Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Palio/Palio Weekend I Weekend 1.2 i

Produkowany w latach od 1996 do 2003.

Fiat Palio Weekend - widok z tyłu
Fiat Palio Weekend - widok z przodu
Fiat Palio Weekend - widok z tyłu
Fiat Palio Weekend - tył - inne ujęcie
Fiat Palio Weekend - konsola środkowa
Fiat Palio Weekend - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Fiat Palio

  • Palio I   1996 - 2003
    Fiat Palio I
    • Wybierz generację

    • Palio II (2001 - 2004)
    • Palio I (1996 - 2003)

Wersje nadwozia Fiat Palio I

Silniki Fiat Palio I Weekend

Lista silników:

Publikacje o Fiat Palio

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Fiat Palio Weekend - bez prestiżu, ale tanio
 
Nasz test

W ostatnich latach Fiat stał się silną marką, produkującą świetnie prezentujące się i nieźle wykonane samochody, jednak jeszcze dziesięć lat temu był w kryzysie, notując straty w wysokości kilkuset milionów euro. Dziś wydaje się, że po chudych latach nie ma śladu. Turyński koncern przejął Chryslera i...

Opis techniczy Fiat Palio Weekend

Palio to samochód bardzo praktyczny, zastosowano prawie wszystkie elementy identycznie jak w mniejszych konstrukcjach fiata. Samochód ten to typowa Siena rozbudowana do wersji kombi. Palio oferuje sporo miejsca w środku, jest dosyć przyzwoicie wyposażony. Wszystko w samochodzie jest dopasowane i można...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Palio

Społeczność kierowców Fiat PalioautoWcentrum - społeczność Fiat Palio

najwyższe oktanyAuta - Fiat Palio

Fiat Palio 38,77

Fiat Palio paliolot;) 38,89

Fiat Palio 44,89

Fiat Palio weekend 1.2 familiam 75,81

Fiat Palio 56,63

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Palio

Oscarek 30,15

Trybo 30,00

gralu 30,15

drastik 30,06

And1WT 87,44

cw 30,01

kabz 30,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Palio

Gazowe dylematy
Gazowe dylematy W związku z tym, że ostatnio ceny benzyny znów poszły w górę, a niestety prognoz...
GDZIE JEST i jak wymienic Filtr P/Pyłkowy (kabiny)??
GDZIE JEST i jak wymienic Filtr P/Pyłkowy  (kabiny)?? Ostatni podróżując fiacikiem teścia zauważyłem że ciężko odparowują się szyby na...
Parę dni bez auta.
Parę dni bez auta. Dzisiaj tj. 06-04-2011 oddałem moje Palio w ręce zaufanego blacharza. Po zimie p...
Autko wrocilo od lakiernika...
Autko wrocilo od lakiernika... Czas juz byl najwyzszy na polakierowanie przednich blotnikow... Jako zelewy blot...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Palio

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Palio
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Palio

Fiat Palio

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Palio
 

Fiat Palio najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Octavia 1.6  Tour Skoda Octavia 1.6 Tour
Rocznik: 2012. Przebieg: 106 431 km. Silnik: 1.6 75KM .
Cena: 33 900 zł 33 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Mitsubishi Lancer Ralliart Mitsubishi Lancer Ralliart
Rocznik: 2009. Przebieg: 45 000 km. Silnik: 2.0 177KM .
Cena: 49 900 zł 49 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Palio

Fiat Palio
1.2 benzyna 75 KM
132 000 km, 1999
2 700 PLN
Fiat Palio
1.2 benzyna
2002
30 PLN
Fiat Palio
1.2 benzyna 54 KM
170 000 km, 2000
3 000 PLN
Fiat Palio
1.6 benzyna 101 KM
178 000 km, 1999
2 600 PLN

Ocena auta Fiat Palio/Palio Weekend I Weekend 1.2 i

  • Średnia ocena
    na podstawie 37 opinii
  • 3,74
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Fiat Palio Weekend 1.2 i (73 KM)

Najtańsze kombi w swojej klasie, auto proste i niezawodne. Idealne dla osób traktujących samochód jako środek transportu , a nie kolejne dziecko w rodzinie. Kupiłem za 7 800 zł w autokomisie. Za te pieniądze mógłbym kupić najwyżej 15 letniego VW. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Trzeba pamiętać o jednej rzeczy - auto ma wysoko środek ciężkości - przy dużej prędkości (ponad 100 km/h) żadnych ostrych manewrów kierownicą.

dodał: urbanskirobert@o2.pl
Fiat Palio Weekend 1.2 i (73 KM)

Fiat po 9 latach używany w normalnych warunkach to totalna techniczna i finansowa porażka .Najgorsze jest to że nie wiem co teraz z tym g.zrobić -sprzedać ? kto to kupi?trzymac i naprawiać popadając w finansowa ruinę ? czy Kongres USA zabierze mi może ten toksyczny samochód? ...Po prostu rozpacz .To moje trzecie auto a kolejne którym dysponowałem .Kompletne dno .Odradzam nie kupujcie tego Fiata.

dodał:
Fiat Palio Weekend 1.2 i (73 KM)

bardzo porządny samochód. wady: 1. podstawowa - malo prestiżowa marka w najmniej prestiżowym wydaniu (brzydki) 2. brak klimy 3. niewygodna zmiana biegów 4. skromne wyposażenie zalety: 1. niesamowicie pojemny 2. niezawodny 3. niekradany

dodał: sly
Fiat Palio Weekend 1.2 i (73 KM)

Samochód nie wymagający specjalnej troski a przy tym jest tani w eksploatacji.

dodał: mart1nezo@interia.pl
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Palio

Fiat Palio Weekend Fiat Palio Fiat Palio 1.6 Sporting Fiat Palio 1.4 Attractive Fiat Palio 2001 Fiat Palio II Weekend - galeria społeczności Fiat Palio 1.6 Essence Fiat Palio 1.0 Attractive
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Palio

  • 1.
  • 4,75 Fiat Palio II 1.2 i (80KM) 2001r.
    dodał: heimen, 14.06.2011

    Jezeli chodzi o instalacje sprawuje sie w miare dobrze. jest To sekwencyjna instalacja BRC sequent FLy zrobione mam na niej 80tys/km przejechalem ja a jak kupilem to mial 90tys./km instalacja od nowosci w aucie w sumie jest juz 170tys.km nie wiem co bylo robione wczesniej ale wiem co ja robilem takze po krótce ze 4 razy wymieniony filtr fazy ciekłej i lotnej kosz na allegro ok. 30- 40zł za komplet ( wymiana nie jest trudna mozna zrobic to samemu ) dodam ze w serwisie gazowym raz to robilem to mnie wynioslo kolo 160zł bylem pierwszy i ostatni raz :P ) a wiec dalej wymiana wielozaworu butli poniewaz plywak sie zawieszał i nie mozna bylo zatankować gazownik stwierdził kaput i poszło 200zł zanim jednak doszlo do wymiany postanowal Pomagikowac ze moze nie bedzie konieczna wymiana wynik byl taki ze 80zl lzejszy bylem, ciesnienie wyrwalo przewód od zaworu tankowania do butli a w nastepstwie i tak musialem wymienic wielozawor butli. Do wymiany poszedl tez reduktor a mienowiecie mozna bylo zastosować zestaw naprawczy , robione bylo u miejscowego gazownika inne nic pierwszym razem wstawil mi jakies regenerowany inny reduktor bo tamtego nie mozna bylo zregenerowac sruby tak trzymaly se sie 2 pod rzad pourywaly gazownik stwierdzil ze lipa i ze moze byc nieszczelny (stwierdzilem ze może itak ) za regenerowany zaplacilem prawie 400zł (po fakcie sie otrzasnołem na allegro gdzie nowy z gwarancja kosztowąl 450zł ale mądry polak po szkodzie) do tego wszystkiego padl mi czujnik temperatury gazu własnie na tym zajebistym reduktorze zdiagnozowalem samodzielnie odłaczylem go zmostkowałem bezpiecznikiem i dalej chodzi z tym ze trzeb recznie przelacznikiem przelaczac z benzyny na gaz ponieważ zaraz po uruchumieniu auta od razu przelącza na gaz bo zmostakownie bezpiecznikiem daje sygnal uzyskania dobrej temperatury gazu do zmiany na paliwo gazowe ( dodam ze nowy czujnik kosztuje gdzies kolo 160zł, ostatnio pojawiło sie zjawisko mrygania marchewy od czasu do czasu podloaczylem sie pod komputer auta zapisal sie blod wypadania zapłonów ( pewnie swiece kable albo aparat zaplonowy poszedl ) ale na razie tego nie ruszam bo objawy pojawiaja sie stosunkowo rzadko. jezeli chodzi o spalanie to na benzynie nie wiem ile pali bo zal jezdzic ale ostatnio zwiekszyło sie spalanie na gazie do 9,3 litra co mnie troche niepokoi bo wczesniej bylo 7-8 max.litrów przy takim samym użytkowaniu.bardzo waznym elementem instalacji jest jej odpowiednia dawka regulacja instalacji zeby byla odpowiednia dawka gazu do dawki powietrza w przecienym razie moze czekac w krotkim czasie uszczelka pod głowiąc do roboty koszt moze byc okolo 1tys zl. powod wyzsza tem,peratura spalania gazu, badz wypalenie gniazd zaworowych (ceramicznych) wtedy oszczednosci z jazdy na gazie prysna bardzo szybko :P Jeżeli chodzi o mnie ja mam instalacje w aucie ktore ma jezdzic a nie wyglodac lub szpanować , instalacje serwisuje we slasnym zakresie bo troche sie tym interesuje i ograniczam wydatki. Myśle ze serwisując instalacje w autoryzowanym serwisie juz mialbym wymienione bez potrzeby z pol instalacji i bylbym w plecy z 3tys. zł przez ten okres użytkowania auta. natomiast jak ktos chce porownac koszty diesla gdzie na pewno do roboty wczesniej czy pozniej wtryski 2tys. zł za sztukę , pompa ze 6 tyś zł i turbo (nie wiem i niechce wiedziec :P ) to wyjdzie ze jednak gaz ( sekwencyjny) jest dobra alternatywa dla kieszenie i środowiska. Pozdrawiam wszystkich jezdzacych na gazie :P

  • 2.
  • 3,50 Fiat Palio I 1.6 i 16V (103KM) 1999r.
    dodał: michal, 17.09.2009

    Bezpośrednio po montażu instalacja i silnik pracował bez zarzutu - kultura pracy znakomita, spadek mocy nie odczuwalny, spalanie praktycznie takie samo jak benzyny (może 0.5l /100km więcej) Jedyny minus: przy hamowaniu, np przed skrzyżowaniem silnik potrafił zgasnąć. Po regulacji w serwisie - poprawiło się. Po przejechaniu ok 4000-5000 tys km, sytuacja się zminiła. Silnik zaczyna pracować bardzo nie równo, czasami po przekręceniu kluczyka potrafił pochodzić przez 30 sekund (w tym czasie wskazówka obrotomierza mocno się buja) po prostu gasł. Co gorsza przy jeździe zdarza się, że nie reaguje na pedał gazu. Do tego stopnia, że wciskałem pedał do podłogi a wskazówka prędkościomierza ani drgnie, a obrotomierza ledwo co się przesunie. Po restarcie i regulacji centralki silnika (w warsztacie nie gazowym) poprawiło się, ale pojechałem do serwisu (gazowego) by jeszcze raz wyregulowali instalację gazową z świeżo wyregulowana centralką. To dało mi jakieś 6-7 tys km do następnej regulacji. Silnik znów zaczyna nierówno pracować więc niedługo chyba znów czeka mienie zabawa z regulacjami. Teraz pojawił się kolejny problem: silnik zaczął brać olej - przedtem - ani kropli. Teraz po ok 10 miesiącach od wymiany oleju (ok 11 tys km) dolałem już 1,5 litra (standardowo wchodzi ok 4,5 l) Silnik pracuje jak traktor. Trudno powiedzieć czy to wina kiepskiej instalacji, nie fachowego montażu, złego dobrania instalacji do silnika, czy niepoprawnej regulacji na początku. Kiedyś rozmawiałem z znajomym który prowadzi stacje diagnostyczną, stwierdził - że nie instalował by stacji z bezpośrednim wtryskiem bo dopływ paliwa do komory spalania odbywa się przez wywiercone dziur w silniku. A te są wiercone bez uwzględnienia chociażby kont wlotu - co ponoć jest istotne.

  • 3.
  • 4,25 Fiat Palio II 1.2 i (80KM) 2001r.
    dodał: Stif, 13.10.2011

    Instalacja montowana przy zakupie nowego auta w 2004r. Przez 80 tys. sprawowała się dobrze. Później różnie bywało i straciłem trochę kasy niepotrzebnie. Firma Czakram - montowała instalację - nie popisała się serwisem, a punkt w Mysłowicach po prostu beznadziejny. Do siedziby firmy Czakram nie ma co dzwonić, pisać i tak "grochem o ścianę" się rzuca. Dopiero przedstawiciel holenderskiej firmy w Polsce zrobił porządek z wtryskiwaczami, regulacją i teraz jeżdżę dalej jakby nic. Do Czakramu już nie wrócę z żadnym samochodem.

  • 4.
  • 4,75 Fiat Palio II 1.2 i (80KM) 2001r.
    dodał: abarth, 26.04.2012

    Porażka. Nie ta obsługa co kiedyś, maja duze obłożenie wiec wybierają klientów. Za diagnozę zapłaciłem 50zl, dostałem wydruk z komputera i poza odczytem błędów palcem nie kiwnęli. Nawet filtra nie wyjęli, świec nie sprawdzili za to usłyszałem że przyjechałem trupem a silnik nadaje się do wymiany co oczywiście było zwykłym żenującym żartem. Po wymianie świec i filtrów auto ożyło. Niestety odradzam.

  • 5.
  • 5,00 Fiat Palio II 1.2 i (80KM) 2001r.
    dodał: spyrka, 06.05.2012

    Miałem wielki dylemat czy montowac gaz byłem wielkim przeciwnikiem bo co jest zrobione na etylinę czy ON na tym to powinno pracowac.Ale 10lat postępu w technolgi to duży skok,auto jeżdzi super jestem zaskoczony warto, jest oszczędnie zobaczymy co bedzie dalej

  • 6.
  • 5,00 Fiat Palio II 1.6 i 16V (103KM) 2004r.
    dodał: Mirosław Gomółka, 29.10.2010

    mój samochód dużo jeździ. Mam firmę handlową. Nie mam żadnych problemów z jazdą na gazie. Bardzo gorąco polecam firmę która mi montowała lpg: energy gaz polska z ul. Ostrobramskiej w warszawie. Fachowcy.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Palio

Fiat Palio

8 komentarzy

6 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Riddick~Riddick

Ten samochod wyglada nadwyraz brzydko.Okropny jak kupa.A silniki awaryjne.Moglyby w Iraku sluzyc jako samochofy pulapki bo same wybuchaja.Ogolnie mowiac to brzydactwa ktore nic nie maja w sobie.Silniki dno,z zewnatrz wyglada jak szrot a nie wspomnie o srodku.Te auta moze z 30 lat trmu moglyby konkurowac z Ladami i Wartburgami.Pozdrawiam

~romanh~romanh

Do ~Arek: troche pozno ale lepieej podobno pozno niz wcale. Dzieki za Twoje mądrosci .A propos filtra- jest to model produkowany na Francje i takowego nie posiada. Pozdrawiam.

~Arek~Arek

a propos fiata to samochód dla plebsu ..miałem ten chłam kiedyś

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
55 615
Przejechany dystans
28 555 509 km
Zatankowanego paliwa
1 512 668 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 958
Wydanych pieniędzy
2 143 450 zł
Średnie wydatki na auto
1 008 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 121
Wydanych pieniędzy
2 519 790 zł
Średnie wydatki na auto
1 185 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 126)

Zużycie paliwa Fiat Palio/Palio Weekend I Weekend 1.2 i

Na podstawie 55 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Elektrolux, dodano: 18.02.2004 16:35

Max. miasto (korki, zima, szybkie starty): nawet 18 l/100 km (250 km na pełnym baku-do rezerwy czyli 45l). Max. trasa (dystans 200 km, b.duży ruch, cały czas wyprzedzanie): 12l/100km

pełny raport Fiat Weekend 1.6 i

autor: skorupski@gmail, dodano: 04.03.2009 18:40

Samochod z bardzo dobrym silnikiem, przy momencie obrotowym ok 3600 i predkosci 150km/h (niemiecka autostrada nocą) spalanie na poziomie 6,2.Mierzony wg zużycia paliwa w baku po dokladnym tankowaniu (po korek) po przejechaniu 300km. Jak na tą predkosc i gabaryty tego samochodu - najwiekszy bagaznik w swojej klasie, to uważam ten wynik za rewelacyjny. Części oryginalne drogie ale na giełdzie można kupić za 20% ich wartości. Np maska za 100zł.

pełny raport Fiat Weekend 1.2 i

autor: Dexter, dodano: 08.08.2010 21:56

To po prostu zależy od tego, co się dzieje i w jaki sposób jest eksploatowane auto. Wiadomo, jak się z psem nieostrożnie obchodzić, ugryzie albo i zagryzie. Tutaj trzeba do niektórych spraw podchodzić tak jak do wizyty u dentysty. To prędzej czy później musi nastąpić. Chodzi o to, że koszty są powiększane przez konieczne naprawy rozrządu, oświetlenia. Paliwo zużywanie jest mniej więcej na tym samym poziomie co w FSO Polonezie a i to pod kilkoma warunkami, których trzeba się trzymać jak rzep psiego ogona. Przede wszystkim regularne tankowanie, i trzymanie równych obrotów silnika. Do tego musi być sprawny filtr paliwowy i nie specjalnie ciężka noga. Co do cen, jest różnie, bo to zależy od tego, co wysiądzie albo co się stanie. Najgorzej jest jak zwykle w przypadku wymiany silnika. Drogie są też elementy nadwozia i pewne elementy elektroniki(dosyć dobre radio od Pioneera) Może też niestety z biegiem lat wysiąść przekładnia kierownicza, co jest trudną i kosztowną awarią. Relingi dachowe wcale nie powodują obniżenia zużycia paliwa.

pełny raport Fiat Weekend 1.6 i 16V
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Fiat Palio/Palio Weekend I Weekend 1.2 i

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Palio/Palio Weekend I Weekend 1.2 i

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Fiat Palio I Weekend 1.2 i 73KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Palio, oglądali także