Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Mitsubishi
Wybierz
model
Na skróty:
Więcej

Motocykle - Mitsubishi

Mistrzowska maszyna u dealerów - KTM Moto3

dodano: jakiś czas temu, autor: Łukasz Szewczyk
Moto3 stanowi pierwszy poważny krok na drodze ku mistrzowskim laurom w wyścigach MotoGP. Klasa, w której zmagają się jednoślady z silnikami o pojemności do 250 ccm, daje szanse na poznanie najważniejszych torów wyścigowych świata oraz zebranie cennych doświadczeń.

Mała pojemność to marne emocje? Nic z tego! Świetnym przykładem jest KTM Moto3 250 GPR – motocykl, na który producent rozpoczął właśnie przyjmowanie zamówień.

Źródłem napędu austriackiej wyścigówki jest jeden cylinder o pojemności 249,5 ccm. Wykrzesano z niej 50,3 KM przy 13000 obr./min. W stanie suchym sprzęt waży tylko 83 kilogramy, co oznacza, że nawet po zatankowaniu pod korek każdy z koni mechanicznych będzie musiał wprawić w ruch zaledwie 1,8 kilograma!

Przedstawiciele firmy podkreślają, że Moto3 250 GPR będzie odzwierciedlał slogan reklamowy firmy KTM, czyli „Ready to Race”. Jednoślad otrzyma regulowane zawieszenie WP, hamulce Brembo z radialnymi zaciskami, koła OZ z kutego aluminium oraz tytanowy wydech Akrapovic.

Oczywiście sprzęt będzie różnił się od maszyn, którymi dysponuje fabryczny zespół KTM – zabrakło m.in. kół odkuwanych z magnezu, topowych zawieszeń i hamulców oraz ogranicznika obrotów ustawionego na 14000 obr./min. Silnik prezentowanego motocykla wkręci się najwyżej do 13500 obr./min.

Zamówienia będą przyjmowane do października. KTM planuje stworzenie serii 30 egzemplarzy wyczynowej maszyny. Motocykle trafią do klientów w lutym. Za każdy przyjdzie wyłożyć 54 tysiące euro.

Najnowsze Wiadomości

Tak wygląda wnętrze Skody Kodiaq

31.08.2016, 2 komentarze

Mitsubishi wstrzyma sprzedaż...

31.08.2016, 1 komentarz

Czy jazda na suwak będzie...

30.08.2016, 2 komentarze

Tego konceptu Łada nie musi się...

29.08.2016, 2 komentarze

W tym Citroenie komfort jest...

29.08.2016, 4 komentarze
zobacz więcej propozycji