Powiew Ameryki za rozsądną kwotę - Chrysler Neon (1999-2004)
publikacje
Samochód z USA nie musi straszyć ekstremalnie wysokim zużyciem paliwa, mizernymi właściwościami jezdnymi oraz gabarytami nadwozia, które będą utrudniały manewrowanie na zatłoczonych ulicach europejskich aglomeracji. Używane Neony mają jeszcze jedną zaletę. Rozsądne ceny wywoławcze. Amerykański kompakt był dostępny pod markami Chrysler, Dodge...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
spalanie
Chrysler Neon spalał przeciętnie 10l gazu. Wynik ten to średnie spalanie roczne. Najniżej w długiej (200km) trasie spalił 8l - jazda bardzo oszczędna, do 100km/h MAX, gdy nie potrzeba nie wyprzedzałem, ogólnie jazda męcząca. Warto podkreśli, że od 100 do 140 średnie spalanie około 10l, więc tylko raz pokusiłem się o sprawdzenie minimalnego...
Chrysler Neon - Amerykanin w Europie
publikacje
Ponoć rozmiar nie ma znaczenia. Hehe. Spróbuj powiedzieć to rodakowi Sheena, Willisa, Busha czy Obamy. Dla przeciętnego Amerykanina rozmiar ma i zawsze miał znaczenie. Wszystko co amerykańskie, począwszy na domach, poprzez potężne obiekty architektoniczne, a na statkach kosmicznych skończywszy, musi być naj : najlepsze, największe, najbardziej...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Samochód niedoceniany w Polsce (standard ma porównywalny z MB, Audi, BMW) dlatego cenę (w stosunku do wypasu jaki ma fabrycznie) ma umiarkowaną. Godny polecenia, bo zapewnia komfort i bezpieczeństwo. A i złodzieje go nie biorą... Ceny części nie wyższe niż do popularnych (!!!) samochodów francuskich czy np Seata (np. poduszka silnika: Chrysler...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Mój pierwszy samochód (w sumie to Plymouth Neon, a nie Chrysler, ale prawie to samo), ale okazał się być świetny. Zgrabny, dynamiczny, zadziwiająco przestronny z bogatym wyposażeniem. Raczej nie dla rodziny, ale jako jedno/dwuosobowy świetny. Nie warto zawracać sobie głowy golfami, zostawia je na światłach daleko w tyle (nawet nowe..). Warto...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 i 16V 150KM 110kW 1994-1999
oceny
Silnik głośny na wysokich obrotach, mi to nie przeszkadza. W wersji DOHC brakuję jednak elastyczności, kopa ma przy porządnym wkręceniu na obroty. Trochę długi lewarek, ale można skrócić, więc nie uważam jako problem :) Jedynym problemem są zużywające się tulejki wybieraków - przez co skrzynia traci na precyzyjności. Jednak koszt naprawy...
Chrysler Neon II Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003
oceny
naprawdę fajne auto,szybkie,ładne,wystarczająco komfortowe,bezawaryjne. dla mnie dużą zaletą jest to ze jest rzadko spotykane i wyróżnia się- choć jest to tez jego wada (serwis i części). silnik jest naprawde fajny, neon jest naprawde szybki i przy wysokich obrotach daje niezlego kopa, elastycznosc tez na niezlym poziomie. bez problemu mozna...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Samochodem jeździ się świetnie, szczególnie na dłuższych trasach. Szkoda, że czasami nasze polskie drogi potrafią odebrać frajdę z jazdy. Polecam Neona, szczególnie młodym ludziom którzy chcą trochę poszaleć. Silnik może trochę głośny ale za to nadrabia elastycznością. Jazda na trasie i wyprzedzanie TIRów to przyjemność. Bez zarzutu. Jest dobrze...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Polecam. 2,0l i 133 KM, zrywny, dynamiczny. Mam manual. Dobrze redukuje i współdziała z silnikiem, szczególnie przy wyprzedzaniu, ale czasem nie wchodzą idealnie biegi mimo wciśnietego do podłogi sprzęgła. precyzyjny. ok ok klima na 6 z przodu ok, z tyłu mało miejsca, bagażnik ok. mam sportowy wydech, więc nie dla mnie ta rubryka... Ale kiedyś...
Chrysler Neon I Sedan 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
oceny
Za cenę kilkunastoletniej bmki bez wyposażenia dostajemy auto o osiągach 325 i bogatym wyposażeniem. Auto warte swojej ceny. wada konstrukcyjna-uszczelka pod głowicą puszcza nawet bez przegzania silnika, ale reszta ok, chętnie wchodzi na obroty, spory moment już od niskich obrotów mam automat, jst ok ale ma tylko 3 biegi - dobry w stanach ale w...