Szukaj
Chrysler Neon
Chrysler Neon

Wyszukiwarka

Informacje o Chrysler Neon
Zobacz informacje o Chrysler Neon
Raporty zużycia paliwa Chrysler Neon
Zobacz 125 raportów zużycia paliwa Chrysler Neon
Opinie Chrysler Neon
Zobacz 130 opinii kierowców o Chrysler Neon
Dane Techniczne Chrysler Neon
Zobacz i porównaj dane techniczne Chrysler Neon
Powiew Ameryki za rozsądną kwotę - Chrysler Neon (1999-2004)
publikacje
Samochód z USA nie musi straszyć ekstremalnie wysokim zużyciem paliwa, mizernymi właściwościami jezdnymi oraz gabarytami nadwozia, które będą utrudniały manewrowanie na zatłoczonych ulicach europejskich aglomeracji. Używane Neony mają jeszcze jedną zaletę. Rozsądne ceny wywoławcze. Amerykański kompakt był dostępny pod markami Chrysler, Dodge...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
spalanie
Chrysler Neon spalał przeciętnie 10l gazu. Wynik ten to średnie spalanie roczne. Najniżej w długiej (200km) trasie spalił 8l - jazda bardzo oszczędna, do 100km/h MAX, gdy nie potrzeba nie wyprzedzałem, ogólnie jazda męcząca. Warto podkreśli, że od 100 do 140 średnie spalanie około 10l, więc tylko raz pokusiłem się o sprawdzenie minimalnego...
Chrysler Neon - Amerykanin w Europie
publikacje
Ponoć rozmiar nie ma znaczenia. Hehe. Spróbuj powiedzieć to rodakowi Sheena, Willisa, Busha czy Obamy. Dla przeciętnego Amerykanina rozmiar ma i zawsze miał znaczenie. Wszystko co amerykańskie, począwszy na domach, poprzez potężne obiekty architektoniczne, a na statkach kosmicznych skończywszy, musi być naj : najlepsze, największe, najbardziej...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Samochód niedoceniany w Polsce (standard ma porównywalny z MB, Audi, BMW) dlatego cenę (w stosunku do wypasu jaki ma fabrycznie) ma umiarkowaną. Godny polecenia, bo zapewnia komfort i bezpieczeństwo. A i złodzieje go nie biorą... Ceny części nie wyższe niż do popularnych (!!!) samochodów francuskich czy np Seata (np. poduszka silnika: Chrysler...
Chrysler Neon II Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003
oceny
Nareszcie CHRYSLER pomyslal o odrobinie komfortu w klasie sredniej. Nic dodac nic ujac. Jest to już drugi mój Neon i w sumie mam porównanie między I a II generacją tego auta. Silnik różni się detalami ale charakterystyka i kultura pracy jest taka sama w obu modelach. Świetny kompromis między ekonomią jazdy a odrobiną szaleństwa. Skrzynia biegów...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Auto fajne ale nie na moją kieszeń niedawno kupiłem sobie Lancię Thesis jest fantastyczna w porównaniu z neonem to włożyłem w nią 400 na część i 1500 na rejestrację neon niestety się nie sprawdził w swojej roli ;( Neon ma bardzo dobre przyspieszenie tylko musiałem wymieniać chłodnicę i takie rzeczy , które na trzeba .Auto trochę nie na nasze...
Chrysler Neon II Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003
oceny
Wszyscy sie ogladaja za moim czarnym neonem. Tych modeli jest bardzo malo na naszym rynku. Samochod daje pewna doze indywidualnosci i na parkingu na pewno nie pomyle go z sasiada golfem. Oczywiscie do zakupu nie namawiam;), bo jesli wszyscy poznaja sie na tym samochodzie to przerzucam sie z golfow na neony. Niech pozostanie elitarny:) Jest...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Mój pierwszy samochód (w sumie to Plymouth Neon, a nie Chrysler, ale prawie to samo), ale okazał się być świetny. Zgrabny, dynamiczny, zadziwiająco przestronny z bogatym wyposażeniem. Raczej nie dla rodziny, ale jako jedno/dwuosobowy świetny. Nie warto zawracać sobie głowy golfami, zostawia je na światłach daleko w tyle (nawet nowe..). Warto...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 i 16V 150KM 110kW 1994-1999
oceny
Silnik głośny na wysokich obrotach, mi to nie przeszkadza. W wersji DOHC brakuję jednak elastyczności, kopa ma przy porządnym wkręceniu na obroty. Trochę długi lewarek, ale można skrócić, więc nie uważam jako problem :) Jedynym problemem są zużywające się tulejki wybieraków - przez co skrzynia traci na precyzyjności. Jednak koszt naprawy...
Chrysler Neon II Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003
spalanie
Neon ku mojemu zaskoczeniu okazał sie świetnym wyborem na przemieszczanie dzienne do pracy jak i na niedzielna wycieczke. Zanim ja i moja dziewczyna nauczylismy sie jezdzic spalanie wychodzilo od 9l do 10.5l teraz, tak jak podałem wyzej
Chrysler Neon II Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003
oceny
Bardzo udany model. Silnik skonstruowany przez inżynierów Chryslera zbierał bardzo pochlebne opinie i był też montowany w Mitsubishi Elipse. Płynna bezproblemowa. Neon świetnie trzyma się drogi i ma bardzo dobre prowadzenie. Widoczność bez zastrzeżeń choć z powodu podniesionego nieco tyłu samochodu w czasie cofania trzeba być czujnym. Ergonomia...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Przez 6 lat zrobiłem Neon em ponad 100 000 km. Poza opisanym usterkami nie miałem z nim problemów. Najlepsza cecha tego auta to chyba dynamika jazdy, 1100 kg + 140 KM robi swoje, w trasie nie ma problemów z wyprzedzeniem dosłownie niczego. Przy tym eksploatacja dość tania biorąc pod uwagę LPG oraz dość prostą konstrukcję. Szczerze polecam jako...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
spalanie
Autko inne niż wszystkie bo jeżdżąc na prawdę delikatnie autko jest nieekonomiczne (w mieście zanotowałem prawie 12l na 100km), dopiero przy bardziej dynamicznej jeździe neon wykazuje ekonomikę (te same warunki te same kawałki trasy w mieście i już spadło spalanie do 9,6l na 100km).
Chrysler Neon II Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003
oceny
naprawdę fajne auto,szybkie,ładne,wystarczająco komfortowe,bezawaryjne. dla mnie dużą zaletą jest to ze jest rzadko spotykane i wyróżnia się- choć jest to tez jego wada (serwis i części). silnik jest naprawde fajny, neon jest naprawde szybki i przy wysokich obrotach daje niezlego kopa, elastycznosc tez na niezlym poziomie. bez problemu mozna...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Samochodem jeździ się świetnie, szczególnie na dłuższych trasach. Szkoda, że czasami nasze polskie drogi potrafią odebrać frajdę z jazdy. Polecam Neona, szczególnie młodym ludziom którzy chcą trochę poszaleć. Silnik może trochę głośny ale za to nadrabia elastycznością. Jazda na trasie i wyprzedzanie TIRów to przyjemność. Bez zarzutu. Jest dobrze...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Polecam. 2,0l i 133 KM, zrywny, dynamiczny. Mam manual. Dobrze redukuje i współdziała z silnikiem, szczególnie przy wyprzedzaniu, ale czasem nie wchodzą idealnie biegi mimo wciśnietego do podłogi sprzęgła. precyzyjny. ok ok klima na 6 z przodu ok, z tyłu mało miejsca, bagażnik ok. mam sportowy wydech, więc nie dla mnie ta rubryka... Ale kiedyś...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Za cenę kilkunastoletniej bmki bez wyposażenia dostajemy auto o osiągach 325 i bogatym wyposażeniem. Auto warte swojej ceny. wada konstrukcyjna-uszczelka pod głowicą puszcza nawet bez przegzania silnika, ale reszta ok, chętnie wchodzi na obroty, spory moment już od niskich obrotów mam automat, jst ok ale ma tylko 3 biegi - dobry w stanach ale w...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Ogólnie auto oceniam przeciętnie, nie zamierzam się go pozbyć. Za kwotę jaka jest potrzebna do nabycia takiego auta nie kupisz auta tak wypasionego i o takich walorach jezdnych jak neon. Jednak jeżeli nie lubisz sam majsterkować przy aucie i nie masz czasu na przeglądanie internetu lub ogłoszań prasowych z częściami do aut to sobie neona odpuść...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Na stronach internetowych Doge kosztuje w Stanach Zjednoczonych 14400$$ tj. ok 53280 PLN i to w dodatku nowy model. I czy u nas dostaniemy samochód , który jest tak wyposażony jak Neon w standardzie ? Nie ma szans !!!! I gdy by nie cło i 200% marży dilerów było by wszystko OK .!!! W ciągu 7 lat wymieniłem (i nie wiem czy tylko czy aż) -...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
SZUKAŁEM GOLFA A WPADŁEM NA CHRYSLERA NEONA I TO BYŁA MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO SPOJRZENIA I WJERZDZENIA GOLFY I OPLE TO JAK WRZODY NA DUPIE POLACY MAJĄ ZAKODOWANE W GŁOWACH TRZY ZNAKI WV,OPEL,BMW A OBOK JEST TYLE LEPSZYCH SAMOCHODÓW NAWET MATIZA MOGE POLECIĆ NA ZATARTYM SILNIKU PRZEJECHAŁEM NIM 350 KILOMETRÓW--MECHANIK POSKLEJAŁ I DALEJ...