Porsche 911 Carrera 4 oraz 4S - pierwsze zdjęcia

Nie chcemy być uszczypliwi z samego początku tygodnia, ale gdybyśmy opublikowali zdjęcia Porsche 911 sprzed kilku lat twierdząc, że to nowy model, zapewne tylko zagorzali fani nie daliby się nabrać. Jednak nie chcemy żartować i publikujemy pierwsze zdjęcia nowego Porsche 911 Carrera 4 oraz 4S w wersji coupe i cabrio.

Nie chcemy być uszczypliwi z samego początku tygodnia, ale gdybyśmy opublikowali zdjęcia Porsche 911 sprzed kilku lat twierdząc, że to nowy model, zapewne tylko zagorzali fani nie daliby się nabrać. Jednak nie chcemy żartować i publikujemy pierwsze zdjęcia nowego Porsche 911 Carrera 4 oraz 4S w wersji coupe i cabrio.

Owszem, Porsche 911 nie zmienia się radykalnie, ale z drugiej strony czy modelowi potrzebna jest rewolucja w wyglądzie? Być może odrobinę narzekamy na to, że Porsche od wielu lat trzyma się jednego standardu, ale czy ta linia może się znudzić? Nam mimo wszystko się nie znudziła, a tych, którzy twierdzą, że Porsche to tylko nowy Garbus, odsyłamy na giełdę samochodów - niech sobie takiego Garbusa kupią i potem porównają je z Porsche.

Rodzina Porsche 911 rośnie z roku na rok i obecnie obejmuje naprawdę imponującą liczbę modeli. Do tej rodzinki dołączają również modele Carrera 4 oraz Carrera 4S coupe i cabrio w świeższej wersji. Już teraz możemy zerknąć na pierwsze zdjęcia modeli, które zadebiutują za miesiąc na Salonie Samochodowym w Paryżu. Czy w porównaniu do poprzedniej wersji pojawiły się jakieś zmiany?

Owszem, ale czy ktokolwiek liczy na rewolucję? Po co zmieniać coś, co jest dobre? Podobnie jak poprzednio, główną różnicą między modelami 911 oraz Carrera 4 i 4S to zastosowany napęd. Oprócz tego z tyłu między lampami wylądowała wąska listwa świateł, więc odróżnienie tych wersji jest łatwiejsze.

Ponadto Porsche 911 Carrera 4 posiada owalne końcówki układu wydechowego, podobnie jak wersja z napędem na tylną oś, zaś model Carrera 4S charakteryzuje się podwójnymi końcówkami. Niestety producent nie ujawnił jeszcze szczegółów dotyczących modelu, ale oprócz tradycyjnego napędu na cztery koła nowe warianty otrzymają zmodyfikowane zawieszenie mające poprawić właściwości jezdne.

Pod maską wylądują prawdopodobnie te same jednostki napędowe co w modelach z napędem na tylną oś. Będzie to 3,4-litrowa płaska szóstka z bezpośrednim wtryskiem paliwa, mocą 350 KM przy 7400 obr./min oraz momentem obrotowym na poziomie 390 Nm przy 5600 obr./min. Model Carrera 4S dysponuje taką samą jednostką, jednak o pojemności 3,8-litra, mocy 400 KM przy 7400 obr./min oraz momentem obrotowym 440 Nm przy 5600 obr./min.

Jak informuje serwis Carscoop, większa liczba dodatkowych informacji pojawi się zapewne w przeciągu kilku dni.

Dodano: 11 lat temu,
autor: Kamil Rogala
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .