Szukaj

Informacje o Peugeot 1007 1.4 i 75KM 55kW od 2005

Lata produkcji: 2005 – 2009
Segment: Auta małe
Miejski mikrovan (mini MPV) klasyfikowany w segmencie A. Jego produkcja rozpoczęła się w 2005 roku. Model bazuje na prototypie o nazwie Sesame. Główną cechą zastosowaną w wersji studyjnej i produkcyjnej są elektrycznie przesuwane drzwi boczne, które ułatwiają wsiadanie i wysiadanie w zatłoczonych miejscach. 1007 powstał na płycie podłogowej Peugeota 206 i Citroena C3. Zaprojektowało go włoskie biuro Pininfarina. To pierwszy model w historii Peugeota oznaczony liczbą z podwójnym zerem w środku.
czytaj więcej
Powagosław
Sprytnie to pomyślane zostało, tylko podobno drzwi w 1007 otwierają się wolniej niż w starym autobusie. Poza tym dość inspirująca jest sztuka zdobywania i organizowania przestrzeni pasażersko-bagażowej w obrębie takich mikro-konstrukcji. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie mam pojęcia, dlaczego co drugi samochód musi dziś przypominać minivana. Ale skoro każda 14-latka chce wyglądać jak Doda, a każdemu 14-latkowi wydaje się, że może być Bradem Pittem w „Second Lajfie”, to czego tu wymagać od Francuzów? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2009 roku
Pojemność skokowa 1361 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 111 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Peugeot 1007 1.4 i 75KM 55kW od 2005
7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,8
Peugeot 1007
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Mój Peugeot, miał 120 000km prawdziwego przebiegu, był regularnie serwisowany i sprawny technicznie. Zawsze jeździłem nim ostro, prawie 90% tras to miasto i godziny szczytu (Poznan). Auto nie ma zbyt wiele mocy, dlatego trzeba było wciskać do oporu. Efekt to wysokie spalanie - pierwszy raz kiedy podliczyłem ile pali, to się przeraziłem, a wysokie spalanie ostatecznie zadecydowało o sprzedaży. 8 litrów udało się wycisnąć na trasie (nie autostradzie) ale to była męczarnia, tak się jeździć nie da. 9-10 litrów to spalanie po mieście, ale jazda musiała być ostrożna, wręcz jak emeryt (opisuję sytuację, gdy mamy ciągłe korki). Ceny częsci tanie, wszystko było łatwo dostępne i przemyślane (naprawiałem sam). Oglądałem też przy kupnie inne auta, m.in. z silnikiem 1,4 16V benz - dynamika prawie taka sama, spalanie może trochę niższe (nie było warto szukać na siłę) - zdecydowałem się kupić auto które było bardziej zadbane. Nie żałuję, peugeot 1007 to spoko auto.
7,5
Peugeot 1007
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
NIESTETY JEDYNY MINUS TO WYSOKIE SPALANIE, ZAPEWNE ZWIĄZANE Z WYSOKĄ MASĄ. MIASTO 8,5L/100KM. TRASA PRZY EKONOMICZNEJ JEŹDZIE 6,5L/100KM. NATOMIAST NIE POLECAM JAZDY Z MAKSYMALNĄ PRĘDKOŚCIĄ, GDYŻ SPALA 12.9L/100KM I STACJA CO 300KM.
6,8
Peugeot 1007
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Jak na te gabaryty samochodu i wielkość silnika jest w porządku. Co prawda trochę mi zajęło żeby się nauczyć jeździć oszczędnie, ale się da. Obecnie w jeździe miejskiej schodzę do 7.2/100km. Co do przeglądów i napraw - Tico było o wiele tańsze ;-)
Peugeot 1007