Porsche Boxster po kuracji u Schmidt Revolution

Niektórzy tunerzy nie mają umiaru. Biorą na warsztat ciekawe auto chcąc z niego zrobić coś wyjątkowego. Udaje się - połowicznie. Powstaje wyjątkowa pomyłka. A przecież niekiedy nie trzeba robić zbyt wiele. Przykładem jest Porsche Boxster przerobiony przez Schmidt Revolution.

Niektórzy tunerzy nie mają umiaru. Biorą na warsztat ciekawe auto chcąc z niego zrobić coś wyjątkowego. Udaje się - połowicznie. Powstaje wyjątkowa pomyłka. A przecież niekiedy nie trzeba robić zbyt wiele. Przykładem jest Porsche Boxster przerobiony przez Schmidt Revolution.

W pierwszej kolejności Porsche Boxster trzeciej generacji przeszedł kurację obniżającą - tuner Schmidt Revolution zastosował regulowane zawieszenie firmy Eibach, które obniżyło auto o 30 milimetrów. Oczywiście to tylko początek, choć nie liczmy na ogromną listę zmian obejmującą nawet "tunerskie" brewki na reflektory.

Wraz z obniżonym zawieszeniem w parze idą nowe, 20-calowe felgi aluminiowe, które idealnie komponują się ze smukłym nadwoziem Boxstera. Na felgi obuto opony w rozmiarze 245/30 z przodu oraz 285/30 z tyłu. Oprócz tego na nadwoziu nie uświadczymy żadnych plastikowych dodatków, wielkich spojlerów czy naklejek. Elegancja i minimalizm w najlepszym wydaniu.

Dodano: 10 lat temu,
autor: Kamil Rogala
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .