Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Volkswagen Golf IV - Typowe usterki

Volkswagen
Golf
IV
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Volkswagen Golf IV
lista silników Volkswagen Golf IV
Pb Benzynowe
On Diesla
Pokaż

Volkswagen Golf IV - szczegóły typowej usterki

Awaria skrzyni biegów (ścinanie nitów).

Volkswagen Golf IV
~Sławek
dodał 18.02.2009 10:11:23

Komentarz

Paskudna sprawa, w większości przypadków wymiana konieczna skrzyni - ja kupiłem po regeneracji i koszt ok. 2300,00 zł z wymianą

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

11
220

od 15 do 30

20
195

od 30 do 45

2
187

od 45 do 60

1
185

od 60 do 75

1
184

od 75 do 90

2
182

od 90 do 105

3
179

od 105 do 120

5
174

od 120 do 135

20
154

od 135 do 150

10
141

od 150 do 165

41
98

od 165 do 180

9
77

od 180 do 195

14
55

od 195 do 210

12
39

od 210 do 225

7
25

od 225 do 240

1
22

od 240 do 255

3
18

od 255 do 270

3
11

od 270 do 285

2
9

od 285 do 300

1
8

od 300 do 315

0
7

od 315 do 330

0
7

od 330 do 345

0
7

od 345 do 360

0
7

od 360 do 375

1
6

od 375 do 390

0
5

od 390 do 405

0
5

od 405 do 420

0
5

od 420 do 435

0
5

od 435 do 450

0
4

od 450 do 465

0
4

od 465 do 480

0
4

od 480 do 495

0
4

więcej niż 495

1
3
Komentarze kierowców (66 komentarzy)
~Maciek
11
|
1

Mam Pytanie Mam Golf IV 1.9 TDI (110KM) nie wchodzi mi wsteczny bieg jedzie auto do przodu co mam robic?

26.11.2014 16:28:13 | napisz odpowiedź
~Unowski
4
|
0

Witam mam golfa IV 98r 340 tys i chyba wlasnie zerwalo nity bo kola blokuja gdy ruszam

14.11.2014 20:13:23 | napisz odpowiedź
~ssylwek
15
|
8

Czy istnieje możliwość zblokowania skrzyni podczas jazdy? Bo mam problem ze skrzynią, mianowicie terkotanie słyszalne podczas zwalniania na każdym biegu, jak i na luzie. Golf IV tdi 101 km, skrzynia EUH 2002r., kupiony z holandii, licznik wskazywał 192 tys, teraz ma 204 tys... Licznik pewnie cofnięty

17.05.2014 20:19:45 | napisz odpowiedź
~MC
1
|
4

WITAM
MAM PROBLEM WYMIENIŁEM CALE SPRZEGŁO W VW BORA 1.9 TDI 90KM
I GDY RUSZAM TO COS HAŁASUJE I GDY JADE POW 100 TO TEZ COS HAŁASUJE NIE MAM POJECIA CO TO JEST

06.04.2014 12:04:42 | napisz odpowiedź
~mechanik
9
|
8

co jest tanie to jest drogie w utrzymaniu to francuzy , a co drogie to tanie w utrzymaniu , vw , audi ,skoda

09.07.2013 19:16:53 | napisz odpowiedź
~xyz
5
|
5

golf 4 to dobry wybor co moze lepiej francuza kupic tam dopiero drogie czesci nigdy w zyciu

09.07.2013 19:05:47 | napisz odpowiedź
~marcin131
3
|
0

wada nie jest az tak seryjna kazda skrzynia siada z czasem , to byly roczniki 98 i 99 w 00 sporadycznie , mialem 3 golfy 4 1,6 i niebylo problemow , ale chyba golf 2 i 3 byly niezastapione

09.07.2013 19:03:12 | napisz odpowiedź
~mąż
15
|
0

Dzień dobry mam golfa IV 99 1.6 benzyna i tak s****iałe są te samochody, że *******ca można dostać ja już 4 raz wymieniam skrzynie w przeciągu 6 lat nie wiem kto to wymyślił ale ten ktoś jest beznadziejny. Pozdrawiam

09.07.2013 16:50:56 | napisz odpowiedź
~Grzegorz
18
|
6

posiadam golfa 4 1.9 TDI 2001.i poszedł mi 5 bieg a dokładnie mówiac obrobiło frez na wałku i zebatce 5 biegu , rerszta biegów ok. co prawda ma sporo przejechane bo 320 tys ale do tej pory nie miałem zadnej awarij. co radzicie naprawic ta skrzynie czy wymienic na inna.

01.06.2013 20:13:04 | napisz odpowiedź
~wronek
7
|
1

Witam
Mam problem przy skrecaniu w lemym przednim kole mam jakieś stukanie wiecie co to moze byc ?

21.04.2013 01:12:24 | napisz odpowiedź
~Matias
5
|
14

Witam..może mi ktoś pomóc? Mam golfa IV 1.9 SDI 99r i probelem jest nastepujacy...gdy wrzuce wsteczny bieg a nastepnie chce wrzucic 1..skrzynia jest,rozlegulowana`i na tak zwane oko moge wrzucic bieg pierwszy natomiast jak dojde juz do biegu 5 to wszystko wraca do norlmy..kazdy bieg wchodzi norlmalnie...co moze byc przyczyna?

23.03.2013 21:59:16 | napisz odpowiedź
~kwit
3
|
4

zybi mialem to samo tez mi to padlo, a scislej mowiac rozlecial sie ten caly koszyczek itp mechanik mi to poskladal i jest ok , ale nie jest to amo co bylo na poczatku tzn troche dretwo chodzi ( ale chodzi :) ) ogolnie to bylem z tym najpierw u jednego mechanika ktory stwierdzil ze to linki zmiany biegow , tyle ze je kupujesz z calym mechanizmem bo sa niemienialne to kosztuje ok 100zl moze wiecej moze mniej zalezy jak trafisz i uwazaj bo jak masz 1998r to pewnie masz linki starego typu a jest tego z 5 rodzaji takze musisz uwazac i dobrze sprawdzic przed zakupem

16.03.2013 14:23:27 | napisz odpowiedź
~Zybi
7
|
0

kukla

08.01.2013
mam golfika tez 4 dzisiaj pojechałem do kuzyna było wszystko ok lecz kiedy odpaliłem auto to 1,2 i wstecznego nie mam co zrobić?
U mnie dzisiaj zdarzyli się tak samo. Wszystko było ok i nagle bez powodu, został tylko 3 i 4 bieg. Na mój gust nie działa mechanizm wyboru biegu (w prawo i lewo po ruchu lewarkiem)bo włączanie działa skoro 3 i 4 wchodzą. Czy to może cięgło sztywne? Mam Golfa 1.6 z 1998 r.

13.01.2013 16:42:04 | napisz odpowiedź
~AMA
7
|
1

KUPIE CZESCI ZE SKRZYN BIEGOW VW AUDI SEAT SKODA CAŁE SKRZYNIE LUB USKODZONE ( ORAZ MOGE NAPRAWIC KAZDA ) 721-180-147

09.01.2013 02:19:32 | napisz odpowiedź
~kukla
3
|
0

mam golfika tez 4 dzisiaj pojechalem do kuzyna bylo wrzystko ok lecz kiedy odpalilem auto to 1,2 i wstecznego nie mam co zrobic?

08.01.2013 20:13:20 | napisz odpowiedź
zebastianelektryk
1
|
0

witam kolegów ja mam 24tys przejechane w golfie 4 1,9tdi 110koni zaczęło stukać mi i myślałem ze przegub mi zaczyna walić i po pewnym czasie straciłem bieg i poleciał mi olej i myślałem ze zerwało mi nity ale co okazało się ze obudowa łożyska się rozleciała i wałki łożyska uszkodziły obudowę skrzyni biegu i cześć łożyska wpadły w napęd satelit i połamało zęby i powiem ze co ma się stać to i tak się stanie ja tak samo myślałem o nitach bo ciągam przyczepki a okazało się co innego.pozdrawiam

04.01.2013 21:14:34 | napisz odpowiedź
anonimowy kierowca
0
|
0

WITAM CZY KTOS WIE CO TRZEBA ZROBIC U GOLFA3 Z LEWARKIEM SKRZYNI BIEGÓW BO NIE MOŻNOA ZNALEŚ BIEGÓW BO JEST COS ROZBITE CZY TO SIĘ DA WYMIENIĆ

26.11.2012 20:16:56
~Chmielu1702
1
|
2

mi w 1.8t zerwalo nity przy przebiegu 200 tys, rozwalilo obudowę i wyciek olej, mimo to auto normalnie jechalo:)

13.11.2012 20:15:30 | napisz odpowiedź
~luka
0
|
1

IV´99 1,4 16V.
A ja już w tym roku drugi raz robię...
W kwietniu wymieniłem na używkę z rozbitka. Pochodziła pół roku. Teraz zastanawiam się co robić; czy regenerować (może macie jakieś namiary?), czy może kupić kolejną używkę.

06.11.2012 22:59:15 | napisz odpowiedź
~petro
7
|
0

witam nity zrywa w wszystkich 1.6 1.4 1.9sdi jedyna rada
zamiana nitów na śrubo-nity

25.10.2012 11:41:21 | napisz odpowiedź
~Zenek
0
|
4

W moim przypadku koszt skrzyni po regeneracji 2100 z tym że czeka mnie jeszcze wymiana lewarka bo przy przebiegu w granicy 260 tys kłopot z włączeniem 1 i 5 skrajnych biegów.Spalanie za to rewelacja przy 1.9 sdi w mieście ok.6 litrów

24.10.2012 20:08:28 | napisz odpowiedź
~tadeusz
5
|
1

czeste awarie silnika z powodu waldliwych nitow ktore rujnuja silnik bo wpadaja do srodka .potem juz tylko wymiana silnika lub reperacja dluga i kosztowna .golf 4 variant 1,9 tdi 101 ps 2006

07.08.2012 21:02:11 | napisz odpowiedź
~waw.kumpel
2
|
0

podczas jazdy silnik stracil moc motor zaczol wibrowac mialem wrazenie ze zaraz wyskoczy z pod maski.diagnoza 2 cylinder feler plus pompa .dlaczego bo vw zaczol oszczedzac na jakosci.ogolnie auto udane ale po tej awari i kosztach to moje ostatnie vw auto.nie bede juz sprawdzac golfa 5 bo za duzo jest w naprawach a serwisu pelne .czas na zmiany bo juz nie mam zaufania do niemca

01.08.2012 17:48:37 | napisz odpowiedź
~grzegorz
4
|
0

czy dotyczy to również diesli

01.07.2012 18:19:42 | napisz odpowiedź
~wk
1
|
0

Cześć---Golf 4 2001r. ---180.000km---narazie nic nie zauważyłem ze skrzynią.

14.05.2012 08:52:39 | napisz odpowiedź
~Szajswagen
3
|
1

jak będzie kupowali skrzynię biegów (nie ważne czy ze szrotu czy regenerowaną). To najważniejsza rzecz - zwrócić uwagę na oznaczenia skrzyń !!!!!! Są to trzy literowe kody wybijane na samej skrzyni, dodatkowo umieszczane na nalepce w bagażniku. U mnie był to kod ERT. Inne popularne to, np DUU. WAŻNE jest, aby kupić skrzynię z TAKIM SAMYM KODEM!!! Znajomy mechanik powiedział mi, że w jednym GOlfie 5 razy wymieniał skrzynie, bo właściciel kupował na własną rękę i za każdym razem mu złą wciskali. A za każdorazową wymianę zapłacicie...Nie słuchajcie sprzedawców którzy będą wam wciskali, że skrzynia DUU pasuje do autka, gdzie potrzeba jest skrzynia z kodem ERT (tak było u mnie). Mogą tam być inne przełożenia! Nikt nie da wam gwarancji, że ten silnik będzie po 1 lub 2 latach używania z inną skrzynią działał... W ASO powiedzieli, że jeśli oni by mieli wymieniać w moim aucie skrzynię to tylko na taką jaką zamontował do niej producent. Tyle w temacie. Powodzenia

11.04.2012 10:34:16 | napisz odpowiedź
~SzajsWAGEN
10
|
0

Witam. W moim Golfie rok prod. 2000r., 1.6 benzyna stało się to samo. Słabej jakości nity (łebki nitów) odpadają (na dno skrzyni) do pewnego momentu jak się jeszcze tam mieszczą jest ok, jednak w pewnym momencie jeden z nitów dostał się pomiędzy koło zębate a obudowę skrzyni. Obudowa pękła, natychmiast wyciekł cały olej przekładniowy. Uszkodzeniu uległ mechanizm różnicowy - auto trzeba było holować. Na szczęście nie doszło do zablokowania kół. Awarii - zdaniem mechanika nie dało się uniknąć. Nie ma żadnych objawów. Jest to WADA FABRYCZNA. Skrzynię trzeba wymienić. Nie wiem jaki koszt byłby potrzebny na naprawę, ale się nie opłaca. W grę wchodzi praktycznie wymiana całego wnętrza skrzyni plus spawanie obudowy. Co zrobiłem: Zrezygnowałem z zakupu skrzyni ze "szrotu (koszt ok 1200 zł). Kupiłem za 1660 zł (z przesyłką) skrzynię regenerowaną. Starą skrzynię trzeba odesłać do firmy regenerującej. Otrzymałem gwarancję na pół roku. Przynajmniej mam pewność, że się ponownie to nie stanie. Nity w skrzyniach regenerowanych wymieniane są na 4 razy mocniejsze śruby. Puki co działa dobrze. Do zakupu skrzyni trzeba doliczyć koszt wymiany u mechanika (ok. 300zł). Podsumowując. Do awarii doszło przy 145000 km. Zdaniem mechaników do powszechna sprawa w Golfach (3,4 i nawet 5 generacji). Ta sama awaria dotyczy całej grupy aut VW. Zwłaszcza Bora, Octavia, Leon, Audi A3. Producent nie zrobił nic, aby zapobiec tego typu sytuacji. W ASO można sobie kupić nową skrzynie za 6500 zł plus wymiana (przy czym starą trzeba zdać). Jeżeli w waszym autku dochodzi do jakiś stuków, szumów, wybijania 2 biegiu (u mnie zdarzyło się to kilka razy - zignorowałem) najlepiej od razu !!! jechać do mechanika. Kupić zestaw naprawczy w ASO (ok.400 zł śruby - zamiast nitów) i wymienić ! Tak czy inaczej zawiodłem się na GOLFIE i całym VW... Legendarność tej marki i modelu opiera się moim zdaniem na niezawodności Golfów 2 generacji...to tyle. Tak czy inaczej tak poważna awaria przy przebiegu 145tys km negatywnie rzutuje na moją ocenę Golfa.

11.04.2012 10:19:43 | napisz odpowiedź
~Piotrek
1
|
1

Objawem jest początkowe szarpanie (najpierw na 2-gim biegu później na wszystkich. Rada - gdy pojawi się powyższy objaw natychmiast do mechanika, a może się da uratować skrzynię stosując zestaw naprawczy (śruby zamiast feralnych nitów). Mi zabrakło do warsztatu samochodowego 2km - efekt: dziura w skrzyni jak pięść, wyciek oleju i holowanie. Golf IV 1.6 16V, skrzynia ERT, koszt naprawy: 1700zł.

22.03.2012 21:26:17 | napisz odpowiedź
~Gofer
7
|
0

Powiem tak Jeżeli kiedyś przyszło by mi znów kupić jakiś samochód to na pewno nie był by nim Golf IV bynajmniej z 98r. 1.6 benzyna. Podczas rocznego jego posiadania poznałem wszystkie usterki włożyłem ponad 3 tys zł, a mianowicie, uszczelka pod głowicą, czyszczenie przepustnicy, zamki, mikrofiltry, amortyzatory, czujniki, brzęczyk świateł, mechanizm szyb i oczywiście skrzynia biegów którą właśnie robię, wiec naprawdę nie kupujcie nigdy tego samochodu bo marka VW zeszła na psy dobrze wam radzę. Pozdro

13.02.2012 21:49:41 | napisz odpowiedź
~Grzegorz
1
|
0

Kupię skrzynie Golf IV 98r. 1.6 B. 782-076-853

08.11.2011 20:40:35 | napisz odpowiedź
~kevinek
2
|
0

Z tego co mówił mój mechanik, to usterka nie dotyczy aut produkowanych od 2001 roku.

25.10.2011 08:40:51 | napisz odpowiedź
~misys
1
|
0

naprawa skrzyn biegów golf 4 1,4 1,6 1.9sdi :) cena od 500-800zl .. Zielona góra nr 668960825

23.01.2011 20:08:54 | napisz odpowiedź
~Zły
1
|
1

Hej znalazłem forum i są wyznaczone modele skrzyń z wadą dla zainteresowanych http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=109535 Pozdrawiam

13.08.2010 15:47:41 | napisz odpowiedź
~Zły
4
|
0

Witam, Mi padła skrzynia przy 150tys Rok 2000 silnik 1,4 16V

13.08.2010 15:27:17 | napisz odpowiedź
~kokerek
0
|
0

mam do sprzedania skrzynie ma sciete nity sprzedam niedrogo

05.08.2010 23:22:24 | napisz odpowiedź
~matt
2
|
0

naprawa skrzyn biegów golf 4 :) cena od 500-700zl .. Zielona góra nr 668960825

03.06.2010 22:30:24 | napisz odpowiedź
~lot009
0
|
1

Na jakie nr trzeba uważać??

02.06.2010 19:12:27 | napisz odpowiedź
~mattt
0
|
1

naprawa skrzyn biegów golf 4 :) cena od 500-700zl .. Zielona góra nr 668960825

19.05.2010 15:46:35 | napisz odpowiedź
~stefa
0
|
0

miałam nowego Golfa tydzień (300 km )w czasie jazdy całkowicie zawiodła DSG , odjechałam lawetą

01.05.2010 10:12:58 | napisz odpowiedź
~siwa
0
|
0

szukam skrzyni biegów vw golf 4 rocznik 98. niedrogo.kontakt 504099326

17.03.2010 21:23:11 | napisz odpowiedź
~piotr
1
|
0

szukam skrzyni golf IV 1.6 benzyna 99r. 512394833

01.03.2010 20:30:06 | napisz odpowiedź
~Vw Zone
0
|
0

przemo na jakie numery seryjne mam uważażać?

21.02.2010 20:24:45 | napisz odpowiedź
~mich
0
|
0

Golf 1.4 1999r. U mnie skrzynia biegów padła przy 186 tyś km. Zerwanie nitów, biegi same wyskakiwały, autko wyzygało olej. Koszt naprawy skrzyni 1200 pln (u zaufanego mechanika), u kogoś innego pewnie znacznie więcej.Ukryta wada fabryczna, VW zastosował marnej jakości nity, producent problem znał nic nie zrobił. Ja osobiście już nigdy więcej samochodów z grupy VW nie kupie. pozdr.

09.02.2010 18:25:23 | napisz odpowiedź
~Pico
5
|
2

Panowie jeżeli ktoś ma to proszę podajcie nr seryjne aut z wadliwymi skrzyniami na nitach...a przynajmniej roczniki aut

05.02.2010 13:12:08 | napisz odpowiedź
~Krystian24
1
|
5

witam serdecznie potrzebuje informacji lub porady
mianowicie mam golfa IV 1,9 tdi z 99 manualna skrzynia biegów i jak wzucam 4 bieg to buczy(w czasie jak z sprzęgła spuszczam )co jest przyczyna? dodam ze mam auto 4 tyg...proszę o pomoc! krystianpatryk@op.pl

15.01.2010 15:26:41 | napisz odpowiedź
~adamus_v
3
|
2

Spotkało mnie to samo w poprzedniej IV `98 którą jeżdziłem. Wymieniłem całą skrzynię na używkę a po czterech miesiącach zmieniłem na model `02. Jeżdzę nim bez problemów 1,5 roku.

01.12.2009 09:53:31 | napisz odpowiedź
~michael872
13
|
5

mam problem ze wstecznym,wchodzi normalnie ale gdy cofam wydaje dzwiek podobny do klekotu diesla im szybciej jade do tyłu tym szybciej klekocze,o co chodzi?co to moze byc i ile to moze kosztowac??

09.11.2009 09:30:34 | napisz odpowiedź
~dzak
0
|
0

kupilem vg 4 1998r po przejechaniu 40 km ciezko wchodzi 1 i wsteczny zgrzyta co moze byc za przyczyna 1.9sdi

07.11.2009 22:55:27 | napisz odpowiedź
~andrzej
0
|
0

w Warszawie koszt po regeneracji 1200 ze zdaniem starej.Zamiast nitów mocne śruby

17.10.2009 17:12:09 | napisz odpowiedź
~shorty
0
|
0

... witam serdecznie potrzebuje informacji albo w zasdzie porady nie wiem czy tutaj mozna ale zaryzykuje i napisze ... mianowicie mam golfa IV 1,9 tdi z 99` roku w automatycznej wersji skrzyni biegow ... problem polega na tym ze jak jade do predkosci 110 km/h to wskazowka predkosciomierza pokazuje poprawna predkosci po wyzej tej predkosci nie co skacze w przedziale 100 -120 km/h i nie chce dalej sie przemiescic i pokazac predkosci powyzej 120km/h ... czy moze to byc impulsator czy moze cos innego nie wiem od czego zaczac szukac problemu ... dzieki i pozdrawiam

04.10.2009 22:17:12 | napisz odpowiedź
~Edyta
0
|
0

jakie numery mająte wadliwe skrzynie bo mi się właśnie popsuła? Mam golfa IV z 2003 roku.

29.09.2009 20:38:53 | napisz odpowiedź
~robert
0
|
0

sprzedam skrzynie do vw z nowym sprzeglem , taniutko kontakt na remokrzan@gmail.com

23.08.2009 09:13:35 | napisz odpowiedź
~rifo
2
|
0

witam koledzy do kturego roku były awarie skrzyni biegów golf 4

23.08.2009 07:31:15 | napisz odpowiedź
~piotr
0
|
0

Mam problem z stecznym biegiem gdy temperatura spadnie ponirzej 0 to nieidzie wkleszczyc biegu co morze byc przyczyna

23.07.2009 20:16:36 | napisz odpowiedź
~moris112
0
|
0

do PRZEMO jestem zainteresowany obudową do skrzyni jeśli jeszzce jest aktualne prosze o kontakt na moris112@wp.pl

15.07.2009 15:23:10 | napisz odpowiedź
~Bigas
0
|
0

A jak sprawdzić które skrzynie są trefne ?

08.07.2009 12:22:49 | napisz odpowiedź
~test
0
|
0

test AdWords, usunąć

02.06.2009 15:27:10 | napisz odpowiedź
~aro
0
|
0

do PRZEMO jestem zainteresowany trybami do skrzyni, jezeli jeszcze aktualne prosze o kontakt a.molo@interia.pl

18.05.2009 13:25:06 | napisz odpowiedź
~aro
0
|
0

do PRZEMO jestem zainteresowany trybami do skrzyni, jezeli jeszcze aktualne prosze o kontakt a.molo@interia.pl

17.05.2009 22:11:00 | napisz odpowiedź
~przemo
0
|
0

po rozkreceniu skrzyni i poczytaniu fachowej dokuemntacji wnioski:
1: jak juz sie zetna - nie warto robic, chyba ze tryby sie nie przegrzały
2: jesli juz kupujesz uzywana skrzynie - SPERAWDZ jej nr seryjny bys bubla nie kupił - pare złotych kosztuje ale pewnosc jest... u mnie wymianka skrzyni + tarcz sprzęgła (z robotą 2100zł)i po 200km narazie fajnie, ale sprawdziłem numery zanim kupiłem....
PS gdyby ktoś potrzebował obudowę lub tryby do skrzyni - mam na zbyciu (1,6 SR 190tyś nakulane)

06.05.2009 19:20:29 | napisz odpowiedź
~przemo
0
|
0

a po takiej awarii warto naprawiac?
mi scieło nity, zrobilo dziurew skrzyni ze olej wylecial, przejechalem ok 80 km nim sie skapnąłem, po dolaniu oleju ok 30 km jedzie sie bez zadnych problemow; biegi lekko chodza, nic nie buczy, wystarczy zakleic dziure czy wymienic skrzynie?

06.05.2009 01:41:59 | napisz odpowiedź
~Youzeq
2
|
0

Problem dotyczy krótkiej serii samochodów, więc nie jest to problem typowy.

W ASO po numerach seryjnych doskonale wiedzieli, w której skrzyni użyto wadliwych nitów, które trzeba wymienić. Co lepsi mechanicy również o tym wiedzieli... więc do kogo pretensje?

Gorzej jak ktoś serwisował w ASO a "specom" nie chciało się sprawdzić numerów seryjnych oddanego do przeglądu auta. A mało kto ma złudzenia jak działają autoryzowane serwisy w Polsce.

04.05.2009 12:23:00 | napisz odpowiedź
~Sławek
0
|
0

Paskudna sprawa, w większości przypadków wymiana konieczna skrzyni - ja kupiłem po regeneracji i koszt ok. 2300,00 zł z wymianą

18.02.2009 10:11:23 | napisz odpowiedź