Szukaj

Informacje o Dodge Durango I 4.7 i V8 238KM 175kW 2000-2004

Lata produkcji: 2000 – 2004
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy SUV (segment I) produkowany od 1998 do 2008 roku, a następnie od 2011 roku. Następca modelu Ramcharger, podobnie jak on, przeznaczony głównie na rynek amerykański. Dwie pierwsze generacje Durango powstały na płycie podłogowej Chrysler DN i stylistycznie bazowały na pick-upie Dodge Dakota. Bliźniaczym modelem Durango II był Chrysler Aspen. Słaba sprzedaż auta i zamknięcie jego fabryki w Newark doprowadziło do wstrzymania produkcji w 2008 roku i wycofania go z rynku w roku kolejnym. W roku 2010 Dodge reaktywował Durango w nowej fabryce w Detroit, wprowadzając jego trzecią generację.
czytaj więcej
Powagosław
Po niezbyt ładnym i źle przyjętym Durango II, nowy SUV ma w sobie dobre cechy pierwszej generacji modelu i stanowi dość zgrabne połączenie masywności z tą charakterystyczną dynamiką dużych aut Dodge’a. Przyjemne zaskoczenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ma nowy Durango lepsze i gorsze momenty: przód jest spektakularny, tył i boki – dość nudne. W całości jest bardzo amerykański, więc taki, jaki ma być, tym bardziej żałuję, że Dodge jako marka czmychnął z Europy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa 4701 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 238 KM (175 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Wyciszenie

Wady

- Ergonomia - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Dodge Durango I 4.7 i V8 238KM 175kW 2000-2004
15,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,7
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
Powyzsze dane dotycza spala LPG w instalacji na wtryskach PRINS. Po zainstalowaniu filtra stozkowego moment obnizyl sie znaczaco i spalanie spadlo w miescie z 22 do 20 LPG. Na trasie przy 140 do 160 spalanie utrzymuje sie na poziomie ~ 18l/100 LPG. Moc autka absolutnie wystarczajaca (8-9sek do 100km/h) Bardzo komfotowy nawet nie sadzilem. W relacji cena do tego co otrzymujemy uwazam, ze wzorowo. Nastepny moj samochod to rowniez absolutnie Durango (nie w silniku HEMI - to jest smok nad smokami) (Układ jezdny)
14,7
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
w polsce mają chyba jakies super paliwo bo kiedy pytałem o spalanie w innych przeciętnych samochodach to wszystkim nieprzekraczają 6l to nawed hybrid ledwo co się mieści w tej normie durango nie jest oszczędne ale coś za coś po mieście przy ekonomicznej jezdzie pali ok 16l na trasie zaladowany wsiedmio osobową rodzine pali mniej niż polonez (Układ jezdny)
14,7
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
to jest prawdziwy SUV , wielki i wygodny spalic troche spali ale przyjemnosc z jazdy jest bezcenna no i te zazdrosne spojzenia kierowcow europejskich i azjatyckich terenowek na gnojowke(diesel) tez sa fajne A tak na powaznie spalanie milo mnie zaskoczylo (Układ jezdny)
Dodge Durango I