Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf IV   1997 - 2006
    Volkswagen Golf IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf IV

Silniki Volkswagen Golf IV

Lista silników:
1.4 16V (75KM), 1.6 (100KM), 1.6 (100KM), 1.6 16V (105KM), 1.6 i 16V FSI (110KM), 1.8 i (75KM), 1.8 T 20 V (180KM), 1.8 (125KM), 1.8 i (90KM), 1.8 4motion (125KM), 1.8 T (150KM), 2.0 (115KM), 2.0 (115KM), 2.3 V5 (150KM), 2.3 V5 (150KM), 2.3 VR5 (170KM), 2.3 V5 4motion (150KM), 2.8 V6 4Motion (204KM), 3.2 i VR6 24V RSI (240KM), 1.9 TDI (150KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 TDI (90KM), 1.9 TDI (115KM), 1.9 SDI (68KM), 1.9 TDI 4motion (115KM), 1.9 TDI (130KM), 1.9 TDI (96KM), 1.9 TDI (100KM), 1.9 TDI 4motion (115KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
 
Nasz test Volkswagen Golf Variant Highline 2.0 TDI

Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

TOP 10 | Youngtimery do jazdy na co dzień

Dziś stawiamy sobie pytanie: jaki samochód z dawnych lat można kupić i jeździć nim codziennie w sezonie wiosenno-jesiennym. Odpuszczamy ekskluzywne klasyki, których szkoda do codziennej eksploatacji na naszych drogach i szukamy czegoś z charakterem, nie rujnującego domowego budżetu, a przy tym ciekawego....

Volkswagen Golf GTD - sportowiec na ropę
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Któż nie chciałby cieszyć się kombinacją świetnych osiągów i precyzyjnego prowadzenia z ogromnym zasięgiem oraz niskim spalaniem? Golf GTD udowadnia, że nawet najwspanialszy scenariusz jest możliwy do zrealizowania...

Volkswagen Castrol Cup - puchary rozdane!

Pierwszy sezon markowego pucharu Volkswagen Castrol Cup dobiegł końca. Najlepiej za kierownicą wyścigowego Golfa GTI radził sobie Mateusz Lisowski.

Funkcjonalny wariant - Nowy Golf Variant
 
Nasz test Nowy Golf Variant

Golf Variant VII generacji przestał być wreszcie młodszym, a właściwie przyrodnim bratem hatchbacka. Projektowany równolegle, choć pokazany światu trochę później, może uważać się za pełnoprawnego członka wielkiej rodziny Golfów. Biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, jest nawet czymś więcej.

Przeczytaj pozostałe 46 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf mk2   79,37

Volkswagen Golf Golf mk1 2.0 16v 79,22

Volkswagen Golf 82,22

Volkswagen Golf 87,17

Volkswagen Golf 87,70

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

cinek78 84,79

LukasTD 84,29

kruk_sk 99,02

Thorne 90,23

_KEVIN_ 87,31

janek 91,51

MaArek77 96,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Planowana trasa 50km zakończyła sie na 10km
Planowana trasa 50km zakończyła sie na 10km Rodzice golfem wybrali sie do siostry w odwiedziny trasa 50km w jedną stronę zak...
Wymiana amortyzatorów tył GOLF 4
Wymiana amortyzatorów tył GOLF 4 Amortyzatory : SACHS Osłony : Odbojniki KYB Poduszki : KYB - Podnieść odkręcić...
Założenie instalacji gazowej (Nietrafione)
Założenie instalacji gazowej (Nietrafione) Wiadomo benzyna jest droga wiec posatnowiłem założyć gaz do auta jak się okazało...
Wszystkiego Najlepszego, dla wszystkich z AWC !!
Wszystkiego Najlepszego, dla wszystkich z AWC !! Spełnienia marzeń, ciepła rodzinnego, spokoju w życiu prywatnym i zawodowych a p...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

od 61 790 zł do 157 290

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (85 - 300 KM): 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT, 1.2 TSI, 1.2 TSI BlueMotion Technology, 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion Technology, 2.0 TSI

 

Diesel (90 - 184 KM): 1.6 TDI CR DPF, 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology, 1.6 TDI-CR DPF, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology, 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology, 2.0 TDI-CR DPF

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa, 7-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 1.2 TSI 85KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

hak

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet "Czujnik deszczu" - 490
Pakiet "Elementy skórzane" - 450
Pakiet "Zimowy" - 1 100

Cena katalogowa

62 990

Zobacz ofertę Volkswagen Golf 1.2 TSI 85KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Kia cee´d
1.6 GDI (135 KM)
Opel Astra
1.6 Twinport ECOTEC (115 KM)
Ford Focus
1.0 EcoBoost (125 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 70 100 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.6 16V (105 KM)

Miałem Golfa IV od nowości przez rok. Jestem totalnie rozczarowany jakością wykonania samochodu. Skrzypiąca deska, tapicerka w drzwiach, fotele. Nieprecyzyjna skrzynia biegów, żle skręcony panel środkowy. Moje auto służyło chyba praktykantom w Wolfsburgu do nauki. Pozytywnie oceniam el. mechaniczne. Przez cały rok ekspolatacji tylko raz zapaliła się kontrolka sony lambda. Po resecie czujnika w serwisie wszystko było ok. Osobny problem to jakość pracy serwisu. W aucie maiłem alarm montowany przez dealera. średnio co 2 tygodnie jeździłem do serwisu z powodu auto wzbudzania się alrmu. Nic nie poradzili. Wymienili centralkę, odłączali czujniki nie usuneli problemu. Po gwarancji pojechałem do serwisanta producneta alarmu i on naprawił problem w 30 minut. Przyczyna - niechlujny montaż. Po roku miałem wypadek i bez żlu rozstałem się w z Golfem IV. Nastęnym autem już racej nie będzie pojazd niemiecki.

dodał: matik@age.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (150 KM)

Bardzo solidna konstrukcja. Najmocniejszym punktem tego samochodu jest z pewności jednostka napędowa TDI. 90 konny trubodoładowany diesel radzi sobie z samochodem doskonale, pojazd porusza się żwawo i choć wynik nie imponuje (12 s do 100 KM/h) trzeba pamietac ze to 90 konny diesel! Sprawe moze polepszych *chip, zwiekaszajcy moc silnika o 20- osiag spada wtedy do 10,5 sekundy do 100 KM/h. Jest to naprawde oszczedny samochód: 5,5 L/100KM w cyklu mieszanym. Samochod tlumi wiekszosc nierownosci, prowadzi sie go pewnie i bardzo precyzjnie. Wsrodku jest schludnie, bardzo przestronnie (z przodu) i wszystko wydaje się być na swoim miejscu. Z tyłu ilosc miejsca nie impnuje ale jest wystarczająca. Pojemność bagażnika w pełni satysfakcjonuje: 330L a po rozłożeniu siedzeń aż 1330. Golf IV to bardzo udana konstrukcja.

dodał: Koobson
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 (100 KM)

auto ładnie, nie drogie w utrzymaniu, silnik powyzej 130km bo tak to moc za mala, skrzynia i elektyka tragedia Wspóczuje kolesiowy ktory kupil ode mnie to auto, tak sie podniecil wygladem i cena (14000zl) ze nawet nie ogladal silnika ani w srodku. Troche musial wsadzic zdrowia w doprowadzenie go do porzadku. Ty mozesz byc nastepny!!! auto za tanie bankowo ma cos zjeb** Najlepiej na zakup wybrac sie z zaprzyjaznionym blacharzem, czy bite nie bylo. lepiej dac 100zl za pomoc, niz pozniej wdawac sie w koszy jako czlowiek mlody (24 lata) przesiadlem sie z golfa na jeepa, i tak sie zakochalem w tym suvie ze nic innego juz nigdy nie kupie!! automat 2.7 CRD 400Nm i czego chciec wiecej!!

dodał: xtc
Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (100 KM)

Jak wsiadłem do wnetrza to myslałem że to FIAT ta kierownica to pożal się Boże,i ten kolor popiel jakaś nijakość . Dół jasny a powinen być ciemny. Wystrój wnetrza paskudny. Jednak najładniejszy kolor w rasowym samochodzie to czarny , zarówno deska jak i tapicerka. Nie montowanie komp. wyświetlacza w standarcie to wstyd dla Niemców. To 21 wiek zbyt mało elektroniki która już przestała być droga. Tył samochodu tozerżniety Lanos lub Seat. Te dzielone lampy z tyłu paskudne. Nie przystają do GOLFA. GOLF V technicznie napewno jest leprzy od IV ale wygląde nie różni się od przeciętniaka Lanosa czy Seata, jest poprostu brzydki brzydszy od Golfa IV taka jest prawda.

dodał: balickia@wp.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.4 16V (75 KM)

JA MAM Z SILNIKIEM 1,4 75 KM Z ROKU 99 SPROWADZAM SAMOCHODY TEGO KUPIŁEM DO DOMU JAK NA HECHBEKA JEST PONAD PRZECIETNIE, SOLIDNA KONSTRUKCJA UKŁADU JEZDNEGO I KIEROWNICZEGO, MATERIAŁY BARDZO DOBREJ JAKOŚCI I TRWAŁOSCI NIC NIE TRZESZCZY DOPRACOWANE SZCZEGÓŁY WNETRZA, PRZESTRZENNY JAK NA SWOJĄ KLASE , BAGAŻNIK JEST DOBRZE DOSTEPNY LAPIEJ NIŻ w PUNTO, DRUGI RAZ KUPIŁ BYM GO ALE TYLKO Z tdi BO MOCNIEJSZY I ELASTYCZNIEJSZY, KAROSERJA TRWALA TYLKO TRZEBA DBAC W VW ŻEBY NIE OBEDZEC A JEŚL TAK TO ZABEZPIECZYC I BEDZIE NA LATA JAK W AUDI tam nie trzeba zabezpieczac nawt jak zarysasz

dodał: ANDRZEJ

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM - galeria redakcyjna (2) Volkswagen Golf VII TDI - wersja amerykańska Volkswagen Golf VII hatchback R-Line (2013) Volkswagen Golf VI GTI Volkswagen Golf VII GTI Hatchback 5d (2013) Volkswagen Golf VII BlueMotion Concept Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM - galeria redakcyjna Volkswagen Glof VI Volkswagen Golf II - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V 1.6 i (102KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 176 komentarzy

1 026 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Golfista 1,8~Golfista 1,8

Jeste posiadaczem golfa III 1.8 75 KM z 1997r auto ekonomiczne i niezawodne,przez trzy lata nigdy mnie nie zawiodło to autko.A te carismy to można o kant dup..y roztrzaskać,dziewczyna kupiła niedawno carisme z 1996 1,6- 90 KM i juz jej skrzynia padła a silnik bierze olej.

~calibsma~calibsma

Do ~Monika S.:Sprzedam to cudo,przebieg 150 tys od dziadka nic nie stuka nie pukaSilnik igła

~proton~proton

Do ~golf serwis:mój ojciec ma carismę 1,6 glx z 1998r i nie nażeka,pali na dotyk,buda w ocynku,ogólnie dobre auto,choć ja na swojego golfa IV też nie nażekamPozdro
Ciekawe porównanie mitsu do Protona:D

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 098
Przejechany dystans
39 214 343 km
Zatankowanego paliwa
1 986 978 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 057
Wydanych pieniędzy
3 024 586 zł
Średnie wydatki na auto
1 243 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 227
Wydanych pieniędzy
3 245 572 zł
Średnie wydatki na auto
1 334 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 433)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
VW Golf Cabriolet, 1.2l TSI, LHD
2011

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Na podstawie 1444 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Jaro, dodano: 07.09.2010 12:27

Witam. mam golfa kombi IV z 2006 od pół roku. Zrobiłem nim ponad 20 tys. Chodzi super, naprawde nie mozna narzekać. Spalaniem naprawde jestem miło zaskoczony, myślałem że na forach piszą ścieme że tak mało palą- oczywiscie jeżeli nie ma się cieżkiej nogi. Średnio mi pali ok 6 litrów w cyklu mieszanym. Na trasie jak jechałem do budapesztu (4 osoby plus zawalony bagażnik po dach) przy spokojnej jeździe max 110. i bez klimy na odcinku ponad 800 km spalił mi 4.9l(naprawde nie ściemniam)Ale paradoksalnie jak jeździłem do niemiec na autostradzie pomykając 150-160 pali ok 6 l.(mam skrzynie 5ke). Generalnie auto bardzo oszczędne(choć brata bmw 320 w dieslu ze skrzynią 6tką pali mniej)ale jestem bardzo zadowolony. W mieście pali mi różnie ok 6-7 zależy czy sie spiesze czy nie. Nuie ma co sie czarować że auto spali 5 w miescie. jak jeżdze po miescie spokojnie to ok 6-7 pali(tak pokazuje komputer). Na trasie tez bywa różnie jak jechałem z wawy do białego (ok 200 km) i bardzo mi sie spieszyło gdzie 5tke wrzucałem dopiero przy 110 a na odcinkach przekraczałem 200 średnie spalanie mi z tego odcinka wyszło 7.6 l. kwestia jazdy napewno jeżdząc spokojnie w cyklu mieszanym zejdzie sie poniżej 6 litrów

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: Matti, dodano: 26.03.2010 00:41

Spalanie nie powala jest jeszcze do przeżycia heh ale to co z podwoziem się dzieje tragedia ale nie jest aż tak źle wszystko da się zrobić. Auto jak na moje pierwsze nie jest extra... ale zawsze na początek dobre narazie przez pół roku zrobiłem nim 15tyś km. Ceny tylniego zawieszenia powalają po 200zł amortyzator. Jak ktoś ma zamiar kombiaka kupić to z powodu zawieszenia/kosztów bo 95r i takie ceny ;[ porównując do Hedzbeka tylni amor- ok 100zł. Co do spalania w trasie spalanie nawet ok można zejść nawet do ok 8L gazu niemożliwe a jednak lecz miasto można się spotkać z spalaniem rzędu do 15L mówię poważnie. Na benzynce konkretne konkretny but z porównaniem z gazem spalanie max prosze wziąść poprawkę z dość ciężka nogą bo nie lubie byc ostatni no ale bez przesady nie żeby go zakatować bo motor suchutki i taki ma być. Następne auto DISEL VW/GolfIV/Bora ew. Passat , Audi/A4/A3 bądz BMW/e46 3,0 - za jakiś czas

pełny raport Volkswagen Kombi 1.8

autor: Wicher, dodano: 08.03.2010 11:53

Samochód przy jeździe w trasie (oszczędniej jezdzie ok. 70 km/h - wówczas wtedy utrzymują się obroty na poziomie 2 tys.) jest niebywale oszczędny, natomiast przy jeździe w mieście szalenie wzrasta te spalanie ... :/. W skrócie podsumuwując samochód doskonały do jazdy w trasie, ale do jazdy w mieście nie zbytnio się nadaje. Z tego co wiem to te same samochody diesla są niebywale oszczędne, gdyż w mieście spalają ok. 5 l. ropy, a w trasie 4 l. Ja na ten samochód nie narzekam. Samochód jest (jak dla mnie) dość dynamiczny - z tego co wiem jest to zasługa 16v - szybciej wchodzi na obroty :), przy okazji potrafi (bynajmniej mój - powodem tego może być obniżone zawieszenie) osiągnąć prędkość 190 km/h. Co dla mnie jest zdumiewające jak na taki malutki silnik 1.4 16v jest to zdumniewające :). A zarazem ma bardzo elastyczny silnik ... co też jest zaletą tego samochodu :)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Golf IV

Czwarta generacja Golfa weszła do produkcji w 1997roku. Został zmieniony wygląd zewnętrzny, polepszenie technologii budowy karoserii zaowocowało znacznym zwiększeniem sztywności nadwozia.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf IV
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także