. w USA potrafi zdenerwować, to już różnice między rynkami w Europie są na naszą korzyść.

My już znamy ceny nowego Renault Clio na naszym rynku, ale czasami lubimy podejrzeć sytuację cenową w innych krajach. O ile porównywanie cen w Polsce i np. w USA potrafi zdenerwować, to już różnice między rynkami w Europie są na naszą korzyść.

Nowe Renault Clio będzie dostępne wyłącznie w wersji 5-drzwiowej. W podstawowej, najtańszej wersji na naszym rynku auto oferuje w standardzie 4 poduszki powietrzne (dwie czołowe i dwie boczne), pasy bezpieczeństwa z czujnikami obecności pasażera (przód, tył), system ESC oraz ABS ze wspomaganiem nagłego hamowania AFU.

Oprócz tego auto posiada system wspomagania ruszania pod górę HSA, kierownicę z regulacją w pionie i poziomie, fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz szyby przednie i lusterka boczne regulowane elektrycznie. Zamiast kluczyka Renault oferuje kierowcy specjalną kartę.

Tak wyposażone Renault Clio w wersji Authentique z silnikiem 1,2-litra 16V o mocy 75 KM w Polsce można kupić za kwotę 40 950 zł. Najtańsza wersja Renault Clio w Wielkiej Brytanii kosztuje 10 595 funtów, co przy obecnym kursie daje nam kwotę około 53 500 złotych. Po raz kolejny wychodzi, że u nas jest po prostu taniej.

Najdroższa wersja auta na naszym rynku kosztuje 61 250 złotych, w Wielkiej Brytanii zaś równowartość 16 095 funtów czyli około 81 300 funtów. Renault Clio w Polsce dostępne będzie w trzech wersjach wyposażenia: Authentique, Expression, Dynamique. Co ciekawe, na Wyspach Brytyjskich dostępne będą dwie wersje - z oferty wypadł podstawowy wariant Authentique.

Pod maskę trafi między innymi benzynowa jednostka Energy TCe 90 - to 3-cylindrowy motor z turbodoładowaniem, bezpośrednim wtryskiem paliwa z systemem Stop & Start. Oprócz tego do wyboru będzie silnik wysokoprężny Energy dCi 90 z systemem Stop & Start oraz ten sam silnik w wersji Eco. W tym przypadku producent chwali się rekordowo niskim średnim zużyciu paliwa wynoszącym 3,2 l/100 km.

Ofertę uzupełniają silnik benzynowy 1.2 16V 75 KM i wysokoprężny dCi 75, który pojawi się w ofercie w październiku tego roku. W przypadku silnika Energy TCe 90 średnie zużycie paliwa to 4,5 l/100 km oraz emisja CO2 wynosząca 105 g/km.

Dodano: 11 lat temu,
autor: Kamil Rogala
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .