Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Palio/Palio Weekend

Produkowany w latach od 1996 do 2004.

Generacje Fiat Palio

Publikacje o Fiat Palio

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Fiat Palio Weekend - bez prestiżu, ale tanio
 
Nasz test

W ostatnich latach Fiat stał się silną marką, produkującą świetnie prezentujące się i nieźle wykonane samochody, jednak jeszcze dziesięć lat temu był w kryzysie, notując straty w wysokości kilkuset milionów euro. Dziś wydaje się, że po chudych latach nie ma śladu. Turyński koncern przejął Chryslera i...

Opis techniczy Fiat Palio Weekend

Palio to samochód bardzo praktyczny, zastosowano prawie wszystkie elementy identycznie jak w mniejszych konstrukcjach fiata. Samochód ten to typowa Siena rozbudowana do wersji kombi. Palio oferuje sporo miejsca w środku, jest dosyć przyzwoicie wyposażony. Wszystko w samochodzie jest dopasowane i można...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Palio

Społeczność kierowców Fiat PalioautoWcentrum - społeczność Fiat Palio

najwyższe oktanyAuta - Fiat Palio

Fiat Palio Paulina 71,93

Fiat Palio Paulinka 41,04

Fiat Palio paliolot;) 37,05

Fiat Palio 52,12

Fiat Palio 69,68

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Palio

pablo7602 73,56

Leliv 30,10

Darksaience 30,13

Argon 30,11

And1WT 86,12

wladek101 30,04

aa23 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Palio

Palio kaput definitywnie
Palio kaput definitywnie Witam, trochę czasu mnie tu nie było, więc tak na szybkiego trzeba powiedzieć ja...
Przyszły nalepki autocentrum ;)
Przyszły nalepki autocentrum ;) W końcu przyszły zamówione nalepki ;) w związku z tym Palina została umyta i ofi...
Autko wrocilo od lakiernika...
Autko wrocilo od lakiernika... Czas juz byl najwyzszy na polakierowanie przednich blotnikow... Jako zelewy blot...
Przydomowe ASO 4
Przydomowe ASO 4 Kupiliśmy Palio głównie dlatego że poprzedni model bardzo się sprawdził. Dyspono...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Palio

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Palio
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Palio

Fiat Palio

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Palio
 

Fiat Palio najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Palio

Fiat Palio
1.2 benzyna 75 KM
132 000 km, 1999
2 700 PLN
Fiat Palio
1.2 benzyna
2002
30 PLN
Fiat Palio
1.2 benzyna 54 KM
170 000 km, 2000
3 000 PLN
Fiat Palio
1.6 benzyna 101 KM
178 000 km, 1999
2 600 PLN

Ocena auta Fiat Palio/Palio Weekend

  • Średnia ocena
    na podstawie 539 opinii
  • 3,74
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Fiat Palio Weekend 1.6 i (101 KM)

OSTRZEŻENIE: w Palio 16v 1,6 może dojść do wybuchu oparów benzyny wydostających się z przetartych gumowych przewodów paliwowych umieszczonych pod kolektorem powietrza. Karby kolektora powietrza - plstik przeciera bąć reaguje chemicznie z gumą przewodów paliwowych dochodzących do listwy rozdzielczej na silniku (przewód powietrza leży - dotyka bezpośrednio do przewodu paliwowego). Wyciekająca pod (niewilkim ciśnieniem) na rozgrzany silnik cienką strugą beznzyna szbko odparowuje, tak, że na postoju kierowca nie jest w stanie się zorientować o niebezpieczeństwie. Wyczówalny zapach paliwa jest sporadycznie w trakcie jazdy, co kierowca odbiera jako spaliny auta jadącego z przodu. Dopiero gdy zapach się wzmaga, po zatrzymaniu w trakcie jazdy i zdjęciu kolektora powietrza ujawnia się przyczyna zagrożenia. OPARY BENZYNY MOGĄ W KAŻDEJ CHWILI WYBUCHNĄĆ POCZAS JAZDY. Fiat w nowszych konstrukcjach zmienił przewody gumowe ok 54 cm na dwa dzielone, wstawiając pod kolektor powietrzny ok. 15 cm odcinki...

dodał: andrzej.grundland@bio-tech.pl
Fiat Palio Weekend 1.6 i (101 KM)

Za tą cenę można kupić auto lepszej marki równie pakowne jak Palio i starsze. W które bez problemu można zapakować 4 osobową rodzinę i wyjechać na wakacje. Spalanie dość duże, ratunek - gaz. Auto na pokaz dla sąsiada z Matizem, najlepiej niech stoi i czeka na wyjazd do myjni. Na niezawodność tutaj bym nie liczył! Naprawy ZA DROGIE! Niemożliwe do wykonania właściwie u pana Tadka w garażu. Jedynie silnik daje radość z jazdy. Obecnie mam BMW serii 3, które przejechało 500 tys km i nadal posiada 95% oryginalnych części. Niestety nie ma porównania do Fiata, 15 lat zero korozji, zero jakichkolwiek napraw oprócz wymian oleju i opon, 100% niezawodność i wiecie co ja nie zamierzam go sprzedawać pomimo wieku... A spalanie mniejsze niż Palio - trasa 10l LPG miasto do 12l, dla mnie to szok po przesiadce z Palio.

dodał: exPalioman
Fiat Palio Weekend 1.2 i (60 KM)

ogolnie ciekawe autko, ekonomiczne, bardzo dobry silniczek pomimo malej pojemnosci, zadne kombi z silnikiem 1.2 u konkurencji nie ma szans !!! szczegolnie jesli chodzi o silnik, 1.2 jest bardzo dobry zwazywszy gabaryty auta i tak malą pojemnosc to nie wiem czy ktos jest go w stanie pobic, palio wszystkie je deklasuje, nie mowie ze jest najlepsze ale w tej klasie jest calkiem niezly, zalozylem instalacje gazowa i zero problemow, auto pali srednio litr wiecej na gazie w porownaniu do benzyny ale co do moc to brak jakichkolwiek roznic - na instalacji nie ma co oszczedzac

dodał: plebi@wp.pl
Fiat Palio Weekend 1.2 i (60 KM)

hmm. i mam tu wszystko zmieścić w tej małej rubryczce. Nie do opisania. już po 1 m-cu eksplatacji - PROBLEMY. Po 13 tyś. wymiana przednich opon - stwierdz. winę użytkownika (zbierzność źle ustawiona o 3mm). Wypadające lampki podświetlenia przykleiłem na stałe, dzwi tylne skrzypią i nikt tego nie potrafi naprawić (w serwisie). Rylingi dachowe malowano już 3 razy. Klocki wymieniam co 30 tyś. km. Wymieniono mi już uszczelki w skrzyni biegów. Obecnie oddałem go żonie bo mnie już wnerwił - przez listopad i grudzień spedził 2 * po 5 dni w serwisie, problemy jak były tak są.

dodał: Darek
Fiat Palio Weekend 1.2 i (60 KM)

Za tę kasę (kupiłem w super promocji + LPG) auto marzenie. Na trasie schodzi do 7,6 l/100km LPG (trzeba delikatnie jechać). Po Niemczech 140 cały czas - 9l/100km LPG. Benzynka 6,2l/100km. W środku wieje tandetą ale za tę cene... Nic się nie psuje na razie, olej bierze 1l/10000km, płyn chłodniczy 0,5l/10000km. Na drodze auto uczy pokory - przy pełnym załadunku można zapomnieć o przyspieszeniu. Powyżej 140 zaczyna się zachowywać niepewnie. Mógłby być trochę cichszy w środku. Jako auto rodzinne za niewielką cenę i oczywiście z LPG - super.

dodał: jkorpan@silent.pl
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - układ jezdny
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Palio

Fiat Palio 1.6 Essence Fiat Palio 1.4 Attractive Fiat Palio 1.0 Attractive Fiat Palio II Weekend - galeria społeczności Fiat Palio Weekend Fiat Palio 1.6 Sporting Fiat Palio Fiat Palio 2001
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Palio

  • 1.
  • 4,75 Fiat Palio II 1.2 i (80KM) 2001r.
    dodał: heimen, 14.06.2011

    Jezeli chodzi o instalacje sprawuje sie w miare dobrze. jest To sekwencyjna instalacja BRC sequent FLy zrobione mam na niej 80tys/km przejechalem ja a jak kupilem to mial 90tys./km instalacja od nowosci w aucie w sumie jest juz 170tys.km nie wiem co bylo robione wczesniej ale wiem co ja robilem takze po krótce ze 4 razy wymieniony filtr fazy ciekłej i lotnej kosz na allegro ok. 30- 40zł za komplet ( wymiana nie jest trudna mozna zrobic to samemu ) dodam ze w serwisie gazowym raz to robilem to mnie wynioslo kolo 160zł bylem pierwszy i ostatni raz :P ) a wiec dalej wymiana wielozaworu butli poniewaz plywak sie zawieszał i nie mozna bylo zatankować gazownik stwierdził kaput i poszło 200zł zanim jednak doszlo do wymiany postanowal Pomagikowac ze moze nie bedzie konieczna wymiana wynik byl taki ze 80zl lzejszy bylem, ciesnienie wyrwalo przewód od zaworu tankowania do butli a w nastepstwie i tak musialem wymienic wielozawor butli. Do wymiany poszedl tez reduktor a mienowiecie mozna bylo zastosować zestaw naprawczy , robione bylo u miejscowego gazownika inne nic pierwszym razem wstawil mi jakies regenerowany inny reduktor bo tamtego nie mozna bylo zregenerowac sruby tak trzymaly se sie 2 pod rzad pourywaly gazownik stwierdzil ze lipa i ze moze byc nieszczelny (stwierdzilem ze może itak ) za regenerowany zaplacilem prawie 400zł (po fakcie sie otrzasnołem na allegro gdzie nowy z gwarancja kosztowąl 450zł ale mądry polak po szkodzie) do tego wszystkiego padl mi czujnik temperatury gazu własnie na tym zajebistym reduktorze zdiagnozowalem samodzielnie odłaczylem go zmostkowałem bezpiecznikiem i dalej chodzi z tym ze trzeb recznie przelacznikiem przelaczac z benzyny na gaz ponieważ zaraz po uruchumieniu auta od razu przelącza na gaz bo zmostakownie bezpiecznikiem daje sygnal uzyskania dobrej temperatury gazu do zmiany na paliwo gazowe ( dodam ze nowy czujnik kosztuje gdzies kolo 160zł, ostatnio pojawiło sie zjawisko mrygania marchewy od czasu do czasu podloaczylem sie pod komputer auta zapisal sie blod wypadania zapłonów ( pewnie swiece kable albo aparat zaplonowy poszedl ) ale na razie tego nie ruszam bo objawy pojawiaja sie stosunkowo rzadko. jezeli chodzi o spalanie to na benzynie nie wiem ile pali bo zal jezdzic ale ostatnio zwiekszyło sie spalanie na gazie do 9,3 litra co mnie troche niepokoi bo wczesniej bylo 7-8 max.litrów przy takim samym użytkowaniu.bardzo waznym elementem instalacji jest jej odpowiednia dawka regulacja instalacji zeby byla odpowiednia dawka gazu do dawki powietrza w przecienym razie moze czekac w krotkim czasie uszczelka pod głowiąc do roboty koszt moze byc okolo 1tys zl. powod wyzsza tem,peratura spalania gazu, badz wypalenie gniazd zaworowych (ceramicznych) wtedy oszczednosci z jazdy na gazie prysna bardzo szybko :P Jeżeli chodzi o mnie ja mam instalacje w aucie ktore ma jezdzic a nie wyglodac lub szpanować , instalacje serwisuje we slasnym zakresie bo troche sie tym interesuje i ograniczam wydatki. Myśle ze serwisując instalacje w autoryzowanym serwisie juz mialbym wymienione bez potrzeby z pol instalacji i bylbym w plecy z 3tys. zł przez ten okres użytkowania auta. natomiast jak ktos chce porownac koszty diesla gdzie na pewno do roboty wczesniej czy pozniej wtryski 2tys. zł za sztukę , pompa ze 6 tyś zł i turbo (nie wiem i niechce wiedziec :P ) to wyjdzie ze jednak gaz ( sekwencyjny) jest dobra alternatywa dla kieszenie i środowiska. Pozdrawiam wszystkich jezdzacych na gazie :P

  • 2.
  • 3,50 Fiat Palio I 1.6 i 16V (103KM) 1999r.
    dodał: michal, 17.09.2009

    Bezpośrednio po montażu instalacja i silnik pracował bez zarzutu - kultura pracy znakomita, spadek mocy nie odczuwalny, spalanie praktycznie takie samo jak benzyny (może 0.5l /100km więcej) Jedyny minus: przy hamowaniu, np przed skrzyżowaniem silnik potrafił zgasnąć. Po regulacji w serwisie - poprawiło się. Po przejechaniu ok 4000-5000 tys km, sytuacja się zminiła. Silnik zaczyna pracować bardzo nie równo, czasami po przekręceniu kluczyka potrafił pochodzić przez 30 sekund (w tym czasie wskazówka obrotomierza mocno się buja) po prostu gasł. Co gorsza przy jeździe zdarza się, że nie reaguje na pedał gazu. Do tego stopnia, że wciskałem pedał do podłogi a wskazówka prędkościomierza ani drgnie, a obrotomierza ledwo co się przesunie. Po restarcie i regulacji centralki silnika (w warsztacie nie gazowym) poprawiło się, ale pojechałem do serwisu (gazowego) by jeszcze raz wyregulowali instalację gazową z świeżo wyregulowana centralką. To dało mi jakieś 6-7 tys km do następnej regulacji. Silnik znów zaczyna nierówno pracować więc niedługo chyba znów czeka mienie zabawa z regulacjami. Teraz pojawił się kolejny problem: silnik zaczął brać olej - przedtem - ani kropli. Teraz po ok 10 miesiącach od wymiany oleju (ok 11 tys km) dolałem już 1,5 litra (standardowo wchodzi ok 4,5 l) Silnik pracuje jak traktor. Trudno powiedzieć czy to wina kiepskiej instalacji, nie fachowego montażu, złego dobrania instalacji do silnika, czy niepoprawnej regulacji na początku. Kiedyś rozmawiałem z znajomym który prowadzi stacje diagnostyczną, stwierdził - że nie instalował by stacji z bezpośrednim wtryskiem bo dopływ paliwa do komory spalania odbywa się przez wywiercone dziur w silniku. A te są wiercone bez uwzględnienia chociażby kont wlotu - co ponoć jest istotne.

  • 3.
  • 4,25 Fiat Palio II 1.2 i (80KM) 2001r.
    dodał: Stif, 13.10.2011

    Instalacja montowana przy zakupie nowego auta w 2004r. Przez 80 tys. sprawowała się dobrze. Później różnie bywało i straciłem trochę kasy niepotrzebnie. Firma Czakram - montowała instalację - nie popisała się serwisem, a punkt w Mysłowicach po prostu beznadziejny. Do siedziby firmy Czakram nie ma co dzwonić, pisać i tak "grochem o ścianę" się rzuca. Dopiero przedstawiciel holenderskiej firmy w Polsce zrobił porządek z wtryskiwaczami, regulacją i teraz jeżdżę dalej jakby nic. Do Czakramu już nie wrócę z żadnym samochodem.

  • 4.
  • 4,75 Fiat Palio II 1.2 i (80KM) 2001r.
    dodał: abarth, 26.04.2012

    Porażka. Nie ta obsługa co kiedyś, maja duze obłożenie wiec wybierają klientów. Za diagnozę zapłaciłem 50zl, dostałem wydruk z komputera i poza odczytem błędów palcem nie kiwnęli. Nawet filtra nie wyjęli, świec nie sprawdzili za to usłyszałem że przyjechałem trupem a silnik nadaje się do wymiany co oczywiście było zwykłym żenującym żartem. Po wymianie świec i filtrów auto ożyło. Niestety odradzam.

  • 5.
  • 5,00 Fiat Palio II 1.2 i (80KM) 2001r.
    dodał: spyrka, 06.05.2012

    Miałem wielki dylemat czy montowac gaz byłem wielkim przeciwnikiem bo co jest zrobione na etylinę czy ON na tym to powinno pracowac.Ale 10lat postępu w technolgi to duży skok,auto jeżdzi super jestem zaskoczony warto, jest oszczędnie zobaczymy co bedzie dalej

  • 6.
  • 5,00 Fiat Palio II 1.6 i 16V (103KM) 2004r.
    dodał: Mirosław Gomółka, 29.10.2010

    mój samochód dużo jeździ. Mam firmę handlową. Nie mam żadnych problemów z jazdą na gazie. Bardzo gorąco polecam firmę która mi montowała lpg: energy gaz polska z ul. Ostrobramskiej w warszawie. Fachowcy.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Palio

Fiat Palio

8 komentarzy

6 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Riddick~Riddick

Ten samochod wyglada nadwyraz brzydko.Okropny jak kupa.A silniki awaryjne.Moglyby w Iraku sluzyc jako samochofy pulapki bo same wybuchaja.Ogolnie mowiac to brzydactwa ktore nic nie maja w sobie.Silniki dno,z zewnatrz wyglada jak szrot a nie wspomnie o srodku.Te auta moze z 30 lat trmu moglyby konkurowac z Ladami i Wartburgami.Pozdrawiam

~romanh~romanh

Do ~Arek: troche pozno ale lepieej podobno pozno niz wcale. Dzieki za Twoje mądrosci .A propos filtra- jest to model produkowany na Francje i takowego nie posiada. Pozdrawiam.

~Arek~Arek

a propos fiata to samochód dla plebsu ..miałem ten chłam kiedyś

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 051
Przejechany dystans
28 438 133 km
Zatankowanego paliwa
1 442 641 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 607
Wydanych pieniędzy
2 044 554 zł
Średnie wydatki na auto
1 002 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 469
Wydanych pieniędzy
2 400 487 zł
Średnie wydatki na auto
1 177 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 040)

Zużycie paliwa Fiat Palio/Palio Weekend

Na podstawie 376 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mart1nezo@inter, dodano: 27.02.2008 12:31

ceny napraw - niewielkie, omijać ASO szerokim łukiem. Jeśli chodzi o spalanie to w okresie ostatniego roku (dokładnie przeliczone rachunki) spalił 7,14 L/100 km . 70% trasy pokonywana jest w mieście

pełny raport Fiat Weekend 1.2 i

autor: Elektrolux, dodano: 18.02.2004 16:35

Max. miasto (korki, zima, szybkie starty): nawet 18 l/100 km (250 km na pełnym baku-do rezerwy czyli 45l). Max. trasa (dystans 200 km, b.duży ruch, cały czas wyprzedzanie): 12l/100km

pełny raport Fiat Weekend 1.6 i

autor: wberez@op.pl, dodano: 07.06.2009 12:32

Fiat Palio pojemnosc 1243 - 8 zaworów jest dosc oszczedny. Przy jezdzie na benzynie, na trasie schodzilem do 5,8 l/100km. Na gazie (wtrysk wielopunktowy) udalo mi sie w granicach 7,6 na setke, ale jak wiadomo, nie mozna zapalic na benzynie wiec i pomiar nie jest idealny. Niemniej liczylem na mniej. Duzo pali w miescie, szczegolnie w korkach, na gazie nigdy dokladnie nie sprawdzilem ale przypuszczam, ze nawet okolo 10 litrow na setke. Sprawdzilem na benzynie, okolo 7,8 litra na setke. Poza tym na krotkich trasach w zimie stosunkowo duzo spala.

pełny raport Fiat Hatchback 1.2 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Palio/Palio Weekend

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Palio/Palio Weekend

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczy Fiat Palio Weekend

Palio to samochód bardzo praktyczny, zastosowano prawie wszystkie elementy identycznie jak w mniejszych konstrukcjach fiata. Samochód ten to typowa Siena rozbudowana do wersji kombi. Palio oferuje sporo miejsca w środku, jest dosyć przyzwoicie wyposażony. Wszystko w samochodzie jest dopasowane i można...

Zobacz dane techniczne Fiat Palio
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Palio, oglądali także