Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Volkswagen
Wybierz
model
Na skróty:
Więcej

Z kraju i ze świata - Volkswagen

Nowy siedmiomiejscowy SUV od Volkswagena

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Już wkrótce, praktycznie za kilka, kilkanaście godzin światło dzienne ujrzy koncepcyjny model siedmiomiejscowego SUVa Volkswagena. Auto będzie pozycjonowane mniej więcej w połowie drogi między Tiguanem a Touaregiem.

Na razie informacje na temat nowego modelu są dość znikome. Wiadomo, że siedmiomiejscowy SUV Volkswagena trafi do produkcji już w najbliższych latach. W sieci pojawił się tylko jeden projekt graficzny, więc musimy poczekać na oficjalne odsłonięcie, aby szerzej skomentować wygląd koncepcyjnej wersji modelu.

Nowy model powstanie najprawdopodobniej na uniwersalnej platformie podłogowej MQB. Produkcją zajmie się fabryka Volkswagena w Tennessee w USA, w której już teraz produkowany jest Passat. Co ciekawe, Reuters donosi, że auto może również dostać platformę z amerykańskiego Passata bez większych modyfikacji.

To oznaczałoby bardzo dużą oszczędność czasu i oczywiście funduszy. Swoją drogą jeszcze kilka lat temu ciężko by było uwierzyć, że komfortowy sedan i SUV, który z definicji powinien sobie radzić w terenie, dostaną tą samą płytę podłogową bez modyfikacji. Z drugiej strony jednak 99% kierowców SUV-ów nigdy nie zjeżdża z ubitego asfaltu, więc po co się wysilać?

Źródło: carscoop.blogspot.com

Najnowsze Wiadomości