Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Hyundai Tucson SUV

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2004 roku. Najmniejszy model w tej klasie w ofercie Hyundaia, a przy tym najpopularniejszy. Od chwili debiutu, Tucson znalazł już ponad 1,2 mln nabywców. Samochód jest spokrewniony z Hyundaiem Elantrą, z którym dzieli między innymi platformę podłogową. W 2009 roku model przeszedł drobną modernizację. Nazwa Tucson pochodzi od miasta w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. W Japonii model znany jest jako Hyundai JM (skrót od „Joyful Mover”).

Hyundai Tucson 2007 - silnik
Hyundai Tucson 2007 - silnik
Hyundai Tucson 2007 - lewy bok
Hyundai Tucson 2007 - prawy bok
Hyundai Tucson 2007 - schowek przedni otwarty
Hyundai Tucson 2007 - bagażnik, akcesoria
Hyundai Tucson 2007 - sterowanie w kierownicy
Hyundai Tucson I

Już z zewnątrz widać, że Hyundai Tucson ma wiele wspólnego z Kią Sportage - stylistyka aut jest może różna, ale już wymiary okazują się niemal identyczne. To przekłada się na zbliżoną przestrzeń w środku - wystarczającą dla pasażerów oraz ograniczoną na walizki. W kabinach obu "Koreańczyków" znajdziemy ponadto szereg praktycznych udogodnień, czytelne i przejrzyste miejsce pracy kierowcy oraz niezły montaż elementów wykończenia. Niestety, choć Hyundai góruje nad Kią jakością plastików, i w jego przypadku do konkurencji brakuje.

W ślad za Sportage, Tucson oferował swoim klientom trzy odmiany silnikowe. Dla wielbicieli "benzyniaków" przygotowano wersje 2.0 i 2.7 V6, które przekonują do siebie trwałością, ale są niespecjalnie żwawe i sporo "palą". Fanom diesli zaproponowano z kolei jednostkę 2.0 CRDi, w której niezła elastyczność idzie w parze z umiarkowanym zapotrzebowaniem na paliwo i rzadkimi awariami. Auto prowadzi się na asfalcie bezpiecznie i całkiem komfortowo, a dzięki napędowi 4x4 poradzi sobie w dojeździe do wyciągu narciarskiego czy na działkę.

Podobnie jak bliźniaka spod znaku Kii, Tucsona można kupić za naprawdę małe pieniądze. Głównym powodem niskich cen okazuje się pochodzenie auta - wiele osób nadal uważa koreańskie "cztery kółka" za pseudo-samochody. W rzeczywistości, swoją niezawodnością SUV Hyundaia niewiele ustępuje produktom japońskim - problemy sprawiają głównie młodsze egzemplarze diesla, które wyposażono w nowoczesny i delikatny osprzęt. Koszty serwisowania są, co prawda, wyższe niż w przypadku popularniejszych rywali, jednak trzeba je uznać za akceptowalne.

Komentarze redakcji

Powagosław: Uosobienie stylistycznej przeciętności. Wizualnie Tucson nie jest porywający, choć trudno też arbitralnie powiedzieć o nim, że jest zupełnie brzydki. Jak na SUV za mało w nim jednak zadziorności. Przydałoby się trochę charakteru.
Luzacjusz: O ile w mieście Tucson w Arizonie nie ma niczego ciekawego poza kaktusami, tak w aucie o tej samej nazwie ciekawego nie ma kompletnie nic. Gdyby sporządzić ranking samochodów absolutnie nieprzykuwających uwagi, ten Hyundai były z pewnością w pierwszej trójce. Idealne auto dla szpiega. Jesteś szpiegiem?

Wersje nadwozia Hyundai Tucson

Silniki Hyundai Tucson SUV

Lista silników:

Publikacje o Hyundai Tucson

Czy warto kupić: używany Hyundai Tucson (od 2004 do 2009)

SUV-y stały się modne. Nie każdy jednak może pozwolić sobie na wydanie kilkudziesięciu tysięcy złotych na ich zakup. Alternatywą są modele z drugiej ręki, które szybko tracą na wartości. Czy warto kupić używanego Hyundaia Tucsona?

Tucsonem na afrykańskich bezdrożach

Sześć samochodów Hyundai Tucson pokonało transafrykańską trasę o długości 6200 km.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Hyundai Tucson

Społeczność kierowców Hyundai TucsonautoWcentrum - społeczność Hyundai Tucson

najwyższe oktanyAuta - Hyundai Tucson

Hyundai Tucson 52,11

Hyundai Tucson 79,97

Hyundai Tucson 44,55

Hyundai Tucson 60,05

Hyundai Tucson 29,88

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Hyundai Tucson

dwaldemar3 30,06

tobola1 71,24

AS1969 85,27

slaw101 30,00

rafmed 30,01

bartekzg 48,96

więcej kierowców

Katalog nowych aut

Hyundai Tucson

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Hyundai Tucson
 

Najpopularniejsza wersja Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Hyundai Tucson
 

Hyundai Tucson najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan X-Trail SE I-WAY Demonstracyjny Nissan X-Trail SE I-WAY
Rocznik: 2014. Przebieg: 40 km. Silnik: 2.0 150KM, diesel.
Cena: 146 800 zł 109 900 zł
Zyskujesz: 36 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 000 km. Silnik: 1.8 150KM, diesel.
Cena: 113 090 zł 85 900 zł
Zyskujesz: 27 190 zł Zobacz szczegóły »

Używane Hyundai Tucson

Hyundai Tucson
2.0 benzyna 141 KM
2008
32 900 PLN
Hyundai Tucson
2.0 diesel 141 KM
140 000 km, 2005
23 999 PLN
Hyundai Tucson
2.0 diesel 113 KM
123 000 km, 2005
22 999 PLN
Hyundai Tucson
2.0 benzyna 141 KM
112 500 km, 2005
19 800 PLN

Ocena auta Hyundai Tucson SUV

  • Średnia ocena
    na podstawie 110 opinii
  • 4,38
  • Średnia dla segmentu
    Małe SUVy: 4,15

Wybrane opinie

Hyundai Tucson SUV 2.0 i 16V (141 KM)

Duży, wygodny, budzący respekt, dający wrażenie bezpieczeństwa. Bardzo dobra widoczność (patrzę "z góry"), ponad innymi. Wygodne fotele. Kierowca znajdzie dobrą pozycję za kierownicą. Przy 90-100 km/h (docieram) cichy. Wydajny system wentylacji i klimatyzacji. Dużo miejsca dla pasażerów z tyłu, szczególnie na nogi (regulowane pochylenie oparcia kanapy). Kładzione siedzenia, płaska podłoga. Bagażnik 380 l - starcza. Większy - w Santa Fe (wyższ cena). Można dokupić "trumienkę" na dach i problem 4 osób ( w tym 3 kobiety), dużego psa i bagażu się rozwiązuje. RadioCD fabryczne wymieniłem na panelowe, głośniki (4) o.k. Miła tapicerka. Nie potrzebuję wozu terenowego, dlatego opcja 2WD.

dodał: Bogusław Najnigier
Hyundai Tucson SUV 2.0 i 16V (141 KM)

Ten Hyundai to niskobudżetowy SUV. To widać przy bliższym poznaniu. Z wierzchu wygląda OK, ale jak wejdziesz w szczegóły, okaże się że różnica ceny w stosunku do CRV, RAV4 czy Vitary ma swoje uzasadnienie. Nie ma nic darmo, Ma trochę plusów i jeśli ktoś lubi SUVy można się z nim "zżyć", ale na extrasy nie ma co liczyć. Samochód spełnia swoją funkcję, ale luksusu i ekskluzywności brak w nim zupełnie (można go porównać do taniego modelu komórki). Nawet skóra na siedzeniach wygląda śmiesznie przy tym prostym, plastkikowym wnętrzu... Ale mimo wszystko polubiłem to auto. Sam nie wiem czemu, jak czytam tą ocenę... :-)

dodał: Artur
Hyundai Tucson SUV 2.0 i 16V (141 KM)

Doskonałe auto do codziennego użytku. Ma dobre właściwości jezdne (zarówno na zwykłej drodze jak i w terenie). Dobrze wyposażone i dające niezwykła frajdę z jazdy. Do tego bardzo ładne (szczególnie z zewnątrz). Jestem zadowolony z zakupu tego samochodu. Polecam wsadzić sobie zestaw "blue multimedia" z kamerą cofania, zestawem głośnomówiącym i DVD :) Jak ktoś się waha i ma jakieś pytania, proszę pisać - chętnie odpowiem :)

dodał: njacek@gmail.com
Hyundai Tucson SUV 2.0 i 16V (141 KM)

Bardzo fajne auto, chcialem kupic rav4 wybralem tucsona i nie zaluje. Bezawaryjny (zobaczymy co bedzie przy wiekszym przebiegu)Jesli chodzi o bagaznik to po wyjeciu rolety staje sie naprawde przyzwoity i wystarczajacy Spalanie - no coz. Decydujac sie na silnik 2.0 trzeba sie przygotowac na spalanie ok 10.5 w miescie i ok 8.0 na trasie przy spokojnej jezdzie - cudow nie ma

dodał: Piotr
Hyundai Tucson SUV 2.0 i 16V (141 KM)

Auto jest sliczne. Prosze uwazac na cenniki u dealerow. Zawsze dolicza za tz. lakier 2 tonowy 2.ooo PLN. Male naciaganie. Polecam kolor czarny lub srebrny. Pozostale nadaja sie na ludzi inaczej opisanych :) Serwis oferuje duzo dodatkow zewnetrznych. od rurek po folie na szyby. Tutaj duzy plus bo podane sa ceny co zazwyczaj ujete jest w konkurencji tajemnica.

dodał: dan@mess13.com
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Hyundai Tucson

  • 1.
  • 4,25 Hyundai Tucson 2.0 i 16V (141KM) 2007r.
    dodał: BartekS, 04.08.2011

    Niestety kiepska opinia. Samochód miał instalację zamontowaną w salonie regularnie serwisowaną. Przy około 70 tys. zaczęło się niewielkie telepanie na wolnych obrotach. Wymiana przewodów do świec nie pomogła. Przy 80 tys. kontrolka silnika zaczęła sygnalizować wypadanie zapłonów na 3 cylindrze. Wymiana cewek, znowu przewodów (wszystko oryginał), świec, nawet wtrysku gazu tego cylindra i nic. Wyraźny spadek mocy na gazie na dużych obrotach. W końcu pomiar ciśnienia na cylindrach. W trzecim 7 bar przy 12 na pozostałych. Finał: Remont głowicy (wymiana jednego zaworu i regeneracja wszystkich gniazd zaworowych, ponieważ wszystkie w mniejszym lub większym stopniu wypalone). Po remoncie ciśnienie w cylindrach (wszystkich) 13 bar. Diagnoza - wypalenie przez gaz. W tym silniku bardzo ostrożnie z gazem (trzeba mieć naprawdę bardzo dobrego gazownika, bo dobry nie wystarczy).

  • 2.
  • 4,00 Hyundai Tucson 2.0 CRDi (140KM) 2007r.
    dodał: BartekLublin, 04.08.2011

    Komentarz podpisany BartekS jest mój, ale nie wiem dlaczego wkradł się tam błąd jeżeli chodzi o silnik. Prawidłowo ma być 2,0, a nie 2,7.

  • 3.
  • 5,00 Hyundai Tucson 2.0 i 16V (141KM) 2007r.
    dodał: Gordon, 11.04.2014

    LPG zainstalowane, niec tylko lać i jezdzic. Bardzo wporządku fachowcy.

  • 4.
  • 5,00 Hyundai Tucson 2.0 i 16V (141KM) 2005r.
    dodał: Franciszek, 11.01.2009

    po prostu coś fantastycznego

  • 5.
  • 5,00 Hyundai Tucson 2.0 i 16V (141KM) 2006r.
    dodał: grubby123, 31.05.2010
  • 6.
  • 5,00 Hyundai Tucson 2.0 i 16V (141KM) 2006r.
    dodał: AS1969, 07.09.2011
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

15 komentarzy

13 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~stodolniany~stodolniany

mam hundaja tucson ico 1000km pali sie pompa paliwa w zbiorniku co jest pszyczyna zakladam orginaly itesz sie pali

~Zdzisław~Zdzisław

Koledzy pomóżcie mam tuscona diesel od 6 miesięcy i od kilku dni coś gwiżdże w silkniku przy przyspieszeniu

~Andriej_Warholja~Andriej_Warholja

Nie rozumiem ludzi, ktorzy mysla,ze prawie dwutonowa szafa bedzie palic 7-8 l/100km. Jezdze od 3 lat golfem 3 2.0 16v (150KM) i auto na trasie pali miedzy 9 a 12 litrow lpg. Po miescie ciezko zejsc ponizej 11, z reguly 12-15 l/100km. A jest z pol tony lzejszy niz Tucson. A i opory powietrza ma mniejsze. Jestem wlasnie "na kupnie" Tucsona lub Kijanki Sportage 2.0 benzyna (oczywiscie naleze do klanu LPG, wiec na pewno go zagazuje) i nie spodziewam sie spalania ponizej 12... Jak sie wyrobie w granicach 12-14 to bedzie dobry wynik. Jak kupie i troche pojezdze, to sie odezwe. Auto bedzie jezdzilo 99% w górach, gdzie oprocz gorek zima wczesnie sie zaczyna, a pozno konczy. Dodam, ze celuje w roczniki 2006-2008.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Hyundai

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 496
Przejechany dystans
6 630 396 km
Zatankowanego paliwa
395 372 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 168
Wydanych pieniędzy
398 107 zł
Średnie wydatki na auto
911 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 917
Wydanych pieniędzy
985 235 zł
Średnie wydatki na auto
2 255 zł
Zobacz dzienniki kosztów Hyundai (437)

Testy zderzeniowe Hyundai Tucson

Najnowsze testy zderzeniowe Hyundai Tucson przeprowadzone przez Euro NCAP.

Hyundai Tucson

Hyundai Tucson
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Hyundai

Zużycie paliwa Hyundai Tucson SUV

Na podstawie 147 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Janek, dodano: 12.11.2006 23:17

Zużycie paliwa o prawie 2 l wyższe niż deklaruje producent. Być może związane jest to z błędem w oprogramowaniu i zbyt molnym schodzeniem z obrotów przy zmianie biegów w górę.

pełny raport Hyundai SUV 2.0 i 16V

autor: lewy, dodano: 21.02.2012 09:26

Spalanie na całkiem przyzwoitym poziomie, biorąc pod uwagę aerodynamikę i masę samochodu. Mój Hultaj jest lekko dygnięty na 137 koni przez V-Tech, polecam to rozwiązanie, koszt ok. 1100 PLN. Latem wyciągam też wał napędowy- 9 śrub i 15 minut roboty, a różnica jest spora. Raczej nie jeżdżę wolno, dlatego nie mogę narzekać na apetyt mojego autka. Ogólnie jest dobrze.

pełny raport Hyundai SUV 2.0 CRDi

autor: grot, dodano: 07.05.2007 22:37

Nie wiem czy jestem pierwszy, ale w komentarzach jakie przeczytałem większość narzeka na spalania (powyżej instrukcji). W moim przypadku (3000 km) średnie zużycie wyniosłao 8,9

pełny raport Hyundai SUV 2.0 CRDi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Hyundai Tucson SUV

Ciekawostki

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Hyundai Tucson SUV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Hyundai Tucson SUV
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Hyundai Tucson, oglądali także