Szukaj

Informacje o Ford Escape III

Lata produkcji: 2013 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Wprowadzona na rynek w roku 2013, trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, której pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany dwa lata wcześniej, prototyp Ford Vertrek. Model, w przeciwieństwie do swoich poprzedników, nie jest już spokrewniony z Mazdą i powstał na płycie podłogowej Ford Global C platform, tak jak m.in. C-Max i Focus. Bliźniaczym modelem Escape’a III generacji jest Ford Kuga II generacji. Ta unifikacja jest efektem strategii „One Ford”, która zakłada wytwarzanie aut o zasięgu globalnym
czytaj więcej
Powagosław
Nie wiem, czy więcej w tym modelu amerykańskiego ducha Escape, czy europejskiej Kugi (bardziej chyba to drugie), ale efekt końcowy jest zadowalający po obu stronach Oceanu. Unifikacja i globalizacja w Fordzie dała Amerykanom i Europejczykom całkiem dobrze skrojony samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Bardziej europejski czy amerykański? To źle postawione pytanie. Powinno brzmieć: „Dlaczego tak azjatycki?”. Mnie nie przeszkadza, tylko to wnętrze… Komu ono miało się podobać? Załodze StarTreka? ~Luzacjusz

Ford Escape III – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Ford Escape III
8,9 – 11,0
l/100 km
14,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,0
Ford Escape III
SUV 2.0 EcoBoost 243KM 179kW
Czytam różne opinie i ciężko mi uwierzyć ze to auto moze palić 10l.(chyba ze coś z moim jest nie tak) jeżdżąc normalnie ,czyli dosyć dynamicznie średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi 13.9 , ale przy jeździe juz wykorzystujac te 243konie średnie spalanie w cyklu mieszanym to 16+, w trasie na ,,niemieckich autostradach przy dużych prędkościach i przyspieszaniu dynamicznym średnie w moim wypadku wynosiło nawet 20, zamontowałem instalacje gazowa i na lpg spalanie jest podobne dodać trzeba tylko 2-3 l paliwa na 100km.
14,7
Ford Escape III
SUV 2.5 Duratec 175KM 129kW
Genialny silnik, świetnie sprawdza się do gazu. W automacie w opcji Drive, bardzo fajna dynamika, natomiast w Sport budzi się fajny charakter tego silnika. Mordka się sama cieszy przy dociśnięciu gazu. W trasie natomiast spokojna jazda, ale jest duuuży zapas mocy do wyprzedzania, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo (krótki czas manewru wyprzedzania).
10,0
Ford Escape III
SUV 1.6 EcoBoost 180KM 132kW
Jeep Cherokee silnik 3,2 ponad 270 KM pali średnio o litr mniej. Więc te ecoboosty to straszna porażka. Ale co miał projektant na myśli dając ECO w nazwie silnika? Tego on sam pewnie nie wie. Instalacja LPG 4,5 tyś. (jeszcze pali dodatkowo 2-3 litry PB na 100km) a do jeepa 2,5tyś.
Ford Escape III