Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Volkswagen Golf IV

Lata produkcji: 1997 - 2006
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Dane techniczne Volkswagen Golf IV

Silniki

Moc silników 68-240 KM

Poj. silników 1 390-3 189 cm3

Prędkość maks. 160-247 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,6-18,5 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Volkswagen Golf IV

Średnia ocena modelu

na podstawie 1248 opinii

3.97

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Ergonomia

+ Widoczność

Wady

- Drobne usterki

- Wyciszenie

- Stosunek jakość/cena

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (76%)
NIE (24%)

Wybrane oceny kierowców Volkswagen Golf IV

Samochód ma swoje mocne strony jak i dużo słabych. Mimo kiepskiego silnika 1.4 daje radość z jazdy, dobre prowadzenie, duże poczucie ... więcejbezpieczeństwa na drodze.Po zakupie gdy zacząłem nim jezdzić cieszyłem się, dawał naprawdę sporo frajdy do czasu... .Po kilku miesiącach rozpoczął się koszmar usterka goniła usterkę. ( o tym już pisałem).Byłem tym ogromnie zaskoczony miałem wcześnie starszą Ibizę, VW Polo i nie było takich problemów.Dobiła mnie awaria silnika, z tego co czytałem na forach to są typowe sprawy, dlatego samochód sprzedałem by uchronić się przed kolejnymi kosztami. Reasumując GOLF IV to straszna lipa, dziwę się koncernowi VW, że wypuszcza takie samochody i toleruje taką marną jakość. Samochód fajny, gdy by tylko nie ta ogromna usterkowość !!!. NIE POLECAM ukryj
dodano 13.02.2010 przez
Golf IV TDI 90 KM to samochód dla ludzi ceniących sobie niezawodność, oraz ekonomię. Osiągi zapewniane przez ten silnik są ... więcejwystarczające. Jak trzeba łyknąć TIRa to się go łyka bezstresowo bo silniczek naprawde fajnie się odpycha :) Co do wyglądu jest to ciągle ładne auto i może się podobać. Mi się podoba nawet bardzo :) Blacha w pełni ocynkowana dzięki czemu o rdzy możemy zapomnieć. Producent daje 12 lat gwarancji na lakier i perforacje blach więc to o czymś swiadczy. ukryj
dodano 11.04.2012 przez
Silnik jest najsłabszą rzeczą w tym samochodzie. O ile z innymi rzeczami można się pogodzić to z tym chyba nie. ... więcejSilnik to wada konstrukcyjna dużo osób ma podobne problemy. Chodzi o to że silnik bierze niezliczone ilości oleju. Ja w swoim egzemplarzu a był to dość zadbany egzemplarz, ( miał przejechane zaledwie 130 tys km) musiałem dolewać olej co jakieś 2-3 tygodnie czyli po przejechaniu jakiś 1500- 1700 km. Jest to chore nikt nie mógł sobie z tym poradzić, żaden z mechaników. Czytałem szukałem na różnych forach i wychodzi na to że ten silnik 1,4 16V tak po prostu ma. Do tego dochodzi okres zimowy który dla tego samochodu jest katorgą, kilka razy wywaliło mi olej bagnetem i korkiem przy temperaturze -15 -20 st celcjusza. Zaznacze że jeździłem na sprawdzonym półsyntetyku Castrola. Winą była zapchana odma. Do tego silnik regularnie wyrzucał olej do filtra powietrza, cały filtr zabadziany smarem czarnym. Nie polecam kupna tej jednostki silnikowej, golfiki to fajne samochody mam do nich słabość bo to mój drugi egzemplarz ale nie z tym silnikiem. Do tego jeśli miał już mało oleju to spalanie rosło nawet do 10 litrów w cyklu miejskim. Więc jak na tak małą jednostkę to wynik skandaliczny. samochód miał problem z wciekaniem wody do kabiny samochodu. Problem był tego rodzaju że woda skapywała podszybiem do filtra kabinowego i tamtędy kanałem na wycieraczkę. Efektem tego było cały czas mokra podłoga od strony pasażera. To dość poważna drobnostka gdyż niedaleko w słupku drzwiowym leci gruba wiązka kabli może dojść do zwarcia. ukryj
dodano 12.10.2012 przez
Mam go od 5 lat.Oceniam 2 raz ponieważ jestem bogatszy o nowe doświadczenia.(nie patrzcie na opinnie ludzi którzy dopiero co ... więcejkupili auto i już biora się do oceny). Jest to samochód na wskroś przeciętny taki dla Kowalskiego. Na temat wyglądu nie ma co wiele pisać , jaki jest golf każdy widzi ja go zaakceptowałem, mi się podoba. Zrobiłem przez 5 lat 60 tys , wiem że to niewiele ale ogólny przebieg to 290 tys. a to już coś. Auto ogólnie bardzo polecam , był to wierny toważysz podróży przez te lata. Tylko raz musiałem pojechac nagle do warsztatu (Alternator). Czwóreczka ma wiele plusów i jest bardzo fajnym autkiem na którym mozna polegać. główne zalety to tania eksploatacja, stosunkowo niska awaryjność, doskonały dostęp do serwisu i części. Minusy to: niezbyt duże wnętrze szczególnie z tyłu, przeciętnność (dla niektórych to wręcz plus) Proszę się nie zrażać tym że w pozostałych działach piszę głównie o minusach auto jest naprawdę dobre , takie jak być powinno chciałbym jednak zwrócić uwagę potencjalnych kupców na pewne rzeczy. Podsumowując bardzo jestem zadowolony i OGÓLNIE POLECAM chociaż troszkę żałuję że nie kupiłem passata mógłbym jeszcze parę lat pojeździć Po narodzinach dziecka w golfie zrobiło się trochę ciasno. ukryj
dodano 19.02.2011 przez
Zobacz oceny Volkswagen Golf IV Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Volkswagen Golf IV

Pb
5,07 - 16,10
Na podstawie 578 raportów spalania
ON
4,00 - 13,63
Na podstawie 798 raportów spalania
LPG
5,97 - 14,00
Na podstawie 164 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Volkswagen Golf IV

Średnie minimalne spalanie: podane spalanie odnosi się do jazdy na odcinku około 100 km drogą mało ruchliwą z prędkością około ... więcej80-90km/h. Jazda płynna, ale czasem z wyprzedzaniem, redukcją biegów oraz światłami na skrzyżowaniach, korkami itp.. Oceniam, że można zejść do 6 l, ale przy stałej i płynnej jeździe, a to w PL jest raczej trudne do uzyskania. Średnie maksymalne spalanie: 8,5 l - przejechałem pełny bak paliwa raczej na odcinkach 10 do 30 km z średnią prędkością 30km/h. Była to częsta jazda po mieście z użyciem V biegu na odcinku 3 może 4 km z 15 km trasy. Zaznaczę tu, że i przy ciężkiej nodze pewnie bez problemu można osiągnąć wynik 10 l/100km. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie: 6,7-6,8l udało mi się osiągnąć na trasie z Niemiec przy stałych prędkościach 120-140km/h (średnią pokazał mi 94 km/h)z klimą włączoną w 40% na odcinku 650km. W przypadku trasy w Pl z Warszawy do Katowic moje wyniki to 7,2-7,8l/100km. Prędkość z jaką się poruszam to około 130km/h czasami nawet 150-160km/h (bardzo znikomy % trasy), a nawet i 60km/h. Wynik spalania zależy od warunków na drodze oraz używania klimy. Wieżę, że na wspomnianym odcinku można zejść poniżej 7l/100km, ale jazda powinna odbywać się do 110km/h z porywami do 120km/h. Pamiętajmy, że na tym odcinku trasy jest dużo ograniczeń do 70km/h oraz skrzyżowań z światłami. Proszę pamiętać, iż zużycie paliwa powyżej 130km/h dość mocno wzrasta tym bardziej jak trzeba autko często rozpędzać do tych prędkości czego winą są wspomniane ograniczenia, światła oraz często duży ruch na drodze. Tu również oceniam, że można osiągnąć wynik nawet 6,2-6,5l/100km, ale prędkość z jaką należało by się poruszać to około 100km/h. Ja osobiście tak nie potrafię - po pierwsze nie jestem przysłowiowym Emerytem, a po drugie samochody ciężarowe (TIR-y) by mnie wyprzedzały lub byłbym ich przeszkodą (wyobrażam sobie teksty na CB w śród kierowców hehehe). ukryj
dodano 13.10.2010 przez
To jest mój pierwszy VW Golf. Mieszkam i pracuję w Niemczech (Niedersachsen)od 2 lat. Samochód kupiłem w sierpniu 2013 tu ... więcejw Niemczech od pierwszej właścicielki. Miał oryginalny przebieg 193.000 km. Po zakupie zamontowałem instalację BRC SQ24i i od tego czasu jeżdżę na LPG. Moje wyniki to, autostrada: 140-170 km/h (1 os.+ bagaży na maksa 500 kg) = ok 14.7 lpg/100km droga lokalna: 80-110 km/h (1 os. bez bagażu) = ok 10.5 lpg/100km ostra dynamiczna jazda po autostradzie: 140-190 km/h (1 os. bez bagażu) = 19.5 lpg/100km. W mieście nie mam pojęcia, dlatego, że silnik potrzebuje trochę paliwa do osiągnięcia wymaganej temp. przełączenia instalacji na gaz. W lecie trwa to 1-2 min (ok.1km) w zimie 4 min (ok.3km).Dodam, że samochód posiada klimatronik i jest cały czas włączony, opony standardowe 195/65/15 ciśnienie 2.8 bar (trochę większe, ze względu na ilość bagażu jaką wiozę za każdym razem do Polski). Jeszcze ciekawostka z boxem na dachu (Sportac 480 duży)samochód pali więcej średnio + 2-3 lpg/100km. Więc warto nie jeździć z nim niepotrzebnie na dachu. W tej chwili przejechałem ok. 10tys. km na lpg i co mogę zauważyć, to błąd silnika (check engine) który się zapala czasami. W serwisie BRC powiedzieli mi że to przyczyna złych wskazań katalizatora (gaz spala się w wyższej temp) nie wiem ile w tym prawdy, ale nie miało to do tej pory żadnego wpływu na pracę silnika, a sprawdzałem to dwukrotnie w serwisach. Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że największy wpływ na zużycie paliwa ma technika jazdy i stan samochodu (banalne, ale to prawda) ciśnienie w oponach, spokojna i w miarę płynna jazda, nie przekraczanie przy tym silniku obrotów pow. 3tys. wymiana filtrów, świec i regularna kontrola instalacji lpg to cały klucz. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego modelu :) ukryj
dodano 07.12.2013 przez
Chciałbym sprostować uwagi co do wielkiego spalania GOLFA MK4 z zamulonym (fakt) motorem 1,4 16V 75KM... Otóż może on spalić i ... więcej11l PB przy agresywnej jeździe w mieście nie schodząc poniżej 4000rpm, ale może i spalić 5.9l LPG/100km w trasie !! Gdy stałem się szczęśliwym posiadaczek w/w Golfika jeździłem dośc ostro chąc się nim nacieszyć... z czasem mi to przeszło i ze względu na długie dystanse jeźdzłem spokojniej i w mieście omijając wielkie korki a natrafiając czasami na jakieś mniejsze spalał mi 6.5 l PB, mieszanie 5.7 a w trasie 4.8... Jeźdzę dużo myślałem o Swapie silnika na niezniszczalny 1.9 TDI 90KM o kodzie ALH... w konsekwencji będąc przeciwnikiem Gazu (tak kto go nigdy nie miał zawsze będzie uważał, że on rujnuje doszczętnie podzespoły silnika i gniazda zaworów)jednak zdecydowałem sie na założenie instalacji w początkowych dniach Lipca 2009 roku. Pierwsze spalanie w mieście wyniosło 8.05l LPG/100km po porstu pomyślalem REWELACJA !! Jeżdzę zmieniając biegi przy 2000-2200rpm ... wszystko się da robić i wcale nie zawalam drogi !! Jeżdzę oszczędnie ale z jajem... Spalanie gazu obecnie na oponach 185/65/15 wynosi 6.7-7.2 w zależności od dystansu przejechanego w mieście. Prędkości na trasie (wsie) 50-90 natomiast na obwodnicy Krakowa różnie 90-120km/h. Olej Mobil 1 -> 5W-50, troszkę go spali co jest niestety juz fabryczną wadą chyba każdej 1.4... Ogólnie na duży plus POLECAM i POZDRAWIAM Użytkowników !! :) ;) ukryj
dodano 27.11.2010 przez
Silnik ATD. Wersja specjalna Ocean. Na przestrzeni 60 tysięcy km żadnych awarii, poza żarówkami, ale założyłem dzienne LEDy z automatem ... więcejwe wloty powietrza i spokój jest. I nie muszę pamiętać o włączaniu świateł. EGR elektronicznie ograniczony na minimum, zaciski hamulcowe nasmarowane smarem miedzianym, komplet śrubek, osłonek i innych częśći ;) Koła 205/55r16. Ciśnienie w oponach co jakiś czas sprawdzane. Ogólnie sam go co jakiś czas przeglądam i robię kontrolne testy za pomocą VAGa. Wymiana oleju (najtańszy oplowski do PD), tankowany najtańszymi normalnymi ON w centrach handlowych. Spalanie niezależne od obciążenia osobami, do 0,5 więcej w wakacje na klimie na południu Europy. Na autostradzie do Chorwacji z klimą i tempomatem na 150 km/h - 5.5 litra. Jak jeździ się spokojnie, zgodnie z przepisami to zużycie paliwa jest naprawdę małe. Można osiągnąć wynik ok. 3.9l/100. Przy jeździe w trasie ok. 80 km/h komputer pokazuje 4.5 l/100. W mieście zależy jak się jeździ. Do rozgrzania troszkę więcej pali średnio. Realnie przy jeździe mieszanej najczęstszy wynik spalania to 4.7 - 5.6 l na setkę. Aby przekroczyć 6 litrów na 100 trzeba wyprzedzać innych na światłach i trochę podeptać albo jeździć po 5 km od zimnego silnika. Podsumowując: Spalanie zadbanego Golfa 1.9 TDI 101 KM silnik ATD waha się od 4.5 do ok. 5.7 litrów na setkę. Jeżdżę spokojnie. Komputer po przebyciu 2000 km w mieście pokazuje wynik 5.2 l/100. ukryj
dodano 24.07.2012 przez
Spalanie jest świetne przy umiejętnym operowaniu pedałem przyspieszenia. Prowadzę dzienniczek spalania od samego kupna samochodu (w tym momencie już 1,5 roku) ... więceji wpisuję każde tankowanie z zaznaczeniem przebytej trasy i przewagi trasa/miasto. Tankowanie zawsze po sam korek, aż pistolet sam odskakuje, odpowietrzenie i znów dolewka. Wtedy samochód jest pełny :) Najniższe z najniższych odnotowane to powrót z Kołobrzegu do Wrocławia popołudniem - 3,8L/100km - nie jest to wskazanie z komputera pokładowego (którego de facto nie mam), tylko z dystrybutora i licznika kilometrów. Prędkość 80-100km/h, średnio 85km/h. Najwyższe odnotowałem zimą w górach, gdy było ślisko i z jazdą w górę po serpentynach. Wtedy to dystrybutor orzekł, że silnik spalił 6.1L/100km. Średnie spalanie ze wszystkich spalań można wyliczyć - wlałem do baku 874,14L, a przejechałem 16798km, co daje wynik 5,20L/100km. Próbowałem też preparatów, które są reklamowane jako zmniejszające spalanie i zwiększające moc - wyniki są identyczne z nimi oraz bez nich. Widocznie w silnikach na zwykłej pompie wtryskowej niewiele są w stanie zdziałać. Na chwilę obecną testuję oszczędną jazdę w cyklu miejskim. Zalałem dokładnie 9,5L ON (czyli za 50zł) w momencie, gdy w kolejce do dystrybutora zapaliła się rezerwa. Aktualnie mój trip wynosi 152km i jeszcze trochę brakuje do rezerwy. Zobaczę testowo ile da się przejechać za te "5 dych" ;) ukryj
Zobacz raporty spalania Volkswagen Golf IV Dodaj raport spalania

Publikacje o Volkswagen Golf

Przeczytaj pozostałe 86 publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Przeczytaj pozostałe 139 newsów o Volkswagen Golf

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf Euro NCAP

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014
Zobacz szczegóły
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Nowe Volkswagen Golf

nowe Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
ceny od 63 790 zł do 164 890

Volkswagen Golf VI Cabriolet 1.2 TSI 105KM od 2010

w pakiecie Cabrio

w cenie katalogowej brutto

89 890 zł

Wyposażenie standardowe
Wspomaganie układu kierowniczego, elektromechaniczne, progresywne - zależne od prędkości samochodu
Klimatyzacja "Climatronic", regulowana automatycznie, 2 strefowa
Isofix - przygotowanie do montażu 2 fotelików na siedzeniach tylnej kanapy
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet "Techniczny" (150 zł)
Pakiet "Performance" - dla pakietu "990" (8 950 zł)
Pakiet "Lusterka" (1 530 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet "Techniczny" (150 zł)
Pakiet "Performance" - dla pakietu "990" (8 950 zł)
Pakiet "Lusterka" (1 530 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 114 oferty Volkswagen Golf

Dealerzy Volkswagen

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Modlnica

małopolskie, Modlnica, Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

WOJTANOWICZ

WOJTANOWICZ Volkswagen Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Strachowskiego 21-25

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Nowy Sącz

małopolskie, Nowy Sącz, Tarnowska 159

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Suchy Las

wielkopolskie, Suchy Las, Obornicka 149

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Volkswagen Golf

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

24 495

Przejechany dystans

2 854 474 zł

Zatankowanego paliwa

675 248 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

4 397

Wydanych pieniędzy

1 221 680 zł

Średnie wydatki na auto

1 051 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

5 556

Wydanych pieniędzy

1 355 510 zł

Średnie wydatki na auto

1 167 zł

ZOBACZ 1 162 dzienniki kosztów Volkswagen Golf Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Volkswagen Golf IV

Liczba wpisów: 154
komentarzy(67)
komentarzy(42)
komentarzy(11)
komentarzy(5)
komentarzy(5)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Volkswagen Golf IV dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Volkswagen Golf IV

Liczba wpisów: 229
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Volkswagen Golf IV Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Volkswagen Golf IV

Liczba wpisów: 37
Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich ... więcejproducetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam ukryj
dodano 16.07.2011 przez
Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie ... więcejtotalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację. ukryj
dodano 26.05.2011 przez
Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do ... więcejtego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem. ukryj
dodano 25.11.2013 przez
Założyłem instalację bardzo niedawno. Myślę, że wymaga jeszcze regulacji, ale jestem zadowolony. W VW podobno czułe są przepustnice i moduły ... więcejsilniczka krokowego więc muszę te elementy wyczyścić bo nierówne obroty miałem już przed założeniem instalacji. Ceny gazu rewelacyjne:) wreszcie tankowanie przestało mnie wkurzać. Polecam zakład w Poznaniu na Lutyckiej 97. ukryj
dodano 07.05.2009 przez
Przez pierwsze 1000 km raz pojechałem na ustawienie instalacji poza tym wszystko bardzo dobrze współgra od tamtej pory wykonuję przeglądy ... więcejśrednio raz w roku , ponieważ pokonuje sporo km instalacja bardzo szybko się zwróciła spalanie około 8-9 litrów , co jak na tak mały silnik jest dobrym wynikiem . ukryj
dodano 24.02.2015 przez
Instalacja montowana w firmie Star-Gaz w Starym Sączu. Warsztat skromny ale muszę powiedzieć, że montaż instalacji profesjonalny (świetny sprzęt do ... więcejdiagnostyki silnika przed montażem). Żadnych problemów podczas jazdy. Przeglądy bardzo fachowe, szybko i sprawnie. Polecam. ukryj
dodano 25.11.2013 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf IV

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf

Ciekawostki
dodano 15.10.2012 przez
Od 1974 roku jest nim właśnie VW Golf. Właśnie to auto kupują najczęściej Szwajcarzy, tym samym udowadniając, że VW potrafi robić dobre samochody.
dodano 15.10.2012 przez
Wg. organizacji Greenpeace koncern VW robi zbyt mało dla ochrony środowiska. Wg Wolfganga Lohbecka z Greenpeace'u osiągnięcia nowego Golfa w dziedzinie ekologii są kulawe i…
dodano 12.10.2012 przez
W modelu Golfa V stelaże foteli produkowane były w Polsce, w firmie Sitech z Polkowic. Firma Sitech w całości należy do koncernu VW i produkuje…
dodano 27.09.2012 przez
Volkswagen Golf MK5 otrzymał III miejsce w konkursie na Samochód Roku 2004. Natomiast w programie Top Gear Golf GTI uzyskał miano Samochodu Roku 2004.
Sposoby wykonania czynności
dodano 30.01.2014 przez
Jest możliwość regulacji skoku tłoczka, czyli zwiększanie lub zmniejszanie szczeliny przy zachowaniu jednak momentu (obroty), kiedy się załącza turbina. A więc, odkręcamy kluczem nasadowym nr…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą