Szukaj

Usterki Renault Master II

Renault Master II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane indywidualne usterki Renault Master II

nierówna praca silnika i samoczynne wyłączenie
  • Renault Master II 2.2 TD 90KM 66kW 1998-2003
  • silnik
Na tablicy palą się kontrolki od świec, serw oraz poduszka powietrza.Silnik zapala ale po chwili podczas jazdy odczuwa się nierówną pracę silnika, tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry i odczuwa się utratę mocy, później duży hałas a przy tym kopcenie jak z parowozu, przerywanie i w efekcie samoczynne wyłaczenie silnika. Nie da się go...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
słabe osiągi
  • Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003
  • układ wtryskowy
Witam. Problem jest następujący: przed wymianą końcówek wtryskiwaczy autko osiągało predkość max ok 140 km, teraz po wymianie to tylko ok 115km/h. Nie wiem w czym jest problem, czy w końcówkach czy może pompa daje już słabe ciśnienie. Turbine słychać jak się włącza. I mam jeszcze jedno pytanie. Z rana jak zapalę(bez problemu) auto zapach...
Oczekuje na rozwiązanie
Podczas jazdy świeci się kontrolka świec żarowych.
  • Renault Master II 2.5 TD 120KM 88kW 1998-2003
  • instalacja elektryczna
Zaczęło się od tego, że prędkościomierz zaczął szwankować. Kilka razy miał lekkie skoki, później nie wskazywał aktualnej prędkości - sporo zaniżał, aż w końcu wskazówka spadła do zera i do tego przestał zliczać kilometry. Następnie nagle zaświeciła się kontrolka od świec żarowych. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu kontrolki jak...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Jak?
  • Renault Master II
Proszę o pomoc kupiłem Mastera furgon 2.5d w idealnym stanie do prędkości 70 jest komfort ale powyżej 80 wytwarza się taki rezonans ze nie idzie wytrzymać czy to jest normalne w wolnossącym 2.5 (może mam krótką skrzynie prędkość max 125)
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Falujący obrotomierz.
  • Renault Master II 2.8 TD 110KM 81kW 1998-2003
  • inne
Witam. Gdzie szukać przyczyny falowania obrotów na obrotomierzu. Silnik pracuje normalnie, tylko po uzyskaniu obrotow pow 2,5 tys obrotomierz skacze i faluje. Dodam, że w alternatorze wymieniano szczotki i pierścienie. Po mocnym naciągnięciu nowego paska na chwile się stabilizuje i po pewnym czasie od nowa żyje swoim życiem....
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Master II