Szukaj

Informacje o Cadillac Escalade II

Lata produkcji: 2002 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy, luksusowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Pierwszy samochód Cadillaka w tej klasie. Pierwsza generacja Escalade nie była autorskim projektem marki, a jedynie zmodyfikowaną, bardziej luksusową wersją GMC Yukon Denali. Dziełem Cadillaka był dopiero Escalade II zaprezentowany w 2002 roku w stylistyce znanej z innych modeli amerykańskiego producenta. Od 2007 roku na rynku dostępna jest trzecia generacja samochodu zbudowana na większej platformie podłogowej o symbolu GMT900. Od 2002 roku model oferowany jest również w wersji pickup nazwanej Escalade EXT.
czytaj więcej
Powagosław
Ucieleśnienie amerykańskiego snu o motoryzacyjnej potędze i gigantomanii. Escalade to SUV, który ocieka chromem i dzięki któremu na świat patrzy się z góry. Jest przy tym równie efektowny, co kiczowaty. Arogancki charakter to jednak zawsze jakiś charakter. ~Powagosław
Luzacjusz
Jasiu bawił się brzytwą, a uśmiech miał coraz szerszy. Escalade jest przesadzony, przerysowany. I ma tyle samo uroku, co tłusta krowa rycząca na pastwisku. A ja wolałbym taką zgrabną krasulę z napisem Milka nad wymionami. ~Luzacjusz

Cadillac Escalade II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~Cadillac Owner
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Wygodne, doskonałe, rodzinne auto. Prawdziwy krążownik szos. Reakcje na niego są tylko dwie - podziw lub nienawiść mieszana z zazdrością. Wyróżnia się na tle innych samochodów - rzadko można go spotkać na ulicy. Komfort jest większy niż w Mercedesie ML czy Audi Q7. Fabrycznie wyposażony w DVD i nagłośnienie z Dolby Digital, osobne radio dla osób z tyłu, bezprzewodowe słuchawki, fotele grzane tył/przód. Lista wyposażenia jest długa jak prezydentura Fidela Castro. Jednym się podoba, innym nie. Do panów - zwraca uwagę większości kobiet, zresztą mężczyzn też. Cudowne auto na trasę. Nie czuć zmęcznia. Na miasto w godzinach szczytu nieco za duży, czasem nie ma miejsc parkingowych na taką landarę. Nie każdemu podoba się typowo amerykańska, ciężka stylistyka. Samochód raczej dla indywidualistów, mała szansa, że jak zaparkujesz pod restauracją staniesz obok drugiego takiego samego - czego nie można powiedzieć o europejskich suvach klasy premium.
4,7
~robert_gawroński
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Premium pod kazdym wzgledem. Najwiekszym zaskoczeniem na + jest zawieszenie pneumatyczne ktore blyskawicznie dopasowywuje sie do stylu jazdy i warunkow drogowych. Mozna spokojnie plynac jak i jechac bardzo dynamicznie. Bardzo skuteczny hamulec. Daje nieprawdopodobna przewage nad innymi autami a co za tym idzie komfort prowadzenia.
4,6
~Robert
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Mruk V8 o dużej pojemności, przyspieszenie, elastyczność, niewielkie spalanie. Aktywne zawieszenie pneumatyczne, komfort, bardzo dobrze trzyma się drogi, bezpieczeństwo (rama od hamera, poduszki kurtyny, 2765 Kg masy własnej)
Średnie spalanie dla Cadillac Escalade II
13,0 – 17,7
l/100 km
13,8 – 19,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,4
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Auto klasy premium pod kazdym wzgledem. Co do spalania potrafi byc bardzo ekonomiczny na trasie, mnie udalo sie zejsc ponizej 8 L / 100 km - trasa 800km z srednia predkoscia utrzymywana w okolicach 110-140 km w wiekszosci autostrada. W duzym miescie z licznymi korkami nie ma co liczyc na cuda i zadko auto zadowoli sie mniejsza iloscia paliwa jak 18 L. Warunek oczywiscie to serwisowanie na czas i 100% sprawnosc auta. Dla przykladu powiem ze wlasnie 10 dni temu padla mi sonda lambda i srednie zuzycie skoczylo odrazu o 5 L w gore ;)
13,2
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Jak już wiele osób zaznaczyło auto bardzo ekonomiczne jak na takiego kolosa. Trasa Gdynia - Kraków 7,6L - jazda ekonomiczna ok 130 km/h najbardziej ekonomiczna prędkość. Auto bardzo dobrze przyspiesza i na starcie zostawia z łatwością większość aut (dane producenta jak w przypadku większości amerykańskich aut są znacznie lepsze gdyż odwrotnie niż w europie, producent zobowiązany jest do podania danych przy pełnym dopuszczalnym obciążeniu). Osoby którym to auto pali duże ilości paliwa mają coś nie tak, trzeba autko naprawić... Nie udało mi się przekroczyć 20 L w mieście mimo korków, choć zapewne jest to możliwe. Średnie spalanie na trasie nigdy nie przekroczyło 10L.
21,0
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Super auto mające wszystkie inne pod sobą,spalanie w trasie z kompletem pasażerów 18l LPG przy predkosciach 90-120 km/h,mieszkam w Warszawie więc korki są wszech obecne,i tak przy oszczednej jeździe bez wyścigów itp. CADDI lyka od 21- 25 LPG.Jestem w tym aucie zakochany,chciałem kupić nowszy model ten z motorem 6,2 ale jazda starym jest nie do porównania,równolegle testowalem oba na raz tzn.30 minut jazdy modelem z silnikiem 6,0 i potem zamiana na model z motorem 6,2 i bez dwóch zdań stary w którego posiadaniu jestem okazał się pod każdym względem lepszy-znam wiele przypadków z amerykańskich forów internetowych ze ludzie po zakupie nowego modelu chcieli wrócić do poprzedniej wersji
Cadillac Escalade II