Szukaj

Informacje o Audi A7 I

Lata produkcji: 2010 – 2017
Segment: Auta luksusowe

Luksusowy model o nadwoziu pięciodrzwiowego coupe, klasyfikowany pomiędzy segmentem E (wyższa klasa średnia) i segmentem G (auta sportowe). Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. A7 uważany jest za kontynuatora tradycji legendarnych modeli 100 (w szczególności 100 C1 Coupe) i 200. Samochód bazuje na prototypie Audi Sportback concept, zaprezentowanym w 2009 roku. Zbudowano go na płycie podłogowej Volkswagen Group o nazwie MLB. Dzieli ją między innymi z Audi A8 i Q5.

czytaj więcej
Powagosław

Z profilu odrobinę przypomina Porsche Panamera, tył ma w sobie coś z ducha Lamborghini. Nie, to nie zarzuty, raczej spostrzeżenia potwierdzające aspiracje Audi związane z tym samochodem. Całkiem uzasadnione, skądinąd.

~Powagosław
Luzacjusz

Są dwa typy słynnych gitarowych solówek. Jedne mają cię oszołomić i rzucić na kolana, żebyś prosił o litość (np. Steve Vai). Ale ja wolę Briana Maya i jego harmonie, które wydobywa z instrumentu. Taka harmonia jest też w sylwetce A7. Nie oszałamia, nie rzuca na kolana, ale przyjemnie rozbrzmiewa w duszy humanisty.

~Luzacjusz

Oceny Audi A7 I

Liczba ocen: 29
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,9
~Rafał
Audi A7 I
A7 Sportback 3.0 TDI 313KM 230kW
Samochod nie sprawia problemow wykorzystywany rodzinnie glownie krotkie odcinki czasami trasa. Komfort podczas duzych predkosci autostradowych jest przeogromny. Wszystkie funkcje z wyposazenia w pelni sprawne 200tys przebiegu a na przyciskach tapicerce brak sladow zuzycia auto z polskiego salonu jestem drugim wlascicielem. Eksploatacja biorac pod uwage osiagi i klase auta bardzo tania. Do tego jeszcze realne zuzycie paliwa 8L sprawia ze auto jest tansze w utrzymaniu niz C klasa przynajmniej w moim przypadku.
4,9
~Mike1976
Audi A7 I
A7 Sportback Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Po A5 wiekszy model robi pozytywne wrazenie. Jest komfortowy, jakosc wykonczenia bardzo dobra - standard dla Audi. Wnetrze obszerniejsze. Mam ten sam silnik co w A5 i tutaj pierwsza zmiana - A5 byla zawsze bardziej narowista - w 3.0 TFSI zawsze prowokowale do szybszej jazdy jakby czekajac kiedy wcisniesz mocniej pedal gazu i bedzie wesolo. A7 jest duzo bardziej stateczna. Ma oczywiscie wieksza mase ale tez zdecydowanie wiecej koni wiec tak wielkiej roznicy nie powinno byc a jednak. Oczywiscie przy ustawieniu Dynamic wciaz to auto jest bardzo szybkie - przyjemnie wciska w fotel a predkosc rosnie w oczach... Ale wszystkie inne tryby to juz raczej stateczna limuzyna. Pomimo uzywania ponad rok wciaz nie ustawilem sobie opcji individual - moze to byloby rozwiazaniem. Generalnie auto piekne z zewnatrz bardzo przyjemne w srodku (polecem zdecydowanie wybor skor Nappa - w A5 byly Milano i to jest niebo a ziemia...). wnetrze nie robi wrazenia w 2019 roku - przy obecnej modzie na tablety tutaj jest staroswiecko... o ile konsola srodkowa juz faktycznie wyglada tak sobie to wciaz uwazam ze liczniki z monitorem pomiedzy to niedoscigly wzor ergonomii i elegancji - w zyciu nie zamienilbym ich na lcd... ale to pewnie nieuniknione przy nastepnym samochodzie.
4,5
~Marcin
Audi A7 I
A7 Sportback Facelifting 2.0 TFSI 252KM 185kW
Samochód do robienia wrażenia. Wygląd elegancki i sportowy jednocześnie. Nawet średnio skonfigurowany robi też wrażenie w środku pokonując niemiecką konkurencję jakością. Trochę już przestarzałe multimedia w końcówce produkcji. Pneumatyka, wentylowane skóry, dociągi drzwi, komfortowe fotele, elektryka kolumny kierowniczej lampy matrix tetc. robią roźnicę względem tańszych popularnych marek.

Raporty spalania Audi A7 I

Liczba raportów: 57
Średnie spalanie dla Audi A7 I
9,7 – 16,7
l/100 km
7,3 – 9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Audi A7 I
A7 Sportback Facelifting 2.0 TFSI 252KM 185kW
Przejechałem nim 20 tys km. Spalanie jest bardzo podobne nieależnie od warunków. Miasto/trasa 40/60 to 9,5L. Trasa przy 120- 8L, przy 140 to 10L. 160-11,5L. Pamiętajmy że to 5 metrowe auto zapakowane 4 osobami i bagaże to ponad 2 tony. Skrzynia automat, napęd quattro i opony 19 cali 255szerokie. Tyle palą kompakty z 2 litrowymi silnikami ważące o 300- 400 kg mniej. Przy jeździe eco to w trasie 90-100kmh około 8L i mniej nie zejdzie przy 4 osobach i bagażu. Ciekawią mnie informacje o spalaniu wersji 3 i 4 litowych S7 na poziomie 7L :)
8,8
Audi A7 I
A7 Sportback 3.0 TDI 313KM 230kW
Auto rewelacja. Jestem bardzo zadowolony serwis jak a6 jesli mowimy o olejach filtrach czy hamulcach a komfort wyzszy przy 265km/h nic nie szumi slychac praktycznie opony. Dodam ze auto bezwypadkowe a przebieg 205000km. Jedynie w czym ustepuje A6 z tym silnikiem to naglosnienie bose niby tak samo glosniki graja a jest ciszej szczegolnie na tylnej kanapie. Jak do tad zadnych napraw nie bylo robionych z wyjatkiem aktywnego wydechu do ktorego dostawala sie woda i zardzewial. Ale nie jest to potrzebne kazdemu. Mozna by wiele pisac o pozytywach tego auta szczegolnie o sylwetce i bardzo bogatym wyposazeniu. Zdziwil mnie tez fakt ze w takim aucie sa zaslepki w klamkach ktore odpowiadaja za komfortowy dostep, a tej funkcji auto ktore nie kosztowalo prawie pol miliona nie posiada to samo tyczy sie audi a6 sa male prostokacik w klamkachi jednak one moga okazac sie zaslepkami. Szkoda ze samemu nie mozna aktualizacji robic map a takze systemu MMI jest to mozliwe ale skomplikowane. Reszta to czysta przyjemnosc moc jest odczuwalna szczegolnie podczas ostrego ruszania z miejsca. Roznica na sporcie jest dosc mocno zauwazalna szczegolnie przy zmianie biegow obrotomierz dochodzi do 5tys obrotow. U mnie nie ma ogranicznika predkosci nie rozpoznaje braku zapiecia pasow i kierowcy i pasazera za to gasnie po otwarciu drzwi kierowcy zawsze. Takie zabezpieczenie podobno dociagi drzwi ciche nie jak w bmw kamery przod i tyl tez lepszej jakosci niz w bmw. Warto dolozyc i zdecydowac sie na zakup wersji wlasnie 313KM.
12,2
Audi A7 I
RS7 Sportback 4.0 TFSI 560KM 412kW
Nie uzywam systemu start/stop. Podane wartosci sa bez uzywania systemu start stop. Samochod w okresie docierania pali jak smok spalanie w miescie dochodzilo do 25L/100km, po okolo 10 000km wszystko sie zmienia. W miescie spalanie 11-18L, zalezy od stylu jazdy i korkow. Przy plynnej jezdzie i swiatlach od czasu do czasu 11L. Pilowanie od swiatel do swiatel 18L (dynamic). Minimalne spalanie jakie udalo mi sie uzyskac to 7L/100km! To nie zart, system 4 cylindrow dziala tak jak powinien. Podobno rekordzisci schodza do 6.8L. Tak to mniej niz podaje producent i to nie zart. Trasa i jazda 140-220km/h spalanie 10-14.5L. Trasa i jazda 220-305km/h spalanie 14.5-19L. Jazda na torze 22-35L. Dla ciekawych Pakiet RS Dynamic Plus. Historie ze spalaniem 20L+ mozna wlozyc miedzy bajki. Tak duze spalanie jest tylko w okresie docierania (kazdy samochod sie dociera!) lub na torze. Polecam zakup auta z hamulcami ceramicznymi. Auto swoje wazy a ceramika robi swoje. Jesli chodzi o bang and olufsen polecam osobom ktore sluchaja plyt CD w innym wypadku nie odczujemy roznicy miedzy bose.
Audi A7 I