Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Jaguar
Wybierz
model
Na skróty:
Więcej

Motocykle - Jaguar

Wszechstronna nowość w salonach Hondy - CRF250L

dodano: jakiś czas temu, autor: Łukasz Szewczyk
Do salonów sprzedaży Hondy wjechał nowy motocykl. CRF250L to sprzęt, który nadaje się do jazdy w każdych warunkach - po asfalcie, szutrze i bezdrożach.

Celem konstruktorów było stworzenie praktycznego motocykla, który sprawdzi się podczas codziennej eksploatacji, jak również będzie w stanie zapewnić sporą ilość dobrej zabawy.

Do napędu CRF250L posłużył singiel o pojemności 249 ccm, który kręci się maksymalnie do 10 500 obr./min. Jednostka zasilana wtryskiem PGM-FI produkuje 23,1 KM przy 8500 obr./min oraz 22 Nm przy 7000 obr./min. Duży nacisk położono na ograniczenie wibracji oraz optymalizację charakterystyki pracy silnika przy niskich obrotach - elastyczność ma niebagatelny wpływ na przydatność motocykla do codziennej eksploatacji. Honda zapewnia, że w tej kwestii CRF250L nie zawiedzie. Nie powinna również drenować portfela, gdyż deklarowane spalanie wynosi 3,1 l/100 km.

Wizualnie nowy model Hondy nawiązuje do wyczynowych CRF. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz z dwoma licznikami kilometrów oraz zegarkiem przypomina, że mamy jednak do czynienia z drogowym motocyklem.

CRF250L wciąż doskonale nadaje się jednak do wypraw w teren. Jednoślad otrzymuje szosowo-terenowe opony oraz dopracowane zawieszenie z widelcem upside-down (250 mm skoku) oraz tylnym wahaczem z układem resorującym pro-link (240 mm skoku). Początkujący amatorzy wypraw w nieznane z pewnością docenią też niewielką masę (144 kg), która ułatwi opanowanie maszyny.

Za najnowszy model z katalogu Hondy trzeba zapłacić 19,1 tys. zł.

Najnowsze Wiadomości

Znowu rośnie fala używanych. I...

23.08.2016, 7 komentarzy

Wielki sukces polskiego autobusu!

22.08.2016, 2 komentarze

Sportowy Nissan na prąd jeszcze...

22.08.2016, 2 komentarze

Pickup Hyundaia coraz bliżej

22.08.2016, 2 komentarze

Jubileuszowe Lambo bez dachu

21.08.2016, 1 komentarz
zobacz więcej propozycji