Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Volkswagen Golf

Lata produkcji: 1974 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model będący protoplastą segmentu C (niższej klasy średniej). Nazwa Golf pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu. Następca legendarnego, lecz wysłużonego już Garbusa i równie duży sukces Volkswagena. Prace nad projektem Golfa rozpoczęły się już w 1967 roku, ale seryjna produkcja ruszyła dopiero siedem lat później. Od 1974 roku model doczekał się siedmiu generacji, ponad 29 milionów sprzedanych egzemplarzy (drugi najlepszy wynik w historii motoryzacji) i dziesiątek prestiżowych nagród. Golf VII debiutował w 2012 roku.

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Dane techniczne Volkswagen Golf

Silniki

Moc silników 45-300 KM

Poj. silników 999-3 189 cm3

Prędkość maks. 17-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,9-21,9 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Volkswagen Golf

Średnia ocena modelu

na podstawie 4972 opinii

4.02

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Widoczność

+ Układ jezdny

+ Ergonomia

Wady

- Drobne usterki

- Stosunek jakość/cena

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (78%)
NIE (22%)

Wybrane oceny kierowców Volkswagen Golf

Samochód w klasie kompaktów bardzo dobry. Wygodny i przyjemny w spokojnej jeździe. Nie do końca przekonuje mnie automatyczny elektryczny hamulec ... więcejręczny. W jeździe miejskiej to wygoda, ale przy wjeździe do garażu zwykły ręczny był dla mnie wygodniejszy. Oszczędny. Od początku użytkowania średnie zużycie paliwa (60% miasto z średnimi korkami, 40% trasa z drogowymi prędkościami 80-100 km/h) wynosi 5,7 l. Bagażnik umiarkowanej wielkości. ukryj
dodano 12.09.2013 przez
Golf IV TDI 90 KM to samochód dla ludzi ceniących sobie niezawodność, oraz ekonomię. Osiągi zapewniane przez ten silnik są ... więcejwystarczające. Jak trzeba łyknąć TIRa to się go łyka bezstresowo bo silniczek naprawde fajnie się odpycha :) Co do wyglądu jest to ciągle ładne auto i może się podobać. Mi się podoba nawet bardzo :) Blacha w pełni ocynkowana dzięki czemu o rdzy możemy zapomnieć. Producent daje 12 lat gwarancji na lakier i perforacje blach więc to o czymś swiadczy. ukryj
dodano 11.04.2012 przez
Samochód ma swoje mocne strony jak i dużo słabych. Mimo kiepskiego silnika 1.4 daje radość z jazdy, dobre prowadzenie, duże poczucie ... więcejbezpieczeństwa na drodze.Po zakupie gdy zacząłem nim jezdzić cieszyłem się, dawał naprawdę sporo frajdy do czasu... .Po kilku miesiącach rozpoczął się koszmar usterka goniła usterkę. ( o tym już pisałem).Byłem tym ogromnie zaskoczony miałem wcześnie starszą Ibizę, VW Polo i nie było takich problemów.Dobiła mnie awaria silnika, z tego co czytałem na forach to są typowe sprawy, dlatego samochód sprzedałem by uchronić się przed kolejnymi kosztami. Reasumując GOLF IV to straszna lipa, dziwę się koncernowi VW, że wypuszcza takie samochody i toleruje taką marną jakość. Samochód fajny, gdy by tylko nie ta ogromna usterkowość !!!. NIE POLECAM ukryj
dodano 13.02.2010 przez
Auto jest dla starych dziadków wyjeżdżających raz w tygodniu w niedziele do kościoła 2 kilometry dalej bo w takim trybie ... więcejjazdy do śmierci przeciętnego dziadka to auto zrobi może z 300 kilometrów i możliwe że wytrzyma ten przebieg bez serwisu i powarznych usterek ukryj
dodano 01.06.2009 przez
Zobacz oceny Volkswagen Golf Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Volkswagen Golf

Pb
4,67 - 16,33
Na podstawie 2658 raportów spalania
ON
4,00 - 13,63
Na podstawie 2359 raportów spalania
LPG
5,43 - 18,93
Na podstawie 980 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Volkswagen Golf

Zdecydowałem się napisać swój raport, bo jest ich tu mało i są jak na mój gust trochę przesadzone, przez co ... więcejczytający, być może zainteresowani kupnem tego samochodu mogą się zniechęcić, a nie ma powodu. Każdy wie, że zależy to od stylu jazdy i trzeba go podać, bo inaczej jeździ się na "przedstawiciela handlowego", który zawsze jest pierwszy, na ile tylko można; inaczej jeździ się majnstrimowo z dodatkiem co pewien czas elementów "przeganiających pająki w rury wydechowej", a inaczej jeździ "dziadek na nieszpory". Ja jestem pośrodku. Spalanie opieram na zbliżonym do prawdy przeliczeniu, wg. tankowania pod korek, co zwykle zwiększa wskazania komputera do 5%, zależnie od ilości krótkich dystansów. Moje 5,7 to spalanie mieszane w aucie z przebiegiem 5 tys. km (dojazdy do pracy 20km w jedną stronę, raczej wolna trasa z elementami miasta, do sklepu czy marketu i rzadko na działkę 25km - czyli gdzie potrzeba). 6,3 spalał na początku, prze podobnym zastosowaniu. Oba wskazania z jazdą nastawioną na eko - drajwing i bez zbytniego obciążenia, zróżnicowanie. 6l./100km (przy przebiegu auta 2 tys.km) spalił na trasie do Chorwacji (przez Czechy i Austrię) przy prędkościach 140km/h głównie na tempomacie, 85-90% autostrady bez korków, ale auto z pełnym obciążeniem, 5 osobami i bagażnikiem "ubitym na twardo", (czyli bez próżni, nie walizeczki a ostre upychanie do poziomu rolety, nie wiem ile wagowo, ale całe 605 litrów); jazda w czołówce majnstrimu, ale bez butowania "ile mu fabryka dała" czyli ponad 200. Auto z rozsądnym silnikiem, trzecim z czterech benzyn, a dzięki temu też z wielowahaczem z tyłu za 3 tys. zł więcej niż 1,2 105KM (który też sobie nieźle radzi, nie jest zły) i jest w wersji HighLine. W moim wypadku nie było już sensu kupowania wersji 140KM, bo nie wykorzystuję tej którą mam, dopłacania kolejnych 3 tysięcy i możliwości dopłaty kolejnych 3 tysięcy za system odłączania 2 cylindrów. Polecam, jako prawdziwa alternatywa dla silników wysokoprężnych, które mają DPF-y i niezbyt nadają się do jazdy na krótkich trasach, przy dużej dopłacie. Dodam, że czasem wracając z pracy wieczorem spalanie na odcinku ww. 20km mam na komputerze 4,7 i nie jest to żadnym osiągnięciem, bo to wolna droga, poza tym dochodzą jazdy krótkie i stąd wzrasta średnia, którą podałem. Jadąc nad nasze morze w miarę przepisowo, bez brawury i drogami drugiej kategorii spokojnie można się znaleźć bliżej piątki niż szóstki. Polecam. ukryj
dodano 26.08.2014 przez
Nie wiem jak inni to robią ale u mnie spalanie golfa to od 6,5-9 l/ 100km. Ze spalania nie jestem zadowolony, ... więcejnie mam ciężkiej nogi, ale niestety w cyklu mieszanym, dzieci do szkoły i powrót na dom(11+11km) to ok. 7,5l/100km. Nie udało mi się zejść poniżej 6l/100km nawet na trasie Lublin-Warszawa. Ogólnie na auto nie ma co nażekać bo się nie psuje tylko są koszty eksploatacyjne typu rozrząd, oleje, klocki hamulcowe, filtry czy łożyska. Wymieniałem w nim tylko to co się zużywało. Zawieszenie to duży plus. Pracowałem jako listonosz i codziennie się tłukłem po wsiach polnymi drogami i zawieszenie naprawiałem tylko 1 raz przez 3 lata, dla porównania jeździłem również fordem escortem 1,8D i zawieszenie wymieniałem co pół roku. Samochód raczej bezawaryjny bez elektroniki, palił w każdą zimę- aby akumulator przekręcił i auto odpalało od strzała nawet przy -25^C. Środek raczej wygodny, ale to wszystko wewnątrz to takie toporne i bezmyślnie zaprojektowane-tak jak by 2 różne osoby projektowały wnętrze. Części raczej tanie i wiele rzeczy można zrobić samemu aby mieś tylko czas i porządne klucze. Co do minusów to niestety korozja tylnej wielka bolączka golfa, oprucz tego to jeszcze progi i przednie błotniki szybko korodują-niestety trzeba w porę naprawiać bo później nie ma już do czego części przyspawać, również często przednie drzwi rdza zjada. Auto dość wysokie i ciężkie więc w zimię wszystkie zaspy można pokonać jak ktoś nie przeceni swoich możliwości. Bolączką jest również elektryka, często kostki stacyjki padają, czy 4 stopniowy włącznik wentylatora, czy sam wentylator nawiewu, a jak ktoś ma z elektrycznymi szybami to pożal się Boże- tak się opuszczają i podnoszą jak by chciały a nie mogły. Sylwetka auta zgrabna. Ja swoim dojeździłem do 370 000km i go sprzedałęm gdyż uznałem że trzeba w niego już zbyt dużo zainwestować aby dalej jeździć i zakupiłem Opla Corsę 1,7D- jak dłużej pojeżdżę to dodam opinie ale póki co to miło mnie zaskoczyła ze spalaniem, ale to w innym dziale swego czasu napiszę. ukryj
Średnie minimalne spalanie: podane spalanie odnosi się do jazdy na odcinku około 100 km drogą mało ruchliwą z prędkością około ... więcej80-90km/h. Jazda płynna, ale czasem z wyprzedzaniem, redukcją biegów oraz światłami na skrzyżowaniach, korkami itp.. Oceniam, że można zejść do 6 l, ale przy stałej i płynnej jeździe, a to w PL jest raczej trudne do uzyskania. Średnie maksymalne spalanie: 8,5 l - przejechałem pełny bak paliwa raczej na odcinkach 10 do 30 km z średnią prędkością 30km/h. Była to częsta jazda po mieście z użyciem V biegu na odcinku 3 może 4 km z 15 km trasy. Zaznaczę tu, że i przy ciężkiej nodze pewnie bez problemu można osiągnąć wynik 10 l/100km. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie: 6,7-6,8l udało mi się osiągnąć na trasie z Niemiec przy stałych prędkościach 120-140km/h (średnią pokazał mi 94 km/h)z klimą włączoną w 40% na odcinku 650km. W przypadku trasy w Pl z Warszawy do Katowic moje wyniki to 7,2-7,8l/100km. Prędkość z jaką się poruszam to około 130km/h czasami nawet 150-160km/h (bardzo znikomy % trasy), a nawet i 60km/h. Wynik spalania zależy od warunków na drodze oraz używania klimy. Wieżę, że na wspomnianym odcinku można zejść poniżej 7l/100km, ale jazda powinna odbywać się do 110km/h z porywami do 120km/h. Pamiętajmy, że na tym odcinku trasy jest dużo ograniczeń do 70km/h oraz skrzyżowań z światłami. Proszę pamiętać, iż zużycie paliwa powyżej 130km/h dość mocno wzrasta tym bardziej jak trzeba autko często rozpędzać do tych prędkości czego winą są wspomniane ograniczenia, światła oraz często duży ruch na drodze. Tu również oceniam, że można osiągnąć wynik nawet 6,2-6,5l/100km, ale prędkość z jaką należało by się poruszać to około 100km/h. Ja osobiście tak nie potrafię - po pierwsze nie jestem przysłowiowym Emerytem, a po drugie samochody ciężarowe (TIR-y) by mnie wyprzedzały lub byłbym ich przeszkodą (wyobrażam sobie teksty na CB w śród kierowców hehehe). ukryj
dodano 13.10.2010 przez
Spalanie... No tutaj jest trudny orzech do zgryzienia. Silnik o małej pojemności, z turbo > i < kompresorem wymaga bardzo ... więcejspecyficznego traktowania. Jeśli ktoś nie umie się nim obsługiwać spokojnie może widzieć spalanie rzędu 15 l/100 km w mieście, albo i więcej. Przy nieco bardziej uważnym traktowaniu, ale nadal przy dość dynamicznej jeździe, realne spalanie w mieście to ok. 9 l/100 km. Poza terenem zabudowanym /w trasie/ też bywa różnie. Wszystko zależy od od stylu jazdy - przy mojej raczej dynamicznej jeździe + autostrada średnia 6,5-7,0 l /100 km przewija się najczęściej. Przy ecodrivingu udało mi się zejść poniżej 5 l/ 100 km, także jak ktoś chce to może. Z drugiej strony jeśli przyciśniemy ten silnik możemy zobaczyć spalanie >20-25 litrów na 100 km i nie powinniśmy być za bardzo tym zdziwieni... Warto zaznaczyć - ten silnik w manualu wymaga umiejętności i uwagi! Bardzo polecam zautomatyzowaną skrzynię DSG, która po prostu jest ekonomiczniejsza od manualnej, a na dodatek o niebo wygodniejsza (przetestowane vs Passat z 1.8 TSI 160 KM DSG na identycznej trasie, jazda jeden za drugim - różnica 0,5 litra na 100 km). Koszty przeglądów - znowu zależy jak ktoś jeździ... Przy moich nawykach i zużyciu samochodu (czyli generalnie raczej mało kilometrów /jazda po mieście/, ale zdecydowana większość na czerwonym polu) mogę porównać do identycznie użytkowanego Focusa i Civica. Koszty przeglądów w ASO VW Bednarek Łódź były o 30-50% niższe niż analogiczne u konkurencji. Z doświadczeń innych i kwot jakie potrafią sobie liczyć ASO Renault czy Nissana różnice dochodzą kiluset procent :). Napraw jako takich nie miałem - jedyne uszkodzenie poszło z AC. Tylny zderzak + malowanie + mocowanie czujników parkowania kosztowały Allianz jakieś 3,5 tyś złotych, czyli generalnie tyle ile można oczekiwać za taką naprawę w ASO... ukryj
dodano 09.07.2013 przez
To jest mój pierwszy VW Golf. Mieszkam i pracuję w Niemczech (Niedersachsen)od 2 lat. Samochód kupiłem w sierpniu 2013 tu ... więcejw Niemczech od pierwszej właścicielki. Miał oryginalny przebieg 193.000 km. Po zakupie zamontowałem instalację BRC SQ24i i od tego czasu jeżdżę na LPG. Moje wyniki to, autostrada: 140-170 km/h (1 os.+ bagaży na maksa 500 kg) = ok 14.7 lpg/100km droga lokalna: 80-110 km/h (1 os. bez bagażu) = ok 10.5 lpg/100km ostra dynamiczna jazda po autostradzie: 140-190 km/h (1 os. bez bagażu) = 19.5 lpg/100km. W mieście nie mam pojęcia, dlatego, że silnik potrzebuje trochę paliwa do osiągnięcia wymaganej temp. przełączenia instalacji na gaz. W lecie trwa to 1-2 min (ok.1km) w zimie 4 min (ok.3km).Dodam, że samochód posiada klimatronik i jest cały czas włączony, opony standardowe 195/65/15 ciśnienie 2.8 bar (trochę większe, ze względu na ilość bagażu jaką wiozę za każdym razem do Polski). Jeszcze ciekawostka z boxem na dachu (Sportac 480 duży)samochód pali więcej średnio + 2-3 lpg/100km. Więc warto nie jeździć z nim niepotrzebnie na dachu. W tej chwili przejechałem ok. 10tys. km na lpg i co mogę zauważyć, to błąd silnika (check engine) który się zapala czasami. W serwisie BRC powiedzieli mi że to przyczyna złych wskazań katalizatora (gaz spala się w wyższej temp) nie wiem ile w tym prawdy, ale nie miało to do tej pory żadnego wpływu na pracę silnika, a sprawdzałem to dwukrotnie w serwisach. Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że największy wpływ na zużycie paliwa ma technika jazdy i stan samochodu (banalne, ale to prawda) ciśnienie w oponach, spokojna i w miarę płynna jazda, nie przekraczanie przy tym silniku obrotów pow. 3tys. wymiana filtrów, świec i regularna kontrola instalacji lpg to cały klucz. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego modelu :) ukryj
dodano 07.12.2013 przez
Zobacz raporty spalania Volkswagen Golf Dodaj raport spalania

Publikacje o Volkswagen Golf

Przeczytaj pozostałe 94 publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Przeczytaj pozostałe 143 newsy o Volkswagen Golf

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf Euro NCAP

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014
Zobacz szczegóły
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Generacje Volkswagen Golf

Auta Nowe: Volkswagen Golf

nowe Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
ceny od 63 790 zł do 164 890

Volkswagen Golf VI Cabriolet 1.2 TSI 105KM od 2010

w pakiecie Cabrio

w cenie katalogowej brutto

93 590 zł

Wyposażenie standardowe
Wspomaganie układu kierowniczego, elektromechaniczne, progresywne - zależne od prędkości samochodu
Poduszka kolanowa dla kierowcy
System Easy Entry dla siedzeń przednich
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet "Performance" - dla pakietu "Technicznego" (10 700 zł)
Pakiet Sportowe fotele (1 010 zł)
Pakiet "Komfort" (1 360 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet "Performance" - dla pakietu "Technicznego" (10 700 zł)
Pakiet Sportowe fotele (1 010 zł)
Pakiet "Komfort" (1 360 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 114 oferty Volkswagen Golf

Dealerzy Volkswagen

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Modlnica

małopolskie, Modlnica, Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Nowy Sącz

małopolskie, Nowy Sącz, Tarnowska 159

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Suchy Las

wielkopolskie, Suchy Las, Obornicka 149

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Volkswagen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 118a

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Dziennik kosztów Volkswagen Golf

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

25 639

Przejechany dystans

2 968 523 zł

Zatankowanego paliwa

711 658 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

4 628

Wydanych pieniędzy

1 281 438 zł

Średnie wydatki na auto

1 068 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

5 907

Wydanych pieniędzy

1 508 828 zł

Średnie wydatki na auto

1 257 zł

ZOBACZ 1 200 dzienników kosztów Volkswagen Golf Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Volkswagen Golf

Liczba wpisów: 155
komentarzy(68)
komentarzy(48)
komentarzy(11)
komentarzy(1)
komentarzy(45)
komentarzy(13)
Zobacz inne typowe słabe punkty Volkswagen Golf dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Volkswagen Golf

Liczba wpisów: 232
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Volkswagen Golf Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Volkswagen Golf

Liczba wpisów: 114
Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich ... więcejproducetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam ukryj
dodano 16.07.2011 przez
Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, ... więcejpo ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok. ukryj
dodano 12.01.2009 przez
Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie ... więcejtotalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację. ukryj
dodano 26.05.2011 przez
Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do ... więcejtego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem. ukryj
dodano 25.11.2013 przez
Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = ... więcej70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP); ukryj
dodano 28.06.2011 przez
Zasilanie gazem zostało zainstalowane w VW GOLF II z 1990r. Auto na gaźniku, dystans przejechany podczas instalacji to 203598 km ... więcejdo chwili obecnej(220865km) nie mam żadnych problemów z samochodem, auto na zasilanym LPG na pierwszym i drugim biegu jest dynamiczne, spadek mocy zauważalny na wyższych biegach. spalanie wysokie 11l/100km ze względu na niewymieniony termostat a co za tym idzie w okresie zimowym na całej trasie(40km/dziennie) włączone było ssanie automatyczne ukryj
dodano 13.05.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf

Ciekawostki
dodano 15.10.2012 przez
Od 1974 roku jest nim właśnie VW Golf. Właśnie to auto kupują najczęściej Szwajcarzy, tym samym udowadniając, że VW potrafi robić dobre samochody.
dodano 15.10.2012 przez
Wg. organizacji Greenpeace koncern VW robi zbyt mało dla ochrony środowiska. Wg Wolfganga Lohbecka z Greenpeace'u osiągnięcia nowego Golfa w dziedzinie ekologii są kulawe i…
dodano 12.10.2012 przez
W modelu Golfa V stelaże foteli produkowane były w Polsce, w firmie Sitech z Polkowic. Firma Sitech w całości należy do koncernu VW i produkuje…
dodano 27.09.2012 przez
Volkswagen Golf MK5 otrzymał III miejsce w konkursie na Samochód Roku 2004. Natomiast w programie Top Gear Golf GTI uzyskał miano Samochodu Roku 2004.
Sposoby wykonania czynności
dodano 30.01.2014 przez
Jest możliwość regulacji skoku tłoczka, czyli zwiększanie lub zmniejszanie szczeliny przy zachowaniu jednak momentu (obroty), kiedy się załącza turbina. A więc, odkręcamy kluczem nasadowym nr…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą